IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Octavia Sperati Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2005 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gave Noorse melo doom band! Was er erg verrast door, beetje Gathering achtig, in de Madylion periode. Erg beladen erg meeslepend.

Review: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4282.html

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-05-2007 16:45]

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 08-05-2005 16:35 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik had er nog nooit van gehoord, maar na de recensie gelezen te hebben, moest ik toch maar even een nummertje downloaden en het zelf ondervinden. Ik vind het mooi!

Bloodied by the thorns beside the leaves

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-05-2005 22:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb de demo ooit gekocht bij een optreden van hen. Inderdaad een goede band, zowel op cd alsook live. Heb de nieuwe helaas nog niet gehoord.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 25-05-2005 21:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb sinds gisteren de nieuwe plaat binnen als promo. Vind 'em na elke luisterbeurt beter worden. Heeft wel wat raakvlakken met "Mandylion" van The Gathering
Heeft iemand trouwens al de reguliere cd versie? Daar zouden 2 video-clips op zitten die helaas op de promo niet zijn toegevoegd

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2005 22:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ook niet heb ook promo.
Heerschschijf

Hub de Gallier
Posted 25-05-2005 22:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad een heerschschijf

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 25-05-2005 22:53 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 22:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Inderdaad een heerschschijf

damn, like mandylion, en dat heb jij weggekaapt

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 26-05-2005 10:50 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik vind hem ook tof, die sfeer van the Gathering zetten zij goed neer, wat veel andere bandjes niet is gelukt.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 26-05-2005 16:16 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

vind anders haar zang ook vaak iets van Autumn hebben eigenlijk

Hub de Gallier
Posted 26-05-2005 17:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 22:53 schreef metalmook het volgende:
damn, like mandylion, en dat heb jij weggekaapt
What can I say

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 26-05-2005 18:23 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 17:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
What can I say

Hub de Gallier
Posted 26-05-2005 18:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 18:23 schreef metalmook het volgende:

Zal ik een kopietje voor je maken?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2005 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2006 15:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net ontdekt,
vindt het zeker goed in het gehoor liggen

beetje te sappig voor me, maar voor een keer kan het geen kwaad

signature

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-10-2006 13:19 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Heel erg sterk ceedeetje!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 05-11-2006 16:11 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

OCTAVIA SPERATI Begins Recording New Album - Nov. 4, 2006

Norwegian metal band OCTAVIA SPERATI has posted the following message on its official web site:

"We have started the recording of our next album. Five songs are soon to be finished, and the sound is awesome!! Two of the songs are originally from our first EP called 'Guilty' released in 2002. This EP was released by OCTAVIA, and in a very limited edition. We really liked the songs then, and have now rearranged them for a new birth. The new versions kick ass and we can't wait to get this stuff out! The album is also to be released on Candlelight Records."

OCTAVIA SPERATI is recording its new album with producers Herbrand Larsen (ENSLAVED, ex-AUDREY HORNE) and Arve Isdal (I, ENSLAVED and AUDREY HORNE), who previously worked with the group on the "Winter Enclosure" debut album.

Formed in 2000, OCTAVIA SPERATI's current lineup includes singer Silje Wergeland, bassist Trine C. Johansen, guitarists Gyri S. Losnegaard and Bodil Myklebust, keyboardist Tone Midtgaard and drummer Ivar Alver.

Benieuwd!!

Member of the iso-betawuste crew!!

renYek
Usericon van renYek
Posted 05-11-2006 17:21 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Nooit geweten dan mijn auto in een band zat

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2007 16:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hubbie, hedde ge de nieuwe al?

Draait hier nu de eerste rondjes, klinkt weer erg vertrouwd, wel wat volwassener ..

Hub de Gallier
Posted 22-05-2007 17:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Is onderweg vanuit Noorwegen....ben erg benieuwd...heb namelijk nog niks gehoord en wilde ook niet de nummers op Myspace al beluisteren, wilde persé wachten totdat de CD zelf uit is hehe.

Met een beetje geluk later dit jaar mini-tourtje met Octavia door Nederland en Belgie (zijn nog druk aan het onderhandelen).

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2007 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

OEI! GAAF!

laat ze ook zeker naar het noorden komen!

Godver wat is Moonlit een immens kippenvel nummer! Album is wat softer dan vorige maar wel indrukwekkender

Hub de Gallier
Posted 22-05-2007 17:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

We willen uiteraard het liefst alle hoeken van Nederland spelen maar er moet uiteraard ook interesse van zalen zijn

Kan wel zeggen dat Octavia een erg goede live band is dus tijd voor Nederland om er ook aan te geloven

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2007 17:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Met welke andere bands komen ze mee?

Hub de Gallier
Posted 22-05-2007 17:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Laat ik voorop stellen dat nog niks definitiefs is, zoals gezegd zijn we nog in onderhandeling maar aan de band zal het in ieder geval niet liggen. Supportband heeft Heuy al in gedachten maar ook da's nog niet definitief dus die naam laat ik nog effe niet vallen

Hopelijk kan dit tourtje doorgang vinden (weet trouwens niet eens hoe bekend/onbekend Octavia hier in Nederland/Belgie is ).

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2007 17:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mja, ik verbaas me ook een beetje dat deze band niet groter is in Nederland. Maar goed, met een goede co-headliner moet het lukken lijkt me ....

Maar mocht je wat (willen) weten, let me know. Erg gave band die absoluut live te zien moet zijn!

Hub de Gallier
Posted 22-05-2007 17:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik hou je op de hoogte!

Hub de Gallier
Posted 13-06-2007 17:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat een vette plaat, die nieuwe

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com