![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kom graag weer eens van je leren nixie! ( al komen we best wel eens in het oosten, toch?) biertje? hehehe ![]() |
|
quote:tsja, sign of the times... wanneer heb jij dan voor het laatst welk bedrag voor een munt betaald? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Moet ik effe goed nadenken ... volgens mij of 1,30 of 1,50 zoiets ... ![]() |
|
quote: ah, dan valt het toch wel mee ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dat is ook het verstandigste wat je kunt doen, naar het oosten. ![]() Tot vrijdag! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Dennis rijdt??? Of jij??? ![]() |
|
Nee, je mag niet mee. ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Dan niet. Ga ik wel met de trein. ![]() |
|
quote: Maar dan ben je alsnog aanwezig... ![]() ![]() Nee hoor, leuk tot vrijdag! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Wordt een goed feestje ![]() Signature ![]() |
|
wordt zeker een leuk feestje! ![]() |
|
quote: Kom jij ook? Yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
En zaterdag is Deifecation ook weer bezig ![]() ![]() Signature ![]() |
|
quote:Ik ben dan aan het werk. ![]() |
|
Floris' vuurdoop bij Deifecation? Daar moet ik bij zijn! ![]() |
|
quote: Ah gratis biertjes. Altijd goed! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Goh, je zult de volgende dag maar de hele dag rijles hebben!!! ![]() |
|
quote: Goh, je zult maar geen date hebben voor vanaaf! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Gelukkig niet, lekker zuipen in Enske!!! ![]() |
|
quote: Kan met date ook! Beter zelfs. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Nog wel meissie, dat is straks wel voorbij als jij ook bevoegd bent om te "rijden"!!! Maar dat klopt en kan ook enorm gezellig zijn. ![]() ![]() ![]() |
|
Was weer geslaagd vrijdagaaf! ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Zeker een leuke avond, er zullen heel wat mensen brak richting rotterdam vertrokken zijn de volgende dag. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |