|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen Meshuggah Marty? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zie je wel. Vergeten. Weer eentje derbij. |
|
Al iemand met de Scheldgeweld demo? |
|
Dit is echt een kut jaar. Ik heb meerdere aardige releases in huis maar slechts een die echt een vermelding in een top 10 waardig is: Taake - Doedskvard. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:ff 2 aanraders voor jou: *Dredg - Catch Without Arms *Fall of Troy - Doppelganger (kruising tussen PsyOpus en Mars Volta, tenminste zoiets dan) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Fall of Troy eens uitproberen, de omschrijving klinkt... uitdagend |
|
quote: PARDON? Shining - the eerie cold? signature |
|
quote:Man, man, man 2005 is opnieuw een wereldjaar! Het wordt weer uitermate lastig een top 10 samen te stellen, aangezien er erg veel genomineerd zijn! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik denk precies het tegenovergestelde, zowel 2004 als 2005 herbergd een hele boel leuke tot geniale releases |
|
quote:Wat dacht je van Deathspell Omega, nog zo'n klapper van een black metal release. en <code> natuurlijk... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die eerste drie hieronder, Kwel, die eerste drie.......niks kutjaar.. 1. Urfaust - Verräterischer, Nichtwürdiger Geist 2. Mütiilation - Rattenkönig 3. Deathgate Arkanum - Totenwerke 4. Moonsorrow - Verisäkeet 5. Taake - Hordalands Doedskvad 6. Nokturnal Mortum - Weltanschauung + veel kanshebbers die ik nog (steeds) moet beluisteren. Waarom heb ik die nieuwe Temnozor bijvoorbeeld nog niet gehoord terwijl ik juist erg benieuwd ben? Damn, ik ben achterlijk. Joost, waar is jouw Verisäkeet? Te hoog stofzuigergehalte deze keer? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Shining - The Eerie Cold Urfaust - Verräterischer, Nichtwürdiger Geist Ondskapt - Dodens Evangelium Taake - Doedskvad Deathspell Omega - Kenose Dit zijn toch wel toppers [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-09-2005 18:15] |
|
quote: Sorry ik zet geen mp3's in een top10 |
|
quote: Ben ik het op Urfaust na helemaal mee eens Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Is die van dit jaar? Dan staat die ook in mijn top 10. Die Deathgate is ook vrij aardig ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Die heb ik een keer gehoord en ik vond het een ongeinspireerde slappe plaat. Maar gezien menigeen zich er suf op rukt moet ik'm misschien toch nog eens goed gaan beluisteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Destruction - Inventor of Evil Goddess Of Desire - Awakan Pagan Gods Hammerfall - Chapter V Judas Priest - Angel of Retribution (geen top tien maar toch in willekeurige volgorde...) Verder verwacht ik erg veel van de nieuwe Helloween, de single "Mrs. God" is erg sterk in ieder geval They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: +1 Stuk voor stuk superschijfjes!! Behalve die Urfaust... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Ongeïnspireerd? .....Eh. Kom op man, je kunt over Urfaust een boel zeggen, daar is het vaag genoeg voor dus dat mag, maar toch echt niet dat het ongeïnspireerd is. Ken jij toevallig een tweede band die dronende Black met klassieke stukken en schizo operette-zang combineert? Ik in ieder geval niet. Die plaat is geniaal. Tsss. Gun 'm wat tijd, laat 'm zakken. Eén draaibeurt is sowieso niet genoeg. Dit is geen album dat je draait onder het fietsen, meer voor een donkere kamer incluis kaarslicht. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 16-09-2005 21:27] Jullie zijn allemaal negers! |
|
Abused Majesty, Avenged Sevenfold, Kiuas en Kragens komen er als zijnde aangename nieuwe verrassingen zeker in! |
|
1. Jesu - Jesu 2. Jesu - Jesu 3. Jesu - Jesu 4. Jesu - Jesu 5. Jesu - Jesu |
|
quote: Sorry, maar alleen al bij het horen van die 'debiele' vocalen moet ik ontzettend lachen, dat iemand dat serieus kan nemen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zo zie je maar weer hoe zaken per persoon anders gehoord kunnen worden. Ik vind ze allesbehalve lachwekkend. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Nee, maar jij gaat ook in een donkere kamer met kaarslicht luisteren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |