|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jazeker goede cd!!!! Komt er trouwens nog een opvolger? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daar weet ik eigenlijk niks van, maar ik zal er ff voor gaan bidden. Hij moet er hoe dan ook komen, en liever vandaag dan morgen. Maar er zijn wel meer bands die maar één goed album uitbrengen, en daarna splitten! |
|
Ja; Cynic is er een van, maar deze jongen hier staat te popelen om die nieuwe Gordian Knot cd!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aghora Rulez !!!!! Voor geïnteresseerden -> http://www.aghora.org en dan vooral Discussion Board "Ask the Band" het topic to Santiago...... Mini-oorlogje tussen Santiago en Sean Malone die schijnbaar geen Aghora bandlid is..... |
|
Euh, dat verhaal had ik er nog niet gezien(oh ja inderdaad iets over een nieuwe bassist, kut!), maar wel dit over een eventueel nieuw album : quote: Mensen die Aghora nog niet kennen, moeten maar eens wat gaan luisteren op die site! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-12-2001 11:22] |
|
Ik ken ze wel.. het is vrij rustige mooie muziek.. ze zangeres heeft een mooie stem vind ik. Ik luister er verder niet zo veel naar. |
|
quote: Als ik dat berichtje lees, dan is ook drummer Sean Reinert (ex-Cynic) geen drummer meer bij Aghora. Wat betreft Gordian Knot kunnen de liefhebbers de site van Sean Malone bezoeken. Op de nieuwe CD spelen alle Cynic-leden mee. http://www.seanmalone.net (komt in Januari weer op het net) I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Ik hoop wel dat die nieuwe Gordian Knot beter verkrijgbaar is.... De eerste heb ik nl. niet (Heb hem wel al vaak gehoord)... |
|
Gewoon bestellen bij de Plato; heb ik ook gedaan. (Hoop dat er een bij je in de buurt is) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Plato ---> afzetters |
|
quote: Waarom dan en welke platenzaak raad je dan aan? (Ik noem de free record shop eerder afzetters met hun megahoge prijzen) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Plato kan er ook wat van hoor(ik heb al diverse cd's voor 43 tot 45 gulden zien staan). Maar ik koop vrijwel niets meer in de winkel. Alleen maar bij (underground)mailorders als Displeased etc. |
|
En uitgerekend de persoon die kritiek op Plato had, kocht daar deze week 3 cd's. Hij kreeg als straf wel de verkeerde Carcass CD mee. Die moet nu dus besteld worden... |
|
klote, het gaat niet over katten Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Nee, het is zeker geen kattengespin. |
|
heeft ook een apart ritme Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Cynic liefhebbers moeten eens naar Exivious luisteren: http://www.exivious.com MP3's van hun demo staan op het media gedeelte. Persoonlijk vind ik ze vanwege de vocoder zang en grunts wel iets TE cynic. Maar wel |
|
Ze lijken idd op Cynic!!! Ze lijken misschien iets TE Cynic, maar omdat Cynic zelf niet meer bestaat en waarschijnlijk nooit meer zal bestaan, vergeef ik het ze van harte!!! Myth, bedankt voor de link!! Dat ze snel een platendeal mogen krijgen!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-12-2001 23:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Precies, ik ook. quote: Da's te hopen....Ze moeten wel nog een bassist vinden. (Btw snelle reaktie) [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 17-12-2001 0:08] |
|
Meteen die mp3's gedownload toen ik je post zag.... Ik zit toch een beetje te asen op een goede Cynic kloon. Weet je nog meer Aghora links naar Cynic klonen? Red Tide schijnt een goeie te zijn, maar de verbinding is wat traag toen ik het probeerde. Weet je trouwens wanneer die tweede Gordian Knot cd uitkomt? Ik heb er niets meer van gehoord.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 0:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gordian Knot release ben ik zelf benieuwd naar. Spiral Architect ken je waarschijnlijk wel. Ook wel wat van Cynic weg. Gewone zang btw. Vooral baslijn is echt Sean Malone-achtig (imho). |
|
Wow, gisteren eindelijk die Excivious - mp3's gedownload. Inderdaad TE Cynic. Volgens mij IS het gewoon Cynic, het staat in ieder geval als een huis. |
|
beetje jammer van die comp. achtige stem erdoor. Verder is het wel goed! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Red Tide lijkt overigens niet echt op Cynic, maar maakt wel vrij technische muziek. Ja hoe zal ik het noemen? Technishe thrash die af en toe beetje hardcore-achtig klinkt ofzo. En dan ook nog met wat Arch Enemy gitaarlijntjes. Wel een fijne band. |
|
Ik heb EINDELIJK wat Aghora MP3's binnen. (heb nogsteeds een wachtrij van 3 pagina's op Audiogalaxy). Ik vind de muziek geweldig. Heerlijk technish. Maar die zangeres . Sorry, das alleen mijn mening. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |