|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah ik zal hem eens gaan luisteren |
|
Nummers die het beluisteren *lees downloaden* waard zijn van dat album: Why Aye Man "German Beer Is Chemical Free" Coyote You Don't Know You're Born [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 07-05-2003 0:12] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: ah bedankt |
|
Het oude Dire Straits materiaal is zeer puik Private Investigations, Telegraph road e.d. Knopfler kan zeker in z'n eentje nog goeie muziek maken, en ondanks dat sommige mensen zeggen dat ze zijn stem monotoon of vervelend vinden: ik vind het wel meevallen, het is wel heel rustig maar ik kanb het goed aanhoren "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Die live cd? heb ik ook, meerdere ook trouwens, maar die gitaar solos zijn heerlijk |
|
Zit opzich ook wel een goede bas in Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Mooiste nummer vind ik nog steeds de live-uitvoering van "Heavy Fuel"... Waanzinnige guitar-battle Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ja, idd en die text van Heavy Fuel is ook geweldig Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
"If my big fat car won't climb this hill I'm gonna write my suicide note on a hundred dollar bill" Coz if you wanna run coo-ool... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik vind Dire Straits nog steeds een van de beste band allertijden. Vooral het nummer Brothers in Arms is geweldig |
|
quote: Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Mark Knopfler indertijd met Dire Straits was zalig, mùooi gitaarwerk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ben ze eigenlijk nooit tegengekomen... maaar, zijn er eigenlijk wel bootlegs van Dire Straits op cd in de omloop ? (En geperst, niet gebrand) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
kick |
|
hoezo dat nou weer dan? |
|
|
|
ja, ik snap niet wat je wilt bereiken jij begint te zeiken hoor |
|
|
|
*diepe zucht* |