|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kom graag weer eens van je leren nixie! ( al komen we best wel eens in het oosten, toch?) biertje? hehehe |
|
quote:tsja, sign of the times... wanneer heb jij dan voor het laatst welk bedrag voor een munt betaald? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Moet ik effe goed nadenken ... volgens mij of 1,30 of 1,50 zoiets ... |
|
quote: ah, dan valt het toch wel mee ik kan me geen prijsstijging herinneren en ik woon er nu 2,5 jaar. ja, misschien was het in toen nog 1,50.. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat is ook het verstandigste wat je kunt doen, naar het oosten. Tot vrijdag! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dennis rijdt??? Of jij??? |
|
Nee, je mag niet mee. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dan niet. Ga ik wel met de trein. |
|
quote: Maar dan ben je alsnog aanwezig... Nee hoor, leuk tot vrijdag! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wordt een goed feestje Signature |
|
wordt zeker een leuk feestje! |
|
quote: Kom jij ook? Yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En zaterdag is Deifecation ook weer bezig Signature |
|
quote:Ik ben dan aan het werk. |
|
Floris' vuurdoop bij Deifecation? Daar moet ik bij zijn! |
|
quote: Ah gratis biertjes. Altijd goed! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Goh, je zult de volgende dag maar de hele dag rijles hebben!!! |
|
quote: Goh, je zult maar geen date hebben voor vanaaf! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gelukkig niet, lekker zuipen in Enske!!! |
|
quote: Kan met date ook! Beter zelfs. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nog wel meissie, dat is straks wel voorbij als jij ook bevoegd bent om te "rijden"!!! Maar dat klopt en kan ook enorm gezellig zijn. |
|
Was weer geslaagd vrijdagaaf! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zeker een leuke avond, er zullen heel wat mensen brak richting rotterdam vertrokken zijn de volgende dag. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |