|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Compleet overschatte gitarist! Don't blush when I rip you open |
|
Zijn meest recente werk vind ik ronduit saai. En een groot deel neigt veel te veel naar country-music (waarvan ik op de meest intieme plekjes pukkels krijg). Het oude werk van Dire Straits vind ik wel leuk om naar te luisteren. Eigenlijk vind ik alles wat na "Alchemy" komt niet zo boeiend. Touché, pussycat! |
|
quote: Overschat??? *vol ongeloof* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ook ik ben hiermee geindoctrineerd door mijn vader. Moet zeggen dat het wel gave muziek is, op de juiste momenten. Heb hem één keer live gezien was erg goed . Was er trouwens ook niet weer een nieuwe cd |
|
wel grappig, dire straits, maar dit topic staat alsnog in het verkeerde forum "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Totaal mee eens.. Speelt saai, ongeïnspireerd, gebruikt altijd dezelfde opbouw voor solo's, altijd hetzelfde saaie geluid, bla bla bla.. Over zijn ultra depressieve lelijke ouwelullenstem nog maar niet te spreken.. |
|
deze vent heerst!!!! Zijn aparte fingerpicking techniek, heeft duizenden gitaristen geinspireerd.... zijn muziek ook.. Mark |
|
Mark Knopfler = God Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Bij deze is dan bewezen dat u geen bal van muziek kent. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Deze gast gitaristen inspireren?? Hooguit een voorbeeld gegeven hoe het niet moet |
|
Nogmaals, Mark Knopfler = God... Hij ziet alles en zal je straffen voor heiligschennis... Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik had kaartjes voor gister 5 Mei, maar door dat ongeluk van hem ging het niet door. |
|
wees blij, je had je stierlijk verveeld |
|
quote: Was geen ongeluk, hij moest de ongelovigen straffen. Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik vond de eerste cd(s) wel aardig zo af en toe, maar het latere werk is niet aan mij besteed And my marlboro light |
|
Zeer goeie, eerder onderschatte gitarist. Mede door hem ben ik zelf gitaar gaan spelen. Da's een hele tijd terug maar ik kan nog steeds goed naar zijn spel luisteren. |
|
Mark Knopfler is geweldig! |
|
tsja, ouwe dire straits kan ik goed horen. laatste werk vind ik niet zo. beetje saai. wat wel tof was, is die ceedee samen met chet atkins. (die zullen heel weinig hier op dit forum kennen, denk ik) erg cool samenspel. en volgens mij speelt hij alles met de vingers, dus zonder plectrum. pfjew, speedmetal spelen zal wel niet zijn sterkste kant zijn. Oud Vuil. |
|
quote: Ik ken die CD wel, da's 'Neck and Neck'. Ik heb die ook. Als je na het horen daarvan nog kunt zeggen dat ie geen gitaar kan spelen, is er iets goed mis met je oren! Inderdaad heel mooi samenspel. |
|
quote: Nou weet je, mijn vader vind hem erg goed, en had 4 kaarten gekocht, voor hem mij en en mijn broer (een 'keep the spirit thing...') Ik vond die eerste cd wel goed, maar die laatste is wel saai idd |
|
np: Dire Straits - Brothers in Arms ja, die Mark Knopfler weet wel hoe hij gitaar moet spelen |
|
Ja, hij is goed. Ja, de muziek is saai. |
|
quote: Ja, Ragpicker's Dream, maar dit album heb ik een paar keer beluisterd en ben toen tot de conlusie gekomen dat het een rustig en saai album is, met een paar leuke nummers. Desondanks heb ik het toch gekocht ... tja, ik moet alles van 'm in huis hebben he . Np: Dire Straits - Tunnel of Love (Prachtig nummer met een perfecte sfeer ) Ik heb de kaartjes ingeruild voor Cuby & The Blizzards kaartjes, ook best wel okee [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 07-05-2003 0:02] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Tunnel of love Vooral de live versie van de Alchemy CD |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |