![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Ik kom graag weer eens van je leren nixie! ( al komen we best wel eens in het oosten, toch?) biertje? hehehe |
|||||||||
|
quote:tsja, sign of the times... wanneer heb jij dan voor het laatst welk bedrag voor een munt betaald? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|||||||||
|
quote:Moet ik effe goed nadenken ... volgens mij of 1,30 of 1,50 zoiets ... |
|||||||||
|
quote: ah, dan valt het toch wel mee Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|||||||||
|
quote: Dat is ook het verstandigste wat je kunt doen, naar het oosten. Tot vrijdag! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: Dennis rijdt??? Of jij??? |
|||||||||
|
Nee, je mag niet mee. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote:Dan niet. Ga ik wel met de trein. |
|||||||||
|
quote: Maar dan ben je alsnog aanwezig... Nee hoor, leuk tot vrijdag! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
Wordt een goed feestje Signature |
|||||||||
|
wordt zeker een leuk feestje! |
|||||||||
|
quote: Kom jij ook? Yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
En zaterdag is Deifecation ook weer bezig ![]() Signature |
|||||||||
|
quote:Ik ben dan aan het werk. |
|||||||||
|
Floris' vuurdoop bij Deifecation? Daar moet ik bij zijn! |
|||||||||
|
quote: Ah gratis biertjes. Altijd goed! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote:Goh, je zult de volgende dag maar de hele dag rijles hebben!!! |
|||||||||
|
quote: Goh, je zult maar geen date hebben voor vanaaf! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: Gelukkig niet, lekker zuipen in Enske!!! |
|||||||||
|
quote: Kan met date ook! Beter zelfs. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote: Nog wel meissie, dat is straks wel voorbij als jij ook bevoegd bent om te "rijden"!!! Maar dat klopt en kan ook enorm gezellig zijn. |
|||||||||
|
Was weer geslaagd vrijdagaaf! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
Zeker een leuke avond, er zullen heel wat mensen brak richting rotterdam vertrokken zijn de volgende dag. |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Concerten |