|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat leer je te negeren toch na verloop van tijd? |
|
quote: Of een bedrijf waar helemaal geen radio's te horen zijn. Joepi, want radio zuigt. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nee, dat kan ik echt niet. Soms gaat er bij mij op het werk 5fm ( http://www.radio5fm.nl/ ) aan. Na een uur ben ik me dan een partij depressief! |
|
quote: Ik ben al een beetje aan het loeren naar een draagbare mp3 speler. |
|
quote: fransie bauer! |
|
quote: Bij ons op het werk is een afdeling waar naar Radio Mexico wordt geluisterd. Dat is een Bossche zendpiraat die na talloze politieinvallen stug doorgaat met het draaien van Hollandse smartlappen. En dan geen Hazes of Bauer,maar dan echt plaatjes vanuit de underground van dat genre. |
|
quote: Oja. Erg is dat, hè? Was het dan nog hazes of bauer. Maar neen, bijna alleen van die schimmige nederlandse artiest. En duitse liederen in die trant mogen ze ook graag draaien. Die teksten... Ik kan wel janken, zo slecht zijn die teksten. |
|
quote:het bestaat dus toch. |
|
quote: Ja,totdat die ouwe weer terug is uit de ziektewet en Koos Kerkhof en Sjaan van Mien den Bef weer moeten wijken voor Arrow classic rock. |
|
Bij mij op 't werk staat de laatste tijd vaak Rebecca radio aan, en een tijd terug altijd Arrow Classic Rock radio... Best goed te pruimen, iig beter dan de hele dag 538 of Yorin fm. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Arrow classic rock is overdag vrij saai,maar 's avonds willen ze nog wel eens iets leuks draaien. Laatst nog Porcupine tree en ooit eens een hele special over Images en Words van Dream theater. |
|
Ik ben dan ook voornamelijk 's middags en 's avonds op mijn werk ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Brrrrr, Radio 538... Yorin FM... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Vreselijke radiozenders. In de tijd dat ik nog wel's radio luisterde was het sky radio dat altijd aanstond. Omdat daar geen niggershit wordt gedraaid. En ook vaak luisterde ik naar classic rock fm. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |