|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja daar is een oplossing voor.. Niet gaan! Blah, hoeveelste topic is dit nu over festivals? Ja het kost veel centen, vroegah was alles betah.. maar helaas, welkom in 2005! Deal with it! |
|
quote: goh 2005 alweer, tijd vliegt als je plezier hebt. Niet gaan is een optie en als je niet zoveel geld hebt moet je dus keuzes maken. Dat feit accepteer ik, maar de laatste twee jaar hebben ze het wel erg bont gemaakt. En dat het het zoveelste topic hierover is, daaruit blijkt maar weer eens dat het er echt veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben. Enne ik deal er wel mee, maar ik mag er toch af en toe ff over zeiken Rock moet Rollen |
|
Hoewel ik het ook kut vind, is er nu eenmaal niks aan te doen. Festivals zijn net als alle andere dingen veel te duur geworden. ps: zeer duidelijke topic-titel... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
't is de goedkope gulden geweest, ik zeg het je. Maar goed, je kunt een claim indienen!! http://www.wisselverlies.org Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
was het maar 10% duurder geworden dan was het nog wel meegevallen . |
|
quote: Tja, dat kost je zelfs al 50 euro Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Joh, je meeeeent het.. Kijk alleen al eens naar ticketservice en hun service kosten.. |
|
Je kunt ook nog altijd naar Occultfest. Gratis entree, gratis ontbijt, alleen het bier kost geld en dat mag je ook nog eens zelf meenemen als je wilt. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 07-05-2005 11:10] |
|
Nee man, het is allemaal vet goedkoop. Snap ook niet hoe je erbij komt. |
|
quote: Suck my piss |
|
Er is wel een oplossing...met z'n allen zo'n festivals niet meer bezoeken. De dalende verkoop van tickets zal organisatoren heus wel wakker schudden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja doe maar! Ik hou niet van drukte |
|
quote: Jaaaa maar daaaar staat geen Testament en geen Metallica en OOK geen Rammstein.. boehoe hoe hoe hoeee. |
|
quote: Bovenstaande is een van de redenen waarom ik nooit naar bijv. Fields Of Rock zou gaan, ondanks een redelijke line-up... ... Dit jaar weer naar Wacken, in Duitsland.. daar valt het nog erg mee met de kosten.. ticket is zo'n 70 euro geloof ik, voor drie dagen inc. camping, voedsel en drank mag je in ieder geval zo veel je wil meenemen naar de camping en kun je in de lokale supermarkt tegen normale prijzen kopen... Het enige jammere is dat je je eigen drank het festivalterrein niet op mag nemen, zelfs geen pakken fris/water.. zo kunnen ze jaarlijks weer flink cashen op de hittegolf rond die tijd ..... |
|
Wacken is idd een uitzondering op de regel. Goeie sfeer ook altijd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad. En zolang er mensen kaartjes kopen en de terreinen volstromen is het blijkbaar niet duur genoeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehe |
|
Feitelijk moet ik zeggen dat, als ik niet vergelijk met de prijzen van vijf jaar geleden, de prijzen voor festivals nog mee vind vallen (Lowlands daargelaten). Okay, je betaald dan misschien 100 euro (om dat bedrag even als voorbeeld te gebruiken), maar dat is dan wel voor drie dagen en tig bands. Kijk bijvoorbeeld naar een Graspop dit jaar: voor Iron Maiden en Slayer betaal je normaliter al zo'n 50 euro per stuk in een grote zaal/ arena. DAT zijn de volstrekt idiote prijzen, en in vergelijking daarmee vallen festivals nog best mee (ook al zou er natuurlijk ook van mijn kant best een stuk van dat prijskaartje af mogen, maar dat spreekt waarschijnlijk voor zich ) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Lowlands kost ook een eurootje of 100 hoor |
|
Staat me bij dat die prijzen een jaar of twee geleden astronomisch waren, maar dat zal dan wel aan mij liggen dan... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Inderdaad |
|
quote: Die Duitse festivals ljiken allemaal wel goedkoper Hatsjikidee! |
|
quote:Dat is wat ik bedoelde ja. Zolang men er zelf niks aan doet mag men ook niet klagen vind ik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
haha, dat jullie zoveel neertellen voor bands die elk jaar weer dezelfde festivals aandoen moeten jullie allemaal zelf weten, ik hoef die rotzooi van mojo niet aan te zien. Als ik zie wat van gave line-up er bijv. op 'Inferno Fest' of 'Hole in the Sky' staat, dan denk ik wel 2 keer na om Dynamo te bezoeken, wat een lachertje... maar waarschijnlijk zijn er liefhebbers voor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Da's inderdaad 1 van de redenen dat ik dit jaar niet ga. Ik kies er voor om eind augustus naar het Hole in the Sky festival te gaan alwaar weer een hoop interessante bandjes zullen spelen. Het laatste Taake optreden mag ik uiteraard niet missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |