![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet meer dan een ander, lijkt me. Het is donders knap als je de 100 meter in 9,nogwat kan rennen, maar om nou meteen druiven gevoerd te krijgen door Noorse slavinnen (bij wijze van spreken dan) is ook niet nodig. *vroeg ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Respect is voor negers. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
OoooH! je zei negers! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Mensen in hun waarde laten is al een vorm van respect tonen. Ik ga hier dus verder niet op in.. Suck my piss ![]() |
|
quote: op zich wel want ik kan een goede prestatie van een persoon altijd waarderen. vooral als die persoon door hard te werken en keiharde discipline tot deze prestatie is gekomen. en of dit nu een wetenschapper, zakenman, politicus of een sporter is doet er dan niet toe. maar respect moet je niet verwarren met domme verering. dat is heel wat anders. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-05-2005 12:19] ![]() |
|
naar respect kan je niet vragen, respect kan je alleen maar krijgen als het publiek vind dat je het verdient. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Respect moet je verdienen ... dat komt niet automatisch. ![]() |
|
IK EIS RESPECT JA EN WEL NU!!! Tering wat een debiel... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Een beter vraag vind ik: "Wat vind jij een topsporter?" Tiger Woods? Gary Kasparov? Lance Armstrong? Pieter v.d. Hoogenband? Om iemand boven-gemiddeld respect te geven moet je m.i. versteld staan van iemands prestatie op een bepaald gebied. Woods en Kasparov zijn geen atleten. Ze hebben goede hand-oog coordinatie en brein respectievelijk. Lance en Pieter zijn wel atleten maar missen verder het denkvermogen van bovengenoemden. Waar kijk JIJ naar? Ik kan best een atleet respecteren maar om aanbeden te worden zitten topsporters met het nuchtere nederlandse volk hier verkeerd. {edit} En wat te denken van F1-coureurs? Ook alleen hand-oog coordinatie en reactievermogen maar ik benijd eerder de hoeveelheid pitpoezen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 23-05-2005 14:40] ![]() |
|
quote: Oei....hier maak je en fout. Een F1 coureur is wel degelijk een atleet. F1 is fysiek enorm inspannend en die gasten zijn enorm afgetaind. Ga maar eens een uurtje onafgebroken karten....daar ga je al behoorlijk van zweten en dit is nog een tikkie zwaarder en langer. Golf zou ik ook niet direct afschrijven als een atletische sport. Mensen die niet goed getrainde spieren hebben en flink met de club gaan zwaaien hebben binnen no time allemaal blessures. Maar het is inderdaad geen wielrennen wat dat betreft. Golf heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
"Een tikkie" ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: effe offtopic. ik heb nog nooit gegolfd maar het lijkt me heel cool. is er een mogelijk te golven zonder gelijk diep in de buidel te moeten tasten? ![]() |
|
quote: Ja. Het is een Nederlands vooroordeel dat golfen gelijk duur moet zijn. Er zijn veel open clubs waar je nagenoeg vrijblijvend een kennismaking kan doen. Jij werkt toch op een universiteit? Bij ons had je een universitaire golf club. Bij hun kon je clinics volgens voor een knaak. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Op VWO hadden we leraar Engels die eigenaar van de golfbaan in Elst (GLD) was/is, konden we als keuzeonderwerp lesje golf krijgen ![]() |
|
Ik heb respect voor iedereen, dus ook voor sporters. ![]() |
|
quote: dat is een heel goed idee "yoda". ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb weinig respect voor sporters om de simpele reden dat ik het ontiegelijk nutteloos vind als iemand bijvoorbeeld: * 100 meter kan rennen binnen 10 seconden * 4 meter hoog kan springen Ik bedoel, wat heb je daar nou aan in het dagelijkse leven? ![]() Ik heb overigens wel waardering voor de discipline van mensen die topsport bedrijven maar toch denk ik "GA TOCH WERKEN HEAUMEAU", ookal verdienen een aantal topsporters per jaar meer dan ik in heel mijn leven zal verdienen. ![]() Maar goed, sport vind ik sowiezo iets om te doen en niet om naar te kijken, dus. Tenzij het natuurlijk dames beachvolleybal is ![]() ![]() |
|
En voor muzikanten dan Snaack? ![]() ![]() |
|
quote: Daar heb ik al helemaal geen respect voor, bierzuipende, lamballende nietsnutten zijn het! ![]() |
|
Drummen is een sport, ik teisterende knie-blessure, eerst onder het mes. Dan weer TRAINEN ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote:That's the spirit! Respect hebben voor iedereen zijn zinloze en naieve uitspraken. Aangezien 90% van de mensen asocialen klootzakken zijn, mogen ze bij mij eerst bewijzen dat ze mijn aandacht, en later misschien mijn respect waard zijn. Of ze zijnm lekker kaal van boven en heten Nico, dan staan ze in mijn hall of fame ![]() |
|
quote: Precies. Door met respect te strooien vulgairiseer je de waarde van respect. En de meeste mensen zijn inderdaad mijn aandacht, laat staan mijn respect niet eens waard. quote: Neuken? ![]() ![]() |
|
"Vulgairiseer" Ik heeft geleert een woordjuh! ![]() |
|
Misschien is meer respect voor mensen met een goede opleiding en dito baan meer op z'n plaats. over onderwaardering gesproken. ![]() |
|
quote: bij de kleinere clubs kun je zo terecht voor weinig, je mag natuurlijk niet zomaar op de baan natuurlijk, maar dat is voor je eigen veiligheid, en voor die van anderen. Heb het zelf vroegah gedaan, met pappa mee in eerste instantie, jeugdtoernooitjes ook enzo, kon het nog best aardig. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |