IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : negatief denken Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-12-2001 22:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Hier heb ik op mijn werk dus ook vaak mee te maken. Ik WIL eigenlijk niet eens meer weten waarom anderen het niet kunnen begrijpen dat ik zo negatief "denk". (Stelletje @#nke^(censuur haha) Radio 10 Gold Boeren!) Want als ik positief ga doen zit ik binnen een week depressief thuis. Het werkt bij mij gewoon niet zo. Ofzo Enzo .


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2001 23:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

XNegativeX... Jongen... Wat is het verschil tussen een pessimist en een realist? Wanneer is een mens pas echt gelukkig? Waarom doen mensen zo snel een "oh, ik voel me zo goed" masker op, en vinden ze het raar dat er mensen zijn die dat niet doen? Wie is er zichzelf? Wie zit er echt lekker in z'n vel? Wie wil je als vrienden, de echte mensen of de mensen die denken gelukkig te zijn? Wie is er "echt"? Wie kan er door je muur heen breken om je ware zelf te ontdekken? Hoe vaak kun je dat doen, na een aantal keren smerig genaaid te zijn? Wie weet er wie hij of zij is? En hoe kun je dat verschil zien?

Hier zit ik, op de bodem van het leven te spelen met de stukjes van de persoon die ik dacht te zijn. Ik kijk omhoog, en glimlach. Ik zie de scheurtjes in de pantsers van mensen waarvan ik dacht dat ze onaantastbaar waren. Ik zie ze verbrokkelen. Ik pak lijm en plak mezelf weer in elkaar. Ik heb niets, behalve losse deeltjes. Ik kan ervan maken wat ik wil. Ik ga weer heel zijn. Stukje, voor stukje. Ik ga wat zijn, iets echts. Mezelf.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-12-2001 23:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Heb weer eens iets gemist... kom er later nog op terug. Moeten jullie me wel even herinneren.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-12-2001 23:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 december 2001 23:13 schreef Greycloak het volgende:
Hier zit ik, op de bodem van het leven te spelen met de stukjes van de persoon die ik dacht te zijn. Ik kijk omhoog, en glimlach. Ik zie de scheurtjes in de pantsers van mensen waarvan ik dacht dat ze onaantastbaar waren. Ik zie ze verbrokkelen. Ik pak lijm en plak mezelf weer in elkaar. Ik heb niets, behalve losse deeltjes. Ik kan ervan maken wat ik wil. Ik ga weer heel zijn. Stukje, voor stukje. Ik ga wat zijn, iets echts. Mezelf.


Je wordt aardig poetisch...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 06-12-2001 23:22 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 21:36 schreef XnegativeX het volgende:
Gatverdamme zeg! Je klinkt net als zo'n wandelende groeps terapie sessie die al zijn collega's als vrienden ziet.


Dat heb je echt verkeerd ik heb geen vrienden op het werk en ook geen sociale contacten met collega's, want dat zijn allemaal tering lijers.
Maar het blijft werk, en op het werk zullen ze nooit negatiefe shit op persoonlijk vlak van mijn kant horen.

Wat voor werk doe je eigenlijk?
Ik ben Project en productie manager.

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 06-12-2001 23:23]


Satan
Usericon van Satan
Posted 06-12-2001 23:27 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik voel me niet altijd slecht .Probeer altijd een oplossing te vinden .
Van nature ben ik gelukkig (ik deed vroeger veel aan sport en fitness en dat scheelt enorm)
En wat vooral belangrijk is je afsluiten voor negativiteit .



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2001 23:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 23:18 schreef Mutilator het volgende:
Je wordt aardig poetisch...


Laat ik gewoon zeggen dat ik aardig wat tijd heb om m'n situatie te bestuderen van alle kanten. En ja, dan komt het er soms mooier uit dan het is.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2001 23:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op zich ben ik ook niet de vrolijkste, maar altijd maar negatief zijn is zo deprimerend voor je omgeving. Op feestjes en in cafees werken die mensen toch meestal nogal feestdodend.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-12-2001 1:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 23:22 schreef linknl het volgende:
Dat heb je echt verkeerd ik heb geen vrienden op het werk en ook geen sociale contacten met collega's, want dat zijn allemaal tering lijers.
Maar het blijft werk, en op het werk zullen ze nooit negatiefe shit op persoonlijk vlak van mijn kant horen.


Heh, jij hebt het begrepen.... 'geen gezeik, iedereen rijk'. Goedemorgen, goedenavond, klaar. Werk = werk, enough said.



elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-12-2001 8:40 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 6 december 2001 22:42 schreef madeline usher het volgende:
Ik ben niet van de vrolijkste...maar als ik vriendelijk ben,is dat gemeend.


yep... ik heb veel lol met m'n collega's maar als ik mopper op het werk (of wat dan ook) zijn ze het vaak wel met me eens... ze doen het zelf ook

quote:
Heh, jij hebt het begrepen.... 'geen gezeik, iedereen rijk'. Goedemorgen, goedenavond, klaar. Werk = werk, enough said.

In theorie wel... maar je zit toch een heel groot deel van de dag op je werk, dan is het wel handig als het een beetje uit te houden is.

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-12-2001 8:42]



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2001 8:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

soms is alles gewoon klote, waarom toneel spelen. heb 3 jaar in horeca gewerkt waar ik dus zo'n tandpasta glimlach moest opzetten, erg frustrerend vooral als je het de vorige nacht redelijk tot zeer laat hebt gemaakt.
En dat doe ik nooit meer. Gelukkig in mijn beroep moet je zeggen als je je even niet zo prettig over zaken voelt. Dat scheelt wel.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Der Lexus
Usericon van Der Lexus
Posted 07-12-2001 10:32 by Der Lexus Wijzig reactieProfiel van Der LexusQuote dit bericht

Ik zie er zelf (als ik ontspannen ben) ook niet op mijn vrolijkst uit, maar voor mensen die me kennen is dat niet zo'n probleem.

Als je echter op je werk/opleiding zit, bezitten de meeste mensen niet echt veel kennis over hoe je je "gedraagt" (bij gebrek aan een beter woord)

Je hebt toch zo'n tak van de biologie die zich bezig houdt met de sociale communicatie tussen dieren; "Nadat Charlie Bruno een stuk van zijn eten heeft aangeboden, grijnst zij naar hem, als een teken dat de machtsstrijd gestaakt is" Je weet wel, dat soort spul dat op Discovery vaker komt.

Dat soort spul is dus ook op mensen van toepassing... Je hebt nu eenmaal een soort "communicatie-taal" waar de meeste stervelingen zich aan houden. Je zult wel moeten want anders is er nergens een touw aan vast te knopen. Dat (het feit dat je je maar aan die taal te houden hebt, anders gaat het mis) is soms best wel irri.
Ik probeer zelf iets van een evenwicht te vinden; aan de ene kant ga ik niet de hele tijd te enthiousiast proberen te doen, gewoon mijn eigen ding te doen, maar als ik echt met bepaalde mensen moet samenwerken, stel ik me wel wat socialer op. (met bepaalde grenzen natuurlijk )

Het is wel fijn als de mensen met je vaker te maken hebt snappen dat je niet automatisch een humeur hebt om op te schieten. ("goh, wat zie jíj d'r vrolijk uit zeg" elke dag is ook weer zo slecht begin van de dag )


Therefore, there are patterns, everywhere in nature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2001 10:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2001 10:32 schreef Der Lexus het volgende:




Je hebt toch zo'n tak van de biologie die zich bezig houdt met de sociale communicatie tussen dieren; "Nadat Charlie Bruno een stuk van zijn eten heeft aangeboden, grijnst zij naar hem, als een teken dat de machtsstrijd gestaakt is" Je weet wel, dat soort spul dat op Discovery vaker komt.


geographic channel bedoel je!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-12-2001 10:35]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-12-2001 11:35 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 21:06 schreef XnegativeX het volgende:
Vandaag kreeg ik op mijn werk ruzie omdat ik me nogal negatief uitte. Ze zei dat ze zich stoorde aan mijn pessimistische kijk op de dingen. Ook is mij wel eens verteld dat ik mensen op afstand hou met mijn manier van praten en iets dat ik "gezonde zelfspot" noem maar anderen "een laag zelfvertrouwen" noemen. Kan iemand mij vertellen waarom het toch is dat als je niet happy happy joy joy bent mensen je dan een beetje irritant vinden?


Zonder plus is er geen min


Wiegen Meister !


Der Lexus
Usericon van Der Lexus
Posted 07-12-2001 11:41 by Der Lexus Wijzig reactieProfiel van Der LexusQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2001 10:34 schreef Cadaveria het volgende:
geographic channel bedoel je!!!!


Okee dan, beide zenders...


Therefore, there are patterns, everywhere in nature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2001 11:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2001 11:41 schreef Der Lexus het volgende:
Okee dan, beide zenders...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-12-2001 14:31 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 21:14 schreef Lady Rose het volgende:
Om die rede heb ik geen vast contract gekregen. Ik liet me ( in hun ogen) te negatief uit over de hele gang van zaken en me hele houding wat te negatief. Fuck 'em


Negatief zijn/voelen kan door ook prima als een prettige gemoedstoestand ervaren worden.
Cynisme: ik lach me er een stuip om. Geweldig.
Sterker nog, ik kan mij bont en blauw ergeren aan mensen die altijd maar vreselijk vrolijk en positief zijn.
Met negativisme (mooi woord) kan veel goeds bereikt worden, als het maar gefundeerd is en je niet alleen maar zielig in een hoekje gaat zitten.
Als je maar jezelf kan zijn, zoals de persoon die ik hierboven aanhaalde, en geenacteur, dan word je vast een gelukkig mens.

Sporty Voleg


Touché, pussycat!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2001 14:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

sporty heb je nog niet uitgevonden hoe je een signature instelt?

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-12-2001 14:39]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 07-12-2001 16:39 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 6 december 2001 23:13 schreef Greycloak het volgende:

Hier zit ik, op de bodem van het leven te spelen met de stukjes van de persoon die ik dacht te zijn. Ik kijk omhoog, en glimlach. Ik zie de scheurtjes in de pantsers van mensen waarvan ik dacht dat ze onaantastbaar waren. Ik zie ze verbrokkelen. Ik pak lijm en plak mezelf weer in elkaar. Ik heb niets, behalve losse deeltjes. Ik kan ervan maken wat ik wil. Ik ga weer heel zijn. Stukje, voor stukje. Ik ga wat zijn, iets echts. Mezelf.

inderdaad erg mooi gezegt


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 07-12-2001 17:56 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 6 december 2001 21:06 schreef XnegativeX het volgende:
Vandaag kreeg ik op mijn werk ruzie omdat ik me nogal negatief uitte. Ze zei dat ze zich stoorde aan mijn pessimistische kijk op de dingen. Ook is mij wel eens verteld dat ik mensen op afstand hou met mijn manier van praten en iets dat ik "gezonde zelfspot" noem maar anderen "een laag zelfvertrouwen" noemen. Kan iemand mij vertellen waarom het toch is dat als je niet happy happy joy joy bent mensen je dan een beetje irritant vinden?

Heb ik ook elke dag, ik heb dan zoiets, als je me niet aardig vind, houd je gore bek dan tegen me...
wat ze wederom niet doen...nah ja, het is hun probleem, niet de mijne..


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 07-12-2001 18:00 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

dat zeg ik dus ook altijd, maar ik kan me er ondertussen aan doodergeren...en boeit het me zeker wel wat die andere kankerlui zeggen verdomme....ze moeten zich gewoon stil houden....t slaat toch meestal nergens op


zo, dat was mijn beurt dan weer


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-12-2001 18:01 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Negatief... positief... het is allemaal zo betrekkelijk. Voor mij zijn bepaalde gevoelens die voor anderen negatief zijn de drijvende kracht in mijn leven. En voor mij dus positief.

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 07-12-2001 18:02]


Dead things grow from deep inside...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-12-2001 13:14 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2001 14:35 schreef Cadaveria het volgende:
sporty heb je nog niet uitgevonden hoe je een signature instelt?


Nee, sterker nog, ik ben zo'n sukkel die niet eens weet wat je daar mee bedoelt...



Touché, pussycat!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 08-12-2001 14:56 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 8 december 2001 13:14 schreef Sporty Voleg het volgende:
Nee, sterker nog, ik ben zo'n sukkel die niet eens weet wat je daar mee bedoelt...



klik eens op "profiel"



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 08-12-2001 15:56 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

*kijkt rustig toe*


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen