|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door douchebag_jesus op 30-06-2007 11:39] |
|
Je mag er alleen in als je Nederlands kunt. |
|
U bent Marokkaans? Edit: [Dit bericht is gewijzigd door A. op 23-05-2005 22:43] Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
*snel voor y draak knoop komt* Psychiatrische instituten zijn gay |
|
Interesses / hobbies: Trippen, trippen.. dat kan dus niet meer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Marokkaans, dan he. |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: De correcte zin had moeten luiden: "Nee jij!" |
|
touw kopen ? |
|
|
|
O jenje lekkere slet |
|
je mag er tot in den treure over je gevoel praten no text supplied |
|
|
|
Dat ze maar gaan werken die lamballen ! |
|
no text supplied |
|
Jammer jong, niet mijn site |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: maar met dat trippen komt-ie ook nergens. no text supplied |
|
Spermswappen lijkt me btw ook een vrij zinloos iets, zeg. |
|
daarover kan ik wel het één en ander kwijt ja, mijn moeder heeft er en tijdje gezeten om van haar pillenprobleem vanaf te komen maar het had een omgekeerd effect op haar, ze kreeg pikzwarte gedachten en toen het een beetje beter bgon te gaan met haar pleegde ze zelfmoord, waar ik op gekomen was maw psychiatrie raad ik niemand aan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Voor de één werkt het nou eenmaal beter dan voor de ander, ook is er een groot verschil tussen diverse instellingen en behandelmethoden. Soms met tragische gevolgen, helaas voor meer info verwijs ik naar de site van een stichting waar ik voor werk: http://www.stichtingpandora.nl no text supplied |
|
Riagg raad ik iedereen af, zelfs bij de Josti band zitten nog verstandigere mensen dan daar. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En toch mensen die ontopic gaan. Knap. |
|
quote:Sorrie ik zal het niet meer doen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Als je er ervaring mee gehad hebt (en dat heb ik maar al te veel, had het liever niet gehad) ga je ontopic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |