|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op www.alicecooper.com wordt een europese tour van Alice aangekondigd en daarbij wordt nederland ook bezocht ! Op 18 juli is Alice met een superband : Drums : Eric Singer, Guitar: Ryan Roxie and Damon Johnson, Bass : Chuck Garric. Smullen voor de ware liefhebber ! Rock moet Rollen |
|
Hij is zo vet, echt jammer dat ik bij Arrow weg moest vanwege dat kloterige openbaar 'vervoer'. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
grijp je kans dan 18 juli, trouwens een concert is nog beter als een festival optreden Rock moet Rollen |
|
Dat klinkt goed! |
|
Als er nog kaarten zijn en het is niet te duur, misschien ga ik dan ook wel even kijken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dit concert was toch verplaatst na de 013? .. |
|
quote: kaarten zijn €34 en sjah, t staat op hun site, dus is't daar te doen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Wow duur. laat maar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:hmm...k ben toch aan't zien of er nog tickets zijn en of er iemand mee kan gaan...'t is op een maandagavond Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Dit is concert is idd verplaatst naar 013. |
|
quote: 'k heb een mail gekregen van de 013 waarin ze me de link gaven van een online ticket verkoop. dus, sjah...013 it shall be... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
als t goed is ben k ook van de partij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
iedereen die ik ken moet werken... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
verder nog iemand die gaat? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga ook. Moet die arme oude Cooperfan begeleiden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
zn dochter schijnt weer mee te gaan, en deze keer doet ze paris hilton na....ben benieuwd... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hehe, de vorige keer onthoofdde hij Britney Spears. Was wel komisch. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:ja inderdaad wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
HET WAS GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! damn wat een show !! foto's & review staan binnekort online : www.prettiesforyou.de wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
morgen ook een review online alhier ! Rock moet Rollen |
|
Ik ben ook net terug van het concert, lijp!! Verrassend dat ze ook nummers deden als I'm Eighteen, maar dat is juist beter! en TOCH vind ik het smerig.. |
|
quote: ehhh i'm eightteen speelt ie al 30 jaar bijna iedere tour live..... Rock moet Rollen |
|
Verrassend dus dattie er nogsteeds niet zat van is |
|
Damnn wat een show!!! Fuck rammstein hahahaha Hanneke nog gespot? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
'k heb t verdorie moeten missen omdat iedereen die k ken oftewel vroeg op moest om te gaan werken oftewel t te duur vond Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |