IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : peperduur Volgende pagina
cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 07-05-2005 9:04 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

Ik wordt er flink ziek van dat de entree van grotere festivals zo ongelooflijk hoog wordt. Om met je autootje festivals af te reizen, moet je verdomme eerst de lotto winnen. Entree van zo'n 50 euro of meer voor 1 dag, administratiekosten per ticket in de voorverkoop, parkeerkosten, campingkosten. Je goedkope drank wordt bij de ingang afgepakt en op het terrein zelf kan je alleen maar betalen met peperdure muntjes of bonnetjes. Ik vind die massale evenementen qua sfeer en zo hardstikke leuk, maar dat je tot het bot wordt uitgemolken dat vind ik echt minder.


Rock moet Rollen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2005 9:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tja daar is een oplossing voor..








Niet gaan!

Blah, hoeveelste topic is dit nu over festivals? Ja het kost veel centen, vroegah was alles betah.. maar helaas, welkom in 2005! Deal with it!


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 07-05-2005 9:32 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 9:07 schreef MindlessMayo het volgende:
Tja daar is een oplossing voor..

Niet gaan!

Blah, hoeveelste topic is dit nu over festivals? Ja het kost veel centen, vroegah was alles betah.. maar helaas, welkom in 2005! Deal with it!


goh 2005 alweer, tijd vliegt als je plezier hebt. Niet gaan is een optie en als je niet zoveel geld hebt moet je dus keuzes maken. Dat feit accepteer ik, maar de laatste twee jaar hebben ze het wel erg bont gemaakt.

En dat het het zoveelste topic hierover is, daaruit blijkt maar weer eens dat het er echt veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.

Enne ik deal er wel mee, maar ik mag er toch af en toe ff over zeiken


Rock moet Rollen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-05-2005 9:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hoewel ik het ook kut vind, is er nu eenmaal niks aan te doen. Festivals zijn net als alle andere dingen veel te duur geworden.

ps: zeer duidelijke topic-titel...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-05-2005 9:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

't is de goedkope gulden geweest, ik zeg het je.

Maar goed, je kunt een claim indienen!!

http://www.wisselverlies.org



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 07-05-2005 10:16 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

was het maar 10% duurder geworden dan was het nog wel meegevallen .


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 07-05-2005 10:18 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 9:58 schreef M. het volgende:
't is de goedkope gulden geweest, ik zeg het je.

Maar goed, je kunt een claim indienen!!

http://www.wisselverlies.org




Tja, dat kost je zelfs al 50 euro


Welcome to the Atrocity Exhibition


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2005 10:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 9:32 schreef cooperfan het volgende:
En dat het het zoveelste topic hierover is, daaruit blijkt maar weer eens dat het er echt veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.



Joh, je meeeeent het..
Kijk alleen al eens naar ticketservice en hun service kosten..


valfar
Usericon van valfar
Posted 07-05-2005 11:09 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Je kunt ook nog altijd naar Occultfest. Gratis entree, gratis ontbijt, alleen het bier kost geld en dat mag je ook nog eens zelf meenemen als je wilt.

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 07-05-2005 11:10]



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-05-2005 11:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nee man, het is allemaal vet goedkoop.

Snap ook niet hoe je erbij komt.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-05-2005 11:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
GET A JOB YOU BUM YOU!


Suck my piss


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-05-2005 11:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er is wel een oplossing...met z'n allen zo'n festivals niet meer bezoeken. De dalende verkoop van tickets zal organisatoren heus wel wakker schudden.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2005 11:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 11:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er is wel een oplossing...met z'n allen zo'n festivals niet meer bezoeken. De dalende verkoop van tickets zal organisatoren heus wel wakker schudden.


Ja doe maar!
Ik hou niet van drukte


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2005 11:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 11:09 schreef valfar het volgende:
Je kunt ook nog altijd naar Occultfest. Gratis entree, gratis ontbijt, alleen het bier kost geld en dat mag je ook nog eens zelf meenemen als je wilt.



Jaaaa maar daaaar staat geen Testament en geen Metallica en OOK geen Rammstein.. boehoe hoe hoe hoeee.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-05-2005 11:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 9:04 schreef cooperfan het volgende:
Ik wordt er flink ziek van dat de entree van grotere festivals zo ongelooflijk hoog wordt. Om met je autootje festivals af te reizen, moet je verdomme eerst de lotto winnen. Entree van zo'n 50 euro of meer voor 1 dag, administratiekosten per ticket in de voorverkoop, parkeerkosten, campingkosten. Je goedkope drank wordt bij de ingang afgepakt en op het terrein zelf kan je alleen maar betalen met peperdure muntjes of bonnetjes. Ik vind die massale evenementen qua sfeer en zo hardstikke leuk, maar dat je tot het bot wordt uitgemolken dat vind ik echt minder.


Bovenstaande is een van de redenen waarom ik nooit naar bijv. Fields Of Rock zou gaan, ondanks een redelijke line-up... ...

Dit jaar weer naar Wacken, in Duitsland.. daar valt het nog erg mee met de kosten.. ticket is zo'n 70 euro geloof ik, voor drie dagen inc. camping, voedsel en drank mag je in ieder geval zo veel je wil meenemen naar de camping en kun je in de lokale supermarkt tegen normale prijzen kopen... Het enige jammere is dat je je eigen drank het festivalterrein niet op mag nemen, zelfs geen pakken fris/water.. zo kunnen ze jaarlijks weer flink cashen op de hittegolf rond die tijd .....



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-05-2005 12:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wacken is idd een uitzondering op de regel. Goeie sfeer ook altijd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-05-2005 13:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 11:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er is wel een oplossing...met z'n allen zo'n festivals niet meer bezoeken. De dalende verkoop van tickets zal organisatoren heus wel wakker schudden.


Inderdaad.

En zolang er mensen kaartjes kopen en de terreinen volstromen is het blijkbaar niet duur genoeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-05-2005 13:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 13:03 schreef Chelman het volgende:
Inderdaad.

En zolang er mensen kaartjes kopen en de terreinen volstromen is het blijkbaar niet duur genoeg.

Hehe


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-05-2005 13:09 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Feitelijk moet ik zeggen dat, als ik niet vergelijk met de prijzen van vijf jaar geleden, de prijzen voor festivals nog mee vind vallen (Lowlands daargelaten). Okay, je betaald dan misschien 100 euro (om dat bedrag even als voorbeeld te gebruiken), maar dat is dan wel voor drie dagen en tig bands.

Kijk bijvoorbeeld naar een Graspop dit jaar: voor Iron Maiden en Slayer betaal je normaliter al zo'n 50 euro per stuk in een grote zaal/ arena. DAT zijn de volstrekt idiote prijzen, en in vergelijking daarmee vallen festivals nog best mee (ook al zou er natuurlijk ook van mijn kant best een stuk van dat prijskaartje af mogen, maar dat spreekt waarschijnlijk voor zich )


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-05-2005 13:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 13:09 schreef Ralph Plug het volgende:
Feitelijk moet ik zeggen dat, als ik niet vergelijk met de prijzen van vijf jaar geleden, de prijzen voor festivals nog mee vind vallen (Lowlands daargelaten). Okay, je betaald dan misschien 100 euro (om dat bedrag even als voorbeeld te gebruiken), maar dat is dan wel voor drie dagen en tig bands.


Lowlands kost ook een eurootje of 100 hoor


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-05-2005 13:14 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Staat me bij dat die prijzen een jaar of twee geleden astronomisch waren, maar dat zal dan wel aan mij liggen dan...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-05-2005 13:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Inderdaad


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-05-2005 13:44 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 11:44 schreef Valorian het volgende:
Bovenstaande is een van de redenen waarom ik nooit naar bijv. Fields Of Rock zou gaan, ondanks een redelijke line-up... ...

Dit jaar weer naar Wacken, in Duitsland.. daar valt het nog erg mee met de kosten.. ticket is zo'n 70 euro geloof ik, voor drie dagen inc. camping, voedsel en drank mag je in ieder geval zo veel je wil meenemen naar de camping en kun je in de lokale supermarkt tegen normale prijzen kopen... Het enige jammere is dat je je eigen drank het festivalterrein niet op mag nemen, zelfs geen pakken fris/water.. zo kunnen ze jaarlijks weer flink cashen op de hittegolf rond die tijd .....




Die Duitse festivals ljiken allemaal wel goedkoper


Hatsjikidee!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-05-2005 14:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 13:03 schreef Chelman het volgende:
Inderdaad.

En zolang er mensen kaartjes kopen en de terreinen volstromen is het blijkbaar niet duur genoeg.
Dat is wat ik bedoelde ja. Zolang men er zelf niks aan doet mag men ook niet klagen vind ik.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2005 14:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

haha, dat jullie zoveel neertellen voor bands die elk jaar weer dezelfde festivals aandoen moeten jullie allemaal zelf weten, ik hoef die rotzooi van mojo niet aan te zien. Als ik zie wat van gave line-up er bijv. op 'Inferno Fest' of 'Hole in the Sky' staat, dan denk ik wel 2 keer na om Dynamo te bezoeken, wat een lachertje... maar waarschijnlijk zijn er liefhebbers voor.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-05-2005 15:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's inderdaad 1 van de redenen dat ik dit jaar niet ga. Ik kies er voor om eind augustus naar het Hole in the Sky festival te gaan alwaar weer een hoop interessante bandjes zullen spelen. Het laatste Taake optreden mag ik uiteraard niet missen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen