|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Woeeehoeee! Ja, dat is wel even mooi. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik was helaas iets aan de late kant, waardoor ik niet alle bands heb kunnen zien. Maar het was wel een mooi druk feestje! |
|
De uitslag liet wel weer duidelijk zien dat je in de metal maar beter flink voorspelbaar en conservatief kan zijn . Portall had een gave agressieve podiumprestatie, maar de muziek was 800 in een dozijn en dus op geen moment boeiend. Live is dit nog wel leuk, maar ik had liever een band studiotijd zien winnen die op cd ook nog enige kans tot boeien heeft. Influence was op zich ook wel strak maar wederom enorm voorspelbaar en onorigineel (en ook nog eens flink gay ). Irmin helaas grotendeels moeten missen dankzij de flinke rij die er voor Atak stond, maar wat ik gehoord heb heerschte alle andere bands er uit. Warchitect was overigens ook erg gaaf. Lekker technisch (de jury hield daar blijkbaar niet van), strak en agressief gebracht. Jammer alleen dat de bassdrum niet/nauwelijks te horen was, waardoor de drumpartijen wel wat kaal en eentonig op mij overkwamen. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-05-2005 18:51] |
|
quote: |
|
Irmin en Warchitect waren het origineelst, naar mijn idee, maar die hadden ook de minst goede nummers (vooral Irmin). Gaven beiden een aardige show, maar ook niet fantastisch. Influence en Portall waren beiden totaal niet orgineel, maar speelden super en hadden de beste nummers. Ik zou er geen CD's van kopen. Kiezen tussen twee kwaden, naar mijn idee was er niet echt een duidelijke winnaar, behalve dan dat Portall mij met het beste gevoel achterliet. Wat dat betreft ben ik blij dat Portall gewonnen heeft, is tenminste ook een leuke "pauze-act", Day Six vond ik nog steeds helemaal niks. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Onzin, vorig jaar won Day Six, die waren een van de meest orginele bands die avond (naast Another Messiah, geloof ik), al werden ze vierkant het podium afgeheersd door See My Solution, die veel conservatiever waren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Daar ben ik het niet mee eens, Irmin heeft idd redelijk veel voorspelbare overgangen, maar dat kon ik een stuk beter hebben dan het hak-op-de-tak werk van Warchitect. |
|
quote: Ik had het dan ook niet over vorig jaar . See My Solution werd toen in de voorronde ook door de jury aangeprezen vanwege hun originaliteit . [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-05-2005 21:13] |
|
jury jury, een aap kiest nog beter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
apen? bandwedstrijden zijn om te beginnen imbiciel. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 29-05-2005 22:04] |
|
quote: Goed punt, maar op variatie binnen wint Warchitect het weer, vooral wat betreft drumwerk quote: Hehe, nee, dat is inderdaad veel makkelijker, theoriën ontwikkelen aan de hand van één voorbeeld quote: Ja, maar gelukkig leverde dat nog wel vreemde blikken van het publiek op. Ik hoop nog steeds stiekem dat dat grappig bedoeld was, stakkers. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:neuken? Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Ik zie het woord staan maar gezien je spelkwaliteiten vraag ik me af wat je daadwerkelijk bedoeld. Als je "neuken" bedoeld, nee dank je. Ik raad Zelthor van harte aan voor dat soort behoeftes. |
|
quote: nee echt neuken. Praten over spelling maakt me geil. (maar idd imbeciel dat imbiciel ) Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: neuken? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja lekker, al stond je er bij te janken dan drukte ik hem er nog in. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Mooi verwoord Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja he, het leven kan zo mooi zijn. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Vorig jaar was natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigde. Maar goed ik had mijn onvrede met de uitslag misschien beter kunnen verwoorden in de woorden "de jury was ongelooflijk gay" quote: Gezien het feit dat deze uitspraak naderhand nog werd verdedigd, vrees ik toch echt dat het serieus bedoeld was |
|
quote: Hehe, dat had inderdaad tijd gescheeld Jij had dus Irmin liever zien winnen? Waarom? quote:Hmm, mijn blinde vertrouwen in de ver weggestopte goedheid van de mens heeft me dit doen vergeten, denk ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand nog foto's gemaakt? |
|
quote: nera-k zoals gewoonlijk volgens mij maar dat wist je vast al |
|
quote: |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |