|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ooh Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Heerschende foto's! Trol: Ook eigen foto's posten natuurlijk he Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
[quote]Op 14 juni 2005 23:07 schreef trol het volgende: Hmm ik dacht dat ik vrij orgineel was met dit T-shirt, maar nee... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Niet zo gek he als het een tijd in de displeased catalogus gestaan heeft. don't mistake lack of talent for genius |
|
0WN3D!!1! Suck my piss |
|
Oh.. wist ik niet eens Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Azgard: Was je ook bij Flatrock een paar weken geleden ? Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
|
|
quote: Ah mooie foto's. btw op de site van Fluisterwoud ook. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Er staan reeds nieuwe foto's op de Mft site van afgelopen zondag. www.metalfronttwente.nl en kijk dan bij foto's. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Nou, ik was ook van de partij maar ik geloof dat de 'coma-doom' van Bunkur niet echt aan mij besteed is terwijl ik nog wel van distorted bas hou. Maargoed daar zul je wel een doommetalgevoel voor moeten hebben. |
|
ik hoor nog niemand over het Proctor optreden.. niet imposant genoeg? Ik heb gister trouwens dat BunkuR op cd gehoord en daar is het ook genieten geblazen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat vind ik nou weer jammer he, dat je de foto van jullie drummer niet post. Zelden zo'n strakke drummer gezien euh...ohjahjoh? |
|
het is trouwens: Zelden zo'n strakke drummer gehoord voor jou, niet gepost omdat onze drummer nog uit staat [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-06-2005 21:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Whahahaha, uberheerschend om je laptop ook op die plaats neer te zetten Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
woohoo, jeez wat was proctor vet! helemaal geweldig, nog nooit zoiets gezien! godver en die zanger man! en ook die gitarist en bas gitaris wow en die drummer, jeez helemaal godverdomme zulke vette shit, jeez man! wow helemaal super helemaal echt onwijs gaaf geweldig niet te beschrijven zo goed dat je broek d'r vanaf zakt! man ik wilde teddyberen gooien naar het podium, zo helemaal te gek gaaf en me spandoek en slipjes en weet ik wat allemaal nog veel meer!godverdomme jezus kut wat ontzettend goed allemaal. zo goed spectre? nee proctor heerschte echt de pannen van het dak. serieus [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-06-2005 22:50] |
|
doppelpost [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-06-2005 22:49] |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmzz...Waat blijven die foto's van Aggro??? Aggro-sief www.aggro.nl |
|
op www.metalfronttwente.nl staan ook Aggro foto's Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
die foto's heb ik al!! Ik bedoel die foto's van die gast met die enorme telelens!!! en dat shirt van Meshuggah!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
das XXL van muurforum, ik heb hem ook al aan de jas gezeten maar tot nu toe zonder resultaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: anus, k heb geloof ik nog n zooi foto's voor je van zondag, neem ik binnekort wel mee naar almelo wuust robuust |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |