IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 28 Mei - Atak - Enschede - Wie o wie....? Vorige pagina | Volgende pagina
CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 29-05-2005 10:51 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Woeeehoeee! Ja, dat is wel even mooi.

Bloodied by the thorns beside the leaves

metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 29-05-2005 11:26 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Ze hebben daar in het Noorden wel verstand van wat goeie bands zijn.
De nr's 1 en 2 van de 1/2 finale in Groningen ook de nr's 1 en 2 in Enschede.

Portall gefeliciteerd.

Fire
Usericon van Fire
Posted 29-05-2005 13:52 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik was helaas iets aan de late kant, waardoor ik niet alle bands heb kunnen zien. Maar het was wel een mooi druk feestje!

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-05-2005 18:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

De uitslag liet wel weer duidelijk zien dat je in de metal maar beter flink voorspelbaar en conservatief kan zijn . Portall had een gave agressieve podiumprestatie, maar de muziek was 800 in een dozijn en dus op geen moment boeiend. Live is dit nog wel leuk, maar ik had liever een band studiotijd zien winnen die op cd ook nog enige kans tot boeien heeft.

Influence was op zich ook wel strak maar wederom enorm voorspelbaar en onorigineel (en ook nog eens flink gay ).

Irmin helaas grotendeels moeten missen dankzij de flinke rij die er voor Atak stond, maar wat ik gehoord heb heerschte alle andere bands er uit.

Warchitect was overigens ook erg gaaf. Lekker technisch (de jury hield daar blijkbaar niet van), strak en agressief gebracht. Jammer alleen dat de bassdrum niet/nauwelijks te horen was, waardoor de drumpartijen wel wat kaal en eentonig op mij overkwamen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-05-2005 18:51]

The Concrete Mixer
Usericon van The Concrete Mixer
Posted 29-05-2005 19:14 by The Concrete Mixer Wijzig reactieProfiel van The Concrete MixerQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 18:41 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik vind het niet eerlijk... Ik vond Irmin veel leuker.. De jury is stom.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-05-2005 19:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Irmin en Warchitect waren het origineelst, naar mijn idee, maar die hadden ook de minst goede nummers (vooral Irmin). Gaven beiden een aardige show, maar ook niet fantastisch.

Influence en Portall waren beiden totaal niet orgineel, maar speelden super en hadden de beste nummers. Ik zou er geen CD's van kopen.

Kiezen tussen twee kwaden, naar mijn idee was er niet echt een duidelijke winnaar, behalve dan dat Portall mij met het beste gevoel achterliet. Wat dat betreft ben ik blij dat Portall gewonnen heeft, is tenminste ook een leuke "pauze-act", Day Six vond ik nog steeds helemaal niks.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-05-2005 19:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 18:41 schreef Vlkodlak het volgende:
De uitslag liet wel weer duidelijk zien dat je in de metal maar beter flink voorspelbaar en conservatief kan zijn

Onzin, vorig jaar won Day Six, die waren een van de meest orginele bands die avond (naast Another Messiah, geloof ik), al werden ze vierkant het podium afgeheersd door See My Solution, die veel conservatiever waren.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-05-2005 20:00 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 mei 2005 19:28 schreef ZelThoR het volgende:

Irmin en Warchitect waren het origineelst, naar mijn idee, maar die hadden ook de minst goede nummers (vooral Irmin). Gaven beiden een aardige show, maar ook niet fantastisch.

Daar ben ik het niet mee eens, Irmin heeft idd redelijk veel voorspelbare overgangen, maar dat kon ik een stuk beter hebben dan het hak-op-de-tak werk van Warchitect.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-05-2005 21:03 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 19:29 schreef ZelThoR het volgende:
Onzin, vorig jaar won Day Six, die waren een van de meest orginele bands die avond (naast Another Messiah, geloof ik), al werden ze vierkant het podium afgeheersd door See My Solution, die veel conservatiever waren.

Ik had het dan ook niet over vorig jaar . See My Solution werd toen in de voorronde ook door de jury aangeprezen vanwege hun originaliteit .

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-05-2005 21:13]

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2005 21:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jury jury, een aap kiest nog beter

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 29-05-2005 21:49 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

apen? bandwedstrijden zijn om te beginnen imbiciel.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-05-2005 22:03 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 mei 2005 21:49 schreef Phlegyas het volgende:
apen? bandwedstrijden zijn om te beginnen imbiciel.

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 29-05-2005 22:04]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-05-2005 22:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 20:00 schreef chriz het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, Irmin heeft idd redelijk veel voorspelbare overgangen, maar dat kon ik een stuk beter hebben dan het hak-op-de-tak werk van Warchitect.

Goed punt, maar op variatie binnen wint Warchitect het weer, vooral wat betreft drumwerk
quote:
Op 29 mei 2005 21:03 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik had het dan ook niet over vorig jaar .

Hehe, nee, dat is inderdaad veel makkelijker, theoriën ontwikkelen aan de hand van één voorbeeld
quote:
See My Solution werd toen in de voorronde ook door de jury aangeprezen vanwege hun originaliteit .

Ja, maar gelukkig leverde dat nog wel vreemde blikken van het publiek op. Ik hoop nog steeds stiekem dat dat grappig bedoeld was, stakkers.

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 29-05-2005 22:35 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 22:03 schreef chriz het volgende:

neuken?

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-05-2005 22:37 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 mei 2005 22:35 schreef Phlegyas het volgende:
neuken?

Ik zie het woord staan maar gezien je spelkwaliteiten vraag ik me af wat je daadwerkelijk bedoeld. Als je "neuken" bedoeld, nee dank je. Ik raad Zelthor van harte aan voor dat soort behoeftes.

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 29-05-2005 22:58 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 22:37 schreef chriz het volgende:
Ik zie het woord staan maar gezien je spelkwaliteiten vraag ik me af wat je daadwerkelijk bedoeld. Als je "neuken" bedoeld, nee dank je. Ik raad Zelthor van harte aan voor dat soort behoeftes.

nee echt neuken. Praten over spelling maakt me geil. (maar idd imbeciel dat imbiciel )

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-05-2005 23:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 22:58 schreef Phlegyas het volgende:
nee echt neuken. Praten over spelling maakt me geil. (maar idd imbeciel dat imbiciel )

neuken?

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 29-05-2005 23:40 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

ja lekker, al stond je er bij te janken dan drukte ik hem er nog in.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-05-2005 0:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mooi verwoord

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 30-05-2005 0:05 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2005 0:01 schreef ZelThoR het volgende:

Mooi verwoord

ja he, het leven kan zo mooi zijn.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-05-2005 0:47 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 22:26 schreef ZelThoR het volgende:

Hehe, nee, dat is inderdaad veel makkelijker, theoriën ontwikkelen aan de hand van één voorbeeld

Vorig jaar was natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigde. Maar goed ik had mijn onvrede met de uitslag misschien beter kunnen verwoorden in de woorden "de jury was ongelooflijk gay"

quote:

Ja, maar gelukkig leverde dat nog wel vreemde blikken van het publiek op. Ik hoop nog steeds stiekem dat dat grappig bedoeld was, stakkers.

Gezien het feit dat deze uitspraak naderhand nog werd verdedigd, vrees ik toch echt dat het serieus bedoeld was

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-05-2005 1:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2005 0:47 schreef Vlkodlak het volgende:
Vorig jaar was natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigde. Maar goed ik had mijn onvrede met de uitslag misschien beter kunnen verwoorden in de woorden "de jury was ongelooflijk gay"

Hehe, dat had inderdaad tijd gescheeld Jij had dus Irmin liever zien winnen? Waarom?

quote:
Gezien het feit dat deze uitspraak naderhand nog werd verdedigd, vrees ik toch echt dat het serieus bedoeld was
Hmm, mijn blinde vertrouwen in de ver weggestopte goedheid van de mens heeft me dit doen vergeten, denk ik.

Count Ischbrak
Usericon van Count Ischbrak
Posted 30-05-2005 17:42 by Count Ischbrak Wijzig reactieProfiel van Count IschbrakQuote dit berichthttp://www.devious.nl

Iemand nog foto's gemaakt?

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-05-2005 17:43 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 mei 2005 17:42 schreef Count Ischbrak het volgende:
Iemand nog foto's gemaakt?

nera-k zoals gewoonlijk volgens mij

maar dat wist je vast al

Count Ischbrak
Usericon van Count Ischbrak
Posted 30-05-2005 17:47 by Count Ischbrak Wijzig reactieProfiel van Count IschbrakQuote dit berichthttp://www.devious.nl

quote:
Op 30 mei 2005 17:42 schreef Count Ischbrak het volgende:
Iemand nog foto's gemaakt behalve Nera-K?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com