|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
begint Slager strak om 21h? Want dan ga ik het niet redden... EDIT: type-kanx0rrrr [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-05-2005 0:52] |
|
Jep, voor zover wij weten beginnen we idd strak om 21:00 uur. We hebben een half uur speeltijd en zullen dus tot 21:30 uur ongeveer spelen. Je mag ook altijd later komen, we kunnen iedere stem hard gebruiken!! Neem al je vrienden mee en laat ze op ons stemmen!! Overigens, volgens mij staan we op het stembiljet gewoon als Cenotaph. Just so you know... De setlist zou geen verrassing mogen zijn, we spelen 10 nummers in ongeveer 28 minuten... Twee keer raden. We need YOUR support!!! Drummer nodig? |
|
Dat wordt dus gewoon heel reign in blood zonder gelul tussendoor begrijp ik? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: KUT!! Dat ga ik dus niet redden, zit in de oefenruimte als jullie aan het spelen zijn. |
|
@Legion: Jup, zo min mogelijk gelul iig! Niet lullen, maar rocken!! Het is overigens niet morgen (zoals je zei in een eerdere reply), maar vanavond!!! Just so you know... Bring as much friends as you like!! @Snaack: Too bad... Erg jammer... Maar, het zal vast niet de laatste keer zijn dat we het Slager-ding doen! Drummer nodig? |
|
Ik ben er VANAVOND bij. Was nog niet wakker geloof ik. Uiteraard kom ik niet alleen, dus je hebt wel een aantal stemmen erbij. Als Necrophobic en Criminally Insane maar voorbij komen My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Gaaf dude!! Helemaal top!! Uiteraard komen Necrophobic en Criminally Insane voorbij, als je maar op tijd bent... The magic happens at 9 pm!! Drummer nodig? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door bove027 op 27-05-2005 14:58] |
|
quote: Oi Shurteke, waarschijnlijk ben ik vanavond samen met T. ook van de partij But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Kick!! Gaaf dudes!! Trek ik mijn Cypher-shirt aan na afloop. Kan jij eventueel je digicam nog meenemen? Zou vet zijn! Drummer nodig? |
|
Dat moet denk ik wel lukken Hopen dat ik het niet vergeet(mr zeef) But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Slachter is wel beter ja, maar ik vind 'steeds' niet nodig, dan wordt de vertaling te goed, en het moet wel knullig blijven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: geheh, ja, ok. Maar ik noem het altijd slachter |
|
Dat was ff lekker een half uur raggen Grote klasse gasten [Dit bericht is gewijzigd door Legion op 28-05-2005 3:11] My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Dat was zeker lekker raggen!! En, we hebben de publieksprijs, dus in Oktober in de Tivoli in Utrecht!!! Drummer nodig? |
|
quote: Ok dan, heersch Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Nice work.. Eens kijken of ik er dan ook bij kan zijn My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Heuu Sjoerd, nog een beetje goed thuis gekomen? congrats on the wildcard Zal proberen z.s.m. de filmopnamen op een dvd'tje te smijten voor je. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Thanx!! Goed thuis gekomen, ik wel, het 'dinnetje belde me in paniek op dat ze dacht dat haar auto gejat was, terwijl die gewoon een stukje verderop bleek te staan... Iedereen dank voor de support en Sander dank voor de opnamen, ik ben benieuwd!! Drummer nodig? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |