|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Detonation staat weer op de planken!! Soulreaver en Cenotaph verzorgen de support, en er wordt een speciale surprise-act verwacht... Zaterdag 14 mei, entree 5 schamele euro's, www.dbstudio.nl Doe je ding!! Drummer nodig? |
|
detonation, dikke pret. ik ga het proberen te onthouden! |
|
Daar ben ik wel bij! |
|
5 minuten fietsen, 5 euro entree, .. ik geloof niet dat ik nog een excuus kan bedenken om niet te gaan |
|
Hmmm.. misschien dat ik daar nog wel bij aanwezig ben ook nog. Lijkt me zowiezo stoer Richard weer es te zien, en ik ben best benieuwd naar Detonation. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
zeker een grote kans dat ik aanwezig ben...ben wel benieuwd naar het nieuwere werk van detonation. ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik ga er ook proberen te zijn Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
De surpise act (Shit, verklap ik 'em...): |
|
En de laatste Db's flyer: |
|
Ik ga lekker naar m'n moeder toe |
|
Tssk, je moeder of een Slager-set, ik zou het wel weten! Bove027, kom jij ook zaterdag? Drummer nodig? |
|
nou ik gaat daar ook aanwezig zijn. Nog nooit geweest. maar het is op kruipafstand dus dat is te doen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Misschien even een biertje drinken... Maar ik ga dan wel op tijd weg |
|
@Cadaveria: Nou, kom dan maar even handje schudden, ik ben diegene met het lange haar. [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 09-05-2005 22:47] Drummer nodig? |
|
quote: Uiteraard. Drummer nodig? |
|
quote:hey da's grappig. Ik ook Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ghehehe, goed, ok, iets gedetailleerder. Ik is de drummer van Cenotaph, de eerste band. Dan moet je me op een gegeven moment toch wel herkennen. Drummer nodig? |
|
quote: Kick dude!! Heersch!! Drummer nodig? |
|
quote:ah ok dat moet wel lukken. tja ik lijk iets op mijn avatar onlosmakelijk van mijn pilsje! . Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jij ook al... mmm... Blijkbaar iets besmettelijks.. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ghehehehe... [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 09-05-2005 23:39] Drummer nodig? |
|
Asswipe!!! Ik zei toch dat het besmettelijk was: |
|
Dat is makkelijk herkennen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! Jezus Christus... Drummer nodig? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |