|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuk dat je op zulke uitspraken blijft reageren! [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 20-05-2005 17:27] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
@ curseofdeath, als je wilt dissen moet je de taal wel goed kennen... |
|
quote:*kijk* Zware Metalen ... Heavy Metal forum ... wtf doen "zoetsappige pop/rock nummers" dan hier? Ga on topic! |
|
quote:Wel mooi dat je niet inziet dat je kennis van engels nogal beroerd is ... |
|
quote:Juist Wil best gedist worden, dikke pret, maar dan wel goed ... |
|
Sure Ome Jenje, en sinds wanneer is Mourning beloveth 'heavy metal' |
|
quote: quote: |
|
quote:Het is tenminste nog metal ... dat is de strekking ... |
|
quote:Te makkelijk |
|
quote: ...en volgens die strekking had ik ook de Potzol-B uitspoelingslaag van zware metalen in een Beekeerdgrond van Tilburg Noord kunnen plaatsen. |
|
(oftewel, discussieer nooit met een bosbouwer ) |
|
quote: Maar dat heeft weer niks met muziek te maken, Dark Suns ook niet, dus heb je eindelijk een punt. Heb even gekeken wat ik allemaal in 2005 gekocht heb en de toppers zijn: - Crowbar - Lifesblood for the Downtrodden - Evoken - Antithesis of Light - Fallen - A Tragedy's Bitter End - Mourning Beloveth - A Murderous Circus - Methadrone - Retrogression - The Might Nimbus - S/T - Octavia - Winter Enclosure - Pantheïst - Amartia Nha ...best goed begin vant jaar dacht ik zo |
|
Tss, crowbar zelfs boven Evoken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Tja .. dat album doet me net ff wat meer maar dat is gewoonweg DE muziek voor mij .. lekker zwaar en lomp. Past precies |
|
de belangrijkste kandidaten vooralsnog: Extol - The Blueprint Dives Silent Stream of Godless Elegy - Relic Dances Draconian - Arcane Rain Fell Dark Suns - Existence Dark Tranquillity - Character Grave Flowers - Incarcerated Sorrows Deine Lakaien - April Skies Darkseed - Ultimate Darkness no text supplied |
|
Ik vind die live CD van Grimm wel leuk |
|
quote:Is die niet uit 2002 oid? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tijdelijke tussenstand: 1. Porcupine Tree - Deadwing En de rest in willekeurige volgorde: Mercenary - 11 Dreams Dark Tranquillity - Charater Nokturnal Mortum - Weltanschauung Nightrage - Descent into Chaos Origin - Echoes of Decimation Primordial - The Gathering Wilderness Immolation - Harnessing Ruin Maar er blijft natuurlijk nog plaats van de nieuwe Opeth, Thyrfing en alle andere gave releases die nog gaan komen dit jaar! |
|
quote: Neej, concert van eind 2004. Grimm is liev! |
|
Ik heb de volgende al (niet allemaal metal) 1. Trail of Tears - Free Fall into Fear 2. Rasputina - A Radical Recital 3. Tristania - Ashes 4. Korpiklaani - Voices of Wilderness 5. Apocalyptica - Apocalyptica 6. Epica - Consign to Oblivion De rest zien we nog wel |
|
quote:Is daar eindelijk eens wat meer over bekend? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat optreden in Eindhoven op 23 december? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
yep |
|
Pimpen met boodschappenlijstjes will nev0r die!!!11!one Suck my piss |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |