|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :p |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
t zou me niet verbazen. Tijdens de tour hadden ze wel meer onderlinge problemen. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik heb inderdaad al op meerdere metal gerelateerde sites gelezen dat ze er na deze tour inderdaad mee gaan stoppen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godverdomme zeg, een van mijn ECHT favoriete bands... Maar goed dat ik ze nog gezien heb met Vincent dan, laatst in de Effenaar... |
|
Zou Trey na deze tour dan soms 'eindelijk' versmelten met het universum? |
|
ze zitten nog maar aan H, we hebben nog 18 albums tegoed !!!!!! :p |
|
sukkels. Blijf nou bij elkaar. Dat is veel beter |
|
Achja, zo interessant zijn ze toch niet meer... Altars of madness en Covenant steken met kop en schouders boven de rest van hun werk uit... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dat zou wel kut zijn. Morbid angel is toch één van de weinige death metal bands met zoveel platen die stuk voor stuk boeiend zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Die Bobo ken ik .. niet echt iemand die bekend staat om zijn to the point uitspraken ... Eerst afwachten wat management/label zegt .. |
|
Inderdaad eerst zien dan geloven. Zou wel jammer zijn alleen als het wel het geval is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik heb de naam Morbid Angel vaak genoeg voor bij zien komen hier op Zware Metalen dus ik vond het mijn plicht om dit te melden op dit forum. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niks van deze band in mijn kast heb staan want het is niet echt mijn stijl . Maar des ondanks vond ik dus dat ik het moest melde. En of die Bob een goede informatie brond is weet ik niet. Want ik weet niet of de split al oficieel is. Dus inderdaad dat word af wachten . Voor de Death Metal wereld zou het wel zonden zijn als Morbid Angel zou stoppen . The Dark Flower King |
|
Damn zou wel zonde zijn |
|
Dat zou echt heel jammer zijn, het is dan al de zoveelste goede band die ermee ophoudt. *Typtyfus.. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 06-05-2005 19:02] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kutje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vergeet Blessed are the sick niet. Voor de rest ben ik het wel met je eens eigenlijk. spelfout weggehaald... |
|
Het zou idd erg jammer zijn |
|
mja, ik ga hier nog niet op in. Ik wacht wel een officieel bericht "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maar wat zou dan een reden kunnen zijn dat ze gesplit zouden zijn als het waar mocht zijn ?? want daar moet dan wel een reden voor zijn toch The Dark Flower King |
|
quote: Tijdens de tour hadden ze al continue zeik met elkaar. De eerste dag hebben ze al verschillende interviews afgezegd en de sfeer onderlig was niet best.Hierna schijnt het toch beter te zijn gegaan, maar schijn bedriegt blijkbaar... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:Was het maar een kutje, dan was het tenminste nog wat! Hopen dat die Bobo guy maar zo wat zei om van dat persoon van RT af te zijn... Subtiel kamerolifantje |
|
Aha want in de Rock Tribune werd geen reden van de eventuelen split gegeven namelijk Want het stukje eindigt met "We houden jullie op de hoogte" The Dark Flower King |
|
quote:"klote" beter? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |