|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ah, kijk eens aan. Duidelijk. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
In Plan C Haha, vet, ga ik zeker heen! |
|
Waarschijnlijk beter dan de echte Slager zullen we maar zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hehe plan c, heersch! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb daar ook Gorefest nog eens gezien volgens mij, die deden zo'n Mallboro Flashback tourtje en speelden Deep Purple volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-05-2005 19:48] |
|
kom eens naar Limburg |
|
quote: We zijn eigenlijk een allround death/grind/thrash-metal coverband (vandaar de "Cenotaph presents") . We doen mee aan "The Clash Of The Coverbands", en we hebben dan een half uur speeltijd.... 1+1=2 zal ik maar zeggen |
|
Mooie flyer! |
|
quote: ............ ok-e dan 't viel me gewoon op dat er momenteel veel slayer-cover band's zijn : op Z.M.-festival bij Kings of Metal nu julie weer Zijn er dan geen andere goede bands om een set van te speelen vraag ik me af ......... "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
Ach, die ZM band was natuurlijk maar eenmalig. En trouwens, van mij mag iedereen slayer coveren, zolang het maar een beetje fatsoenlijk gedaan wordt, natuurlijk. "Clash Of The Coverbands".....?!? Nou, succes dan maar jongens ! En bovenal: Veel Plezier !!!! |
|
Thanx! De Clash is een landelijke coverbandjes-wedstrijd waar wij volgens mij de enige metal-act zijn... De enige manier om door te gaan naar de volgende ronde en meer publiek te shockeren is dus de publieksprijs. Oftewel, allemaal komen de 27e, en laat je horen!! Drummer nodig? |
|
quote: Leuk detail: Als we die voorronde doorkomen spelen we in Tivoli. Van de 3 bands gaan er 2 door: 1 door de jury en 1 door het publiek (stemmen)... Dus hoe meer slayer-fans... |
|
Haha, slager. Simpel maar goed gevonden! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
dat is toch die duitse muziek? |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Slager - Nog heersend! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
I won't love um "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
Schoppderdeschop... Goh, wat een leuk optreden, wie gaan er nog meer? Drummer nodig? |
|
Schop, want vrijdag in Rotterdam! www.plan-c.nl www.theclashofthecoverbands.com We need YOUR support!! [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 24-05-2005 10:56] Drummer nodig? |
|
Hetgeen wat jullie speelden in de oefenruimte klonk goed Sjoerd Alleen jammer dat ik van die 20 minuten dat ik aanwezig was een permanente gehoorbeschadiging heb opgelopen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
In een oefenruimte altijd oordoppen in doen, al-tijd!! Edit: En dat was nog maar met 1 gitarist, kom je vrijdag nog voor het echte werk? [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 24-05-2005 11:26] Drummer nodig? |
|
Ik had wel oordoppen bij maar die zaten in m'n gitaartas en ik had geen zin om terug te lopen vandaar dat ik ze niet in had Maar wat betreft vrijdag, ik denk niet dat ik kom. Het wordt namelijk erg lekker weer dus ik denk dat ik op de zaak blijf hangen en een biertje met m'n collega's ga happen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Schop, want morgen al!! Vrijdagavond, 21:00 uur, www.plan-c.nl, www.theclashofthecoverbands.com, www.cenotaph.nl. We need YOUR support!!! Drummer nodig? |
|
quote: Slachter - Nogsteeds heerschend |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |