IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : peperduur Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-05-2005 16:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 11:44 schreef Valorian het volgende:
(...)
Het enige jammere is dat je je eigen drank het festivalterrein niet op mag nemen, zelfs geen pakken fris/water.. zo kunnen ze jaarlijks weer flink cashen op de hittegolf rond die tijd .....




Niet waar. Als je 1 pak drinken bij je hebt per persoon, doen ze nergens moeilijk over (ik heb heel wat pakken ijsthee versleten vorig jaar). Je moet alleen geen tas met 2 of meer pakken meenemen, want dan ben je ze kwijt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-05-2005 16:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 13:44 schreef Unholy Mary het volgende:
Die Duitse festivals ljiken allemaal wel goedkoper


Niet "lijken". Duitse festivals *zijn* inderdaad goedkoper.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-05-2005 16:54 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ach ach.. duur..
Als ik als 18-jarige 1 weekje in de vakantie ga werken dan heb ik zo'n 250 euro... daarmee kan ik makkelijk het ticket voor Wacken, de benzinekosten van de reis, het parkeergeld, een shitload eten + drinken en nog wat shirts voor kopen...

Voor wat oudere mensen met een vaste baan stelt het dus al helemaal niets voor.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-05-2005 17:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 16:54 schreef Kramy het volgende:
Ach ach.. duur..
Als ik als 18-jarige 1 weekje in de vakantie ga werken dan heb ik zo'n 250 euro... daarmee kan ik makkelijk het ticket voor Wacken, de benzinekosten van de reis, het parkeergeld, een shitload eten + drinken en nog wat shirts voor kopen...

Voor wat oudere mensen met een vaste baan stelt het dus al helemaal niets voor.


Noemde je mij net oud?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-05-2005 17:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die oudere mensen met een vaste baan hebben ook een huis, auto en al die andere dingen die elke maand betaald moeten worden. Dat hebben diegenen die nog bij pappie en mammie wonen niet dus die vergelijking kun je niet maken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-05-2005 17:19 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 11:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er is wel een oplossing...met z'n allen zo'n festivals niet meer bezoeken. De dalende verkoop van tickets zal organisatoren heus wel wakker schudden.


hahaha, dan koop een of anders rijkeluiskind dat ticket met plzier hoor...
Laten we toch met zn allen protestbrieven sturen naar de organisatoren...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-05-2005 17:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:19 schreef IceQueen het volgende:
hahaha, dan koop een of anders rijkeluiskind dat ticket met plzier hoor...



Dom kind....


...zij kunnen nu toch ook die kaartjes kopen?

quote:

Laten we toch met zn allen protestbrieven sturen naar de organisatoren...


Deal with it. Als het niet bevalt heb je drie keuzes:

a. niet gaan
b. alternatieven zoeken en wel gaan
c. zelf iets op poten zetten



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-05-2005 17:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ga voor c.

ik heb net Morbid Angel en Slayer gebeld



[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 07-05-2005 17:25]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-05-2005 17:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:24 schreef aerodis het volgende:
ik ga voor c.

ik heb net Morbid Angel en Slayer gebeld




Tom en Kerry zitten nu bij mij te pilzen en ze hebben mij niks verteld van je plannen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-05-2005 17:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik doe alles via de managers, denk je dat die bands ook maar 1 woordje in te brengen hebben?



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-05-2005 17:35 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:23 schreef Chelman het volgende:
Dom kind....


...zij kunnen nu toch ook die kaartjes kopen?
...




ja, DUHU, point is dat als jij dat 'peperdure' ticket niet koopt er kandidaten genoeg zijn die het wel willen en kunnen kopen...

straatje zonder einde dus...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-05-2005 17:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:24 schreef aerodis het volgende:
ik ga voor c.

ik heb net Morbid Angel en Slayer gebeld




al gedacht aan de prijs van het ticket en andere zaken?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 07-05-2005 17:48 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Ik vind de alternatieven die genoemd worden zoals inferno fest en hole in the sky niks goedkoper hoor. Je moet er wel voor naar Noorwegen. En Noorwegen is al helemaal teringduur. Maar verder wat betreft line up ben ik het eens, beters dan hier.

Maar anyway ik dok wel 70 pleuros voor Rammstein, Black Sabbath en Slayer. Mooi feestje


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-05-2005 17:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:36 schreef IceQueen het volgende:
al gedacht aan de prijs van het ticket en andere zaken?


Jij mag niet naar binnen.

We voeren een streng anti AIDS deurbeleid.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 07-05-2005 17:50 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

MANOWAR MANOWAR MANOWAR


om de zoveel tijd moet je gewoon eens laag gaan


:p


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-05-2005 17:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:49 schreef Chelman het volgende:
Jij mag niet naar binnen.

We voeren een streng anti AIDS deurbeleid.


*haalt doktersbewijs boven*

HIV negatief


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2005 17:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:48 schreef mardukfan het volgende:
Ik vind de alternatieven die genoemd worden zoals inferno fest en hole in the sky niks goedkoper hoor. Je moet er wel voor naar Noorwegen. En Noorwegen is al helemaal teringduur. Maar verder wat betreft line up ben ik het eens, beters dan hier.

Maar anyway ik dok wel 70 pleuros voor Rammstein, Black Sabbath en Slayer. Mooi feestje
ik doelde dan ook op de line-up, ik weet niet hoeveel het kost.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2005 17:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:53 schreef IceQueen het volgende:
*haalt doktersbewijs boven*

HIV negatief
dat jij die test hebt laten doen verbaast me niks


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-05-2005 18:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

uit de test kwam HIV negatief, wil niet zeggen dat je geen HIV in je lichaam hebt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-05-2005 18:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:56 schreef spectre het volgende:
ik doelde dan ook op de line-up, ik weet niet hoeveel het kost.
Ik wel en geloof me, da's echt geen goed alternatief voor Wacken. Inferno kostte afgelopen maart plus minus 100 euro (puur en alleen de entree). Heb gelukkig elke keer op de gastenlijst gestaan anders was ik ook niet kunnen gaan. Je hebt wel gelijk wat betreft line-up, daar staan nog veel interessante namen bij die niet elk jaar overal weer spelen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-05-2005 18:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 18:07 schreef ElitE het volgende:
uit de test kwam HIV negatief, wil niet zeggen dat je geen HIV in je lichaam hebt.


tyfus toch lekker op man


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2005 18:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

juist, dat het duur is wist ik ook wel, maar er staat tenminste iets. niet slayer voor de 100ste keer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-05-2005 18:11 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 17:57 schreef spectre het volgende:
dat jij die test hebt laten doen verbaast me niks


ohw?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-05-2005 18:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-05-2005 18:15 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2005 18:13 schreef ElitE het volgende:



And if I don't?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen