|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
donderdag 23 juni: 013 Tilburg OBITUARY SEVERE TORTURE LENG TCH'E Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
netjes ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
1. wanneer begint de kaartverkoop 2. waar kan ik meer info krijgen? 3. heersch |
|
gaat lekker of niet? |
|
quote: www.013web.nl SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
I'm there dudes There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
quote: 1. Kijk es op de site van 013 2. Kijk es op de site van 013 3. Hell yeah! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:owh ja hier gaat ik zeker bij zijn.. 2x obituary in 1 jaar.. is this heaven?? edit: trouwens wel een rot datum volgende dag graspop [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-05-2005 15:10] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zekers, en er komen nog snel meer vette dingen! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
AAAAARGHHHHHHHHHHHH dat word hakken !!! hier heb ik zon godvergete zin in !!!! |
|
Check die nieuwe Obituary shit: http://www.roadrun.com/shared/downloads/Obituary/obituary_Insane.mp3 Groovy! |
|
Wij zijn zooooooooo gelukkig!! OBITUARY!!! Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:wij doen meteen egoistisch en tellens onzelf meteen dubbel |
|
jaaaaaaaaa!!! donderdag!!!! carcasstrid |
|
quote: Ik heb er al zin in. |
|
quote: Uh oh.. nachtje doorhalen en dan die kant op reizen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-06-2005 21:18] |
|
O Bitje Herrie, gaaf !!! Maar denk dat het pas WOA wordt dat ik ze weer zie... |
|
quote: Exactemento. Hoop wel dat ik niet een al te stijve nek heb op graspop. Ben bang van wel. Obituary gaat donderdag don't mistake lack of talent for genius |
|
Het is in de kleine zaal, wow dat gaat vet worden, ben benieuwd hoe de opkomst zal zijn, aangezien ze nog niet als "uitverkocht" staan aangegeven op de 013-site. Ik heb er zin in morgen!! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Hehehe.. beetje pijn hoort wel bij bruut festivallen |
|
het is in de grote zaal toch ? |
|
fuck nee, ik zie het nu pas, naja dan is het in ieder geval vol |
|
Ik hoorde dat obituary maar een uur speelt. Dat valt me tegen. |
|
Sevijf Torture AoD, suc6 met Obituary |
|
quote: Jij wilde 3 uur Obituary? |