IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : mark knopfler Vorige pagina | Volgende pagina
GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 06-05-2003 15:07 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Goeie gitarist... maar ook niet meer dan dat

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 06-05-2003 15:11 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Compleet overschatte gitarist!

Don't blush when I rip you open

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-05-2003 15:19 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Zijn meest recente werk vind ik ronduit saai. En een groot deel neigt veel te veel naar country-music (waarvan ik op de meest intieme plekjes pukkels krijg).

Het oude werk van Dire Straits vind ik wel leuk om naar te luisteren. Eigenlijk vind ik alles wat na "Alchemy" komt niet zo boeiend.

Touché, pussycat!

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-05-2003 15:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 15:11 schreef JaneDoe het volgende:

Overschat??? *vol ongeloof*

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 06-05-2003 18:42 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ook ik ben hiermee geindoctrineerd door mijn vader. Moet zeggen dat het wel gave muziek is, op de juiste momenten. Heb hem één keer live gezien was erg goed . Was er trouwens ook niet weer een nieuwe cd

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-05-2003 18:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wel grappig, dire straits, maar dit topic staat alsnog in het verkeerde forum

"This one is older than shit, heavier than time!"

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-05-2003 18:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:

Totaal mee eens..

Speelt saai, ongeïnspireerd, gebruikt altijd dezelfde opbouw voor solo's, altijd hetzelfde saaie geluid, bla bla bla..

Over zijn ultra depressieve lelijke ouwelullenstem nog maar niet te spreken..

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 06-05-2003 18:50 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

deze vent heerst!!!!

Zijn aparte fingerpicking techniek, heeft duizenden gitaristen geinspireerd.... zijn muziek ook.. Mark

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 06-05-2003 18:50 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Mark Knopfler = God

Tum podem extulit horridulum...

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 06-05-2003 18:51 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:

Bij deze is dan bewezen dat u geen bal van muziek kent.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-05-2003 18:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 18:50 schreef ratje het volgende:
deze vent heerst!!!!

Zijn aparte fingerpicking techniek, heeft duizenden gitaristen geinspireerd.... zijn muziek ook.. Mark

Deze gast gitaristen inspireren?? Hooguit een voorbeeld gegeven hoe het niet moet

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 06-05-2003 19:01 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Nogmaals, Mark Knopfler = God...

Hij ziet alles en zal je straffen voor heiligschennis...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-05-2003 19:02 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik had kaartjes voor gister 5 Mei, maar door dat ongeluk van hem ging het niet door.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-05-2003 19:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

wees blij, je had je stierlijk verveeld

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 06-05-2003 19:03 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 19:02 schreef Vintersorg het volgende:
Ik had kaartjes voor gister 5 Mei, maar door dat ongeluk van hem ging het niet door.

Was geen ongeluk, hij moest de ongelovigen straffen.

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 06-05-2003 19:23 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Ik vond de eerste cd(s) wel aardig zo af en toe, maar het latere werk is niet aan mij besteed

And my marlboro light

RaNk
Usericon van RaNk
Posted 06-05-2003 19:45 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Zeer goeie, eerder onderschatte gitarist. Mede door hem ben ik zelf gitaar gaan spelen. Da's een hele tijd terug maar ik kan nog steeds goed naar zijn spel luisteren.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 06-05-2003 19:52 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Mark Knopfler is geweldig!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-05-2003 22:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

tsja, ouwe dire straits kan ik goed horen. laatste werk vind ik niet zo. beetje saai.

wat wel tof was, is die ceedee samen met chet atkins. (die zullen heel weinig hier op dit forum kennen, denk ik) erg cool samenspel.

en volgens mij speelt hij alles met de vingers, dus zonder plectrum. pfjew, speedmetal spelen zal wel niet zijn sterkste kant zijn.

Oud Vuil.

RaNk
Usericon van RaNk
Posted 06-05-2003 22:55 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 22:33 schreef webblaster wim het volgende:
tsja, ouwe dire straits kan ik goed horen. laatste werk vind ik niet zo. beetje saai.

wat wel tof was, is die ceedee samen met chet atkins. (die zullen heel weinig hier op dit forum kennen, denk ik) erg cool samenspel.

en volgens mij speelt hij alles met de vingers, dus zonder plectrum. pfjew, speedmetal spelen zal wel niet zijn sterkste kant zijn.

Ik ken die CD wel, da's 'Neck and Neck'. Ik heb die ook. Als je na het horen daarvan nog kunt zeggen dat ie geen gitaar kan spelen, is er iets goed mis met je oren! Inderdaad heel mooi samenspel.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-05-2003 23:49 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 19:03 schreef Snaack het volgende:
wees blij, je had je stierlijk verveeld

Nou weet je, mijn vader vind hem erg goed, en had 4 kaarten gekocht, voor hem mij en en mijn broer (een 'keep the spirit thing...') Ik vond die eerste cd wel goed, maar die laatste is wel saai idd

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-05-2003 23:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

np: Dire Straits - Brothers in Arms

ja, die Mark Knopfler weet wel hoe hij gitaar moet spelen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2003 23:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, hij is goed.

Ja, de muziek is saai.

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 06-05-2003 23:58 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 18:42 schreef Vlkodlak het volgende:
Was er trouwens ook niet weer een nieuwe cd

Ja, Ragpicker's Dream, maar dit album heb ik een paar keer beluisterd en ben toen tot de conlusie gekomen dat het een rustig en saai album is, met een paar leuke nummers.

Desondanks heb ik het toch gekocht ... tja, ik moet alles van 'm in huis hebben he .

Np:

Dire Straits - Tunnel of Love

(Prachtig nummer met een perfecte sfeer )

Ik heb de kaartjes ingeruild voor Cuby & The Blizzards kaartjes, ook best wel okee

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 07-05-2003 0:02]

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 07-05-2003 0:05 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Tunnel of love

Vooral de live versie van de Alchemy CD

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com