|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Rosewood Fingerboard 5x tone,volume knoppen JT500 Double lock Tremolo Duncan elementen HB104 nek en bridge dat voor maar ongeveer $600.00- Dollars Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hubba-hubba...*kwijl-kwijl* Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Nou heb ik weinig verstand van gitaren, maar ik vroeg mij af is het geluid die prijs waard(wat ik bedoel te zeggen is; komt er uit een goedkopere gitaar niet een vergelijkbaar geluid) Bazzio Attacks!!! |
|
duur...? Ik vind het niet echt duur hoor. Maar je kan proberen een 2e hands te vinden, dan wordt het al een stuk goedkoper. Maar dan moet je eerst dus een 2e hands vinden. (zeshonderd dollar en geen zestigduizend) [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-12-2001 15:10] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hij is ontzettend mooi !!! Dit is btw, mijn gitaartje.. ik heb de zwarte versie : |
|
$600 is idd niet duur... |
|
quote: |
|
ik vond die andere mooier. Hier kun je niet eens iemand mee onthoofden... |
|
|
|
quote: Dit is toch niet uw gitaar ?????............. Op de hals staan haaientanden, dit hebben geloof ik alleen de dure RG's.... Ik heb de RG 460. Was toe ik 'em kocht 1 model hoger dan RG260, m.a.w. RG360 is/was er niet. Neen, ik heb geen 'haaientanden', gewoon saaie bolletjes die de positie op de hals weergeven. Dus................... |
|
quote: Wow das fucking goedkoop lijkt me!!!, normaal zijn die exentrieke Jackson modelletjes toch gewoonweg onbetaalbaar, of ligt dat nou aan mij Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Volgens mij klopt dat; ik heb er geen bal verstand van, maar Jacksons zijn vaak om en nabij de 2000,- (vaak wat meer) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
die is bruut man, "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
|
|
ja verdomme wat is dit nou weer wrom doet ie het niet |
|
houd niet van doorlinken denk ik :D enniewee het is wel een mooie gitaar! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die Warlock is een vette gitaar, als ik weer geld heb ga ik de Bass uitvoering ervan kopen I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
de basuitvoering vind ik wat minder mooi, kan je beter een Beast kopen, die ziet er als bas weer mooier uit , zeker als 5-snaar |
|
quote: coooooolll!!! dies idd mooi ja, gitarist uit de band waar ik ook in zit heeft ie ook, ik hoef er maar naar te kijken en hij begint al te blaffen "...Sex, Drugs and Cholesterol..." |
|
waarom wil iedereen een gitaar met zoveel mogelijk punten en uitsteeksels er aan? Het is lelijk, nep en onhandig.... |
|
Die cut aways zijn er voor het speel gemak, probeer maar eens een makkelijk toonladdertje te pakken zonder diepgenoege cut away (rond de 20ste fret) Verder is het natuurlijk JOUW smaak en zijn er vast voor jouw ook vierkante gitaren. Ciao [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-12-2001 18:58] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
dees heb ik *trots* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
cool man, vind em echt mooi! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |