|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
10 juni INHUME & DEIFECATION in Atak.. Entree : 5.- aanvang nog niet bekend [edit: titel] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 01-06-2005 18:25] |
|
Inhume. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
DEIFECATION NOG BETER! |
|
Iets minder CAPS mag ook wel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
DEIFECATION KOMEN DUS (met capslock ) Signature |
|
Komt dat zien, inhume en DEIFECATION. Beuken en Bierrrrrr [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 01-06-2005 13:39] |
|
aanwezig |
|
Hebben ze nog steeds die grote gele en witte munten?????????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
geen idee.Maar ik haat munten. Fuck the world and fuck you |
|
quote: inhume in de baroeg? zelfs ik, als limburger, heb inhume daar al 3x gezien |
|
En nu komen ze naar het oosten. Kunnen ze nog wat van leren, die Limbo's. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-06-2005 22:32] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hahaha, van wie? |
|
Van de wijzen uit het oosten. Moi! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ben nog nooit in enschede geweest... en aan gezien wij dat weekend 2x spelen zal ik vrijdag rust nemen |
|
Twee keer in Enschede? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Inhume kan je niet vaak genoeg zien. Wereld band !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou nou, het is maar Limburg hey. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kwamen ze maar uit Rotterdam, had ik ze vast wel vaker live gezien... Limburg is werelds [Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-06-2005 22:56] Fuck the world and fuck you |
|
ik heb inhume inmiddels meer dan 30x gezien... (geteld) |
|
quote:laatste keer dat ik er was gele en rode .... |
|
gele munten die voor 1 tellen en rode munten die voor een 1/2 tellen, en de groene munten die aan de vrijwilligers worden gegeven die voor 1 tellen 1 dommelsch van de tap = 1 mnt 1 hoegaarden van de tap = 1,5 mnt dat is alles wat je hoeft te weten o ja, munten zijn 1,70 per stuk, 11 voor de prijs van 10 [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-06-2005 12:11] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
We hebben inmiddels idd al 5 keer in de baroeg gespeeld. Het is ook al weer een tijdje geleden maar och ja, er zat ook bijna 5 jaar tussen de eerste 2 keer hehehe Inhume in Baroeg: 08-09-1996 "Grind Over Europe tour" 25-02-2001 "Grind Over Rotterdam Part IV (Blood/Inhume minitour)" 28-10-2001 "Grind Over Rotterdam Part V" 09-06-2002 "De Metalen Inquisitie Benefiet!" 01-11-2003 "Exhumation of Europe tour" |
|
quote: En de DUVEL dan? |
|
quote: ik zei ook BIJNA alles ik wist het niet meer zeker, maar ik geloof 1,5 munt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hahaha, thenks voor de info! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |