|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
BW !!!! MOrgen wil ik ze hebben!!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
ff kijke of da lukt wuust robuust |
|
BW stuur ze anders na frankteriet@gmail.com of zet ze ergens online op internet voor me!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Zijn van n fotorolletje, kan ze niet inscannen oid. , k neem ze wel mee als ik ze heb. wuust robuust |
|
Ja ik ben benieuwd!!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Aha, ook weer een topicje ontdekt. Was idd een mooi feestje, jammer dat we niet zo lang konden spelen, maar ach.. t was mooi! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooie review |
|
ja, best wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe, hebben we netjes gedaan met zijn allen |
|
Moeten we maar eens vaker doen. |
|
Dan zorg ik wel voor de balonnen en de slingers. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: jep |
|
Ach zo Dan had ik je dus toch wel gezien Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Ik ook Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Wanneer is de yawgmoth website weer online? Signature |
|
ja dat ding is al lang uit de lucht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geen idee hoe dat komt, ik zal Het Bassist wel eens vragen. [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 20-08-2005 19:41] |
|
quote: tering de tering, vond alles precies andersom. alleen bunkur was gaaf, de eerste 3 waren dodelijk saai en het geld duidelijk niet waard en fluisterwoud was ook behoorlijk slap. Je moeder. |
|
LOLZ. |
|
Dat is inderdaad alweer een tijdje geleden. Yawgmoth bestaat immers allang niet meer. Al de leden zijn wat anders gaan doen. Kevin runde eerst nog een label, maar daar is het ook bijzonder stil geworden. Hun gitarist Rami woont tegenwoordig helemaal in Almere-stad. Geloof ook niet dat ie van plan is Yawgmoth nieuw leven in te blazen. "if you stare into the abyss, the abyss stares back at you" |
|
en je trapt dit topic omhoog omdat ? |
|
Bedankt voor de info. Kan ik verder met m'n leven. |
|
|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |