|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hehe, kan me nog vaag herinneren dat op SKY-channel midden op de dag Testament en Anthrax werd uitgezonden. Maar dat was dan gelijk ongeveer het hardste wat bestond. Totdat Pestilence kwam natuurlijk.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
*ouwe-lullen-modus* Ja ja, dat waren nog eens tijden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik hoop dat we het allemaal eens zijn over het feit dat we altijd ''nieuwe leden'' kunnen gebruiken, in het metaal cultuurtje. ik ben zelf ook met de commerciele dingen begonnen omdat dat gewoon het eerste is wat je tegenkomt. maar nu luister ik dat vrijwel nooit meer. De brugwuppen van tegenwoordig lijken alleenmaar geinterreseerd te zijn in hiphop trance of hardcore, of dat nou zo'n goede ontwikkeling is vraag ik me af. dus commercie moet er wel zijn maar het zal nooit (meer) mijn favoriete muziek worden. ook om de scene een beetje levend te houden zullen we nieuwe mensen moeten scoren, lijkt mij. ik hoor het graag als je er anders over denkt. de metalbands van tegenwoordig zijn er over 40 jaar niet meer en de fans lopen dan ook tegen hun pensioen. dus we hebben vers vlees nou eenmaal nodig. en SO WHAT dat ze met korn, limp bizkit, en the blood hound gang beginnen. je kunt nou eenmaal niet verwachten dat morbid angel, pig destroyer en cannibal corpse het eerste is wat die jonge onervaren oortje betreed. (het zou wel mooi zijn natuurlijk) zoals ik al zei, zij die een andere mening hebben ik hoor hem graag |
|
Ik maakte dezelfde opmerking, alleen in een aanmerkelijk kortere post. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik dacht dat jij meer iets bedoelde van, penis aqua rosa van 1989 hou ff je muil en ga weer britney luisteren maar je bedoelde het dus goed prima Wat luisteren jullie eigenlijk WEL? |
|
quote: Zo bedoelde ik hem ook inderdaad niet. Ik luister van rock tot death van stoner tot prog van ska tot klassiek van thrash tot black. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
variatie dus. ik hou daar ook van. Ik zou niet kunnen benamen wat ik vet vind. verschilt heel erg. het spreekt me gewoon aan of niet. het gaat van NY Hardcore tot grindcore en goremetal of hoe je het dan ook wil noemen. maar Di-rect in ieder geval niet. (ik ga nu mijn vingers wassen met héél veel water en zeep) |
|
Ik ben niet zo bekrompen dat ik maar 1 stijl muziek / metal luister. Ik koop gewoon wat me aanspreekt, als dat Carcass is... goed Als dat toevallig Blof is... ook goed. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Doe maar snel, schatje! XXX A. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
ik moet bekennen dat ik frans bauer af en toe ook leuk vind... |
|
quote: Ik vind jou leuk... neuken? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik hoop zo dat jij een vrouw bent anders... Homo is trouwens ook prima. maar dan word het niks tussen ons. en wat het wassen betreft al lang gedaan. (het chloor bijt nog wel een beetje...) |
|
quote: nee, ik mag van mijn moeder niet met enge vrouwen omgaan... |
|
quote: Maar ik ben een enge man hoor... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Monsters of rock op Sky, dat waren nog eens tijden. Venom in de studio, king diamond in de studio. Live clips van celtic frost, slayer, venom. |
|
op het moment luister ik veel Trivium, 37 Stabwoundz, born from pain, In flames, en een beetje At The Gates samen met Napalm Death, en It dies today , From Autumn to Ashes en dergelijke gaan er momemteel ook wel in. maar over een maandje kan het goed alleen maar pig destroyer en cannibal corpse zijn. |
|
quote: nou vooruit dan maar! |
|
quote: pig destroyer is vet! |
|
quote:nee in mijn geval was het stratovarius dat mijn oortjes streelde. |
|
quote:geboren: Woensdag 22 Februari 1989 Teveel Slipknot geluisterd jochie? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Wat verwacht je met die naam hehe. NIW, van mij mag er wel wat metaal op de buis verschijnen. Het is goed als ook de niet liefhebbers zich kunnen storen enkele uurtjes per week. Dan bedoel ik dus een uitzending rond een uurtje of 7. Leuk voor die BrEeZaH kiddo's "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hihi |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |