|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet "lijken". Duitse festivals *zijn* inderdaad goedkoper. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ach ach.. duur.. Als ik als 18-jarige 1 weekje in de vakantie ga werken dan heb ik zo'n 250 euro... daarmee kan ik makkelijk het ticket voor Wacken, de benzinekosten van de reis, het parkeergeld, een shitload eten + drinken en nog wat shirts voor kopen... Voor wat oudere mensen met een vaste baan stelt het dus al helemaal niets voor. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Noemde je mij net oud? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die oudere mensen met een vaste baan hebben ook een huis, auto en al die andere dingen die elke maand betaald moeten worden. Dat hebben diegenen die nog bij pappie en mammie wonen niet dus die vergelijking kun je niet maken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hahaha, dan koop een of anders rijkeluiskind dat ticket met plzier hoor... Laten we toch met zn allen protestbrieven sturen naar de organisatoren... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Dom kind.... ...zij kunnen nu toch ook die kaartjes kopen? quote: Deal with it. Als het niet bevalt heb je drie keuzes: a. niet gaan b. alternatieven zoeken en wel gaan c. zelf iets op poten zetten KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ga voor c. ik heb net Morbid Angel en Slayer gebeld [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 07-05-2005 17:25] |
|
quote: Tom en Kerry zitten nu bij mij te pilzen en ze hebben mij niks verteld van je plannen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik doe alles via de managers, denk je dat die bands ook maar 1 woordje in te brengen hebben? |
|
quote: ja, DUHU, point is dat als jij dat 'peperdure' ticket niet koopt er kandidaten genoeg zijn die het wel willen en kunnen kopen... straatje zonder einde dus... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: al gedacht aan de prijs van het ticket en andere zaken? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik vind de alternatieven die genoemd worden zoals inferno fest en hole in the sky niks goedkoper hoor. Je moet er wel voor naar Noorwegen. En Noorwegen is al helemaal teringduur. Maar verder wat betreft line up ben ik het eens, beters dan hier. Maar anyway ik dok wel 70 pleuros voor Rammstein, Black Sabbath en Slayer. Mooi feestje |
|
quote: Jij mag niet naar binnen. We voeren een streng anti AIDS deurbeleid. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
MANOWAR MANOWAR MANOWAR om de zoveel tijd moet je gewoon eens laag gaan :p |
|
quote: *haalt doktersbewijs boven* HIV negatief Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:ik doelde dan ook op de line-up, ik weet niet hoeveel het kost. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:dat jij die test hebt laten doen verbaast me niks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
uit de test kwam HIV negatief, wil niet zeggen dat je geen HIV in je lichaam hebt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik wel en geloof me, da's echt geen goed alternatief voor Wacken. Inferno kostte afgelopen maart plus minus 100 euro (puur en alleen de entree). Heb gelukkig elke keer op de gastenlijst gestaan anders was ik ook niet kunnen gaan. Je hebt wel gelijk wat betreft line-up, daar staan nog veel interessante namen bij die niet elk jaar overal weer spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: tyfus toch lekker op man Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
juist, dat het duur is wist ik ook wel, maar er staat tenminste iets. niet slayer voor de 100ste keer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ohw? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: And if I don't? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |