IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Donderdag 1 sept: Carnal Leftovers en See My Solution: Meppel Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2005 18:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 18:08 schreef Carnagath het volgende:
En was de verjaardag van ex-gothic!

Was leuk optreden hoor!
Maarre ex-gothic.. een van de beste 'beslissingen' van dit jaar. Sorry, maar pfoeh.. wees blij, heel blij!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 21-08-2005 16:51 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 20 augustus 2005 17:29 schreef MindlessMayo het volgende:
Schop!!!
Iemand enig idee aanvangstijd eerste band enzo?
Twee bands, dan zal de geplande aanvangsttijd wel rond 21:00 gepland zijn, de ervaring leert dat is dan tussen 22:00 en 22:30 is dat het daadwerkelijk begint. Als ik Rona nog spreek vandaag (da's degene die de optredens in Unreal regelt) zal ik het even vragen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2005 16:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Graag! Ik zit dan in Hoogeveen voor de opbouw van Occultfest maar wil tussendoor nog wel even komen kijken, vandaar dat die tijden even belangrijk om te weten zijn.

Nog een vraag, hoe loop je vanaf station naar dat kroegje?

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 21-08-2005 17:48 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 21 augustus 2005 16:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Graag! Ik zit dan in Hoogeveen voor de opbouw van Occultfest maar wil tussendoor nog wel even komen kijken, vandaar dat die tijden even belangrijk om te weten zijn.

Nog een vraag, hoe loop je vanaf station naar dat kroegje?

Er staat een routebeschrijving op de site van unreal onder contact. Die is heel duidelijk want wij hebben het ook kunnen vinden!

see you at occultfest!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 21-08-2005 18:41 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ow ja, lopend kan het binnen een vijf minuten maar dan kom je wel met een bezweet hoofd binnen. Houd maar een minuut of 10 aan op normaal wandeltempo. En als je de weg kwijt bent geraakt moet je gewoon even een willekeurig iemand die daar loopt aanspreken en vragen waar de voorstraat is (da's de hoerenstraat van Meppel en die weet iedereen wel te zitten om een of andere reden ) en daar zit die tegenover. Er hangt wel een groot verlicht Hertog Jan bord bij, ik denk niet dat je die mist

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2005 19:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 17:48 schreef the witch het volgende:
Er staat een routebeschrijving op de site van unreal onder contact. Die is heel duidelijk want wij hebben het ook kunnen vinden!

@Hades:
Okee thnx, zal es eff kijken

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 27-08-2005 11:13 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Okay, ik heb eindelijk Rona even te pakken gekregen en ze vertelde me dat de start om 21:00 gepland stond, dus dat we op ongeveer 21:30 konden rekenen.

Met de trein van 21:15 vanuit Hoogeveen ben je rond 21:27 in Meppel en vanaf het station is het in normaal tempo een minuut of 10 lopen dus de kans dat je dan net begonnen is is best aanwezig, ik zal in jullie geval proberen de trein van 20:36 te pakken

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2005 1:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2005 11:13 schreef Hades het volgende:
Okay, ik heb eindelijk Rona even te pakken gekregen en ze vertelde me dat de start om 21:00 gepland stond, dus dat we op ongeveer 21:30 konden rekenen.

Met de trein van 21:15 vanuit Hoogeveen ben je rond 21:27 in Meppel en vanaf het station is het in normaal tempo een minuut of 10 lopen dus de kans dat je dan net begonnen is is best aanwezig, ik zal in jullie geval proberen de trein van 20:36 te pakken

Tot dan!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 28-08-2005 1:11 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Carnal begint rond een uur of 10! Dus geen enkele haast!

oscura
Usericon van oscura
Posted 28-08-2005 1:20 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2005 1:11 schreef Carnagath het volgende:

.....

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 28-08-2005 1:24]

carcasstrid

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 28-08-2005 1:25 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 28 augustus 2005 1:20 schreef oscura het volgende:
wanneer komen jullie nou eens in het bewoonde deel van nederland? westen dus ofzo?

Eind komende maand komt de nieuwe M-cd uit en hebben we genoeg promo-materiaal om rond te sturen. Ons streven is dan ook om verder in nederland te spelen! Meer in het zuiden/midden nederland welteverstaan!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2005 1:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2005 1:11 schreef Carnagath het volgende:

Moooooi, 'See My Solution' dan?

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 28-08-2005 1:29 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 28 augustus 2005 1:27 schreef MindlessMayo het volgende:

Moooooi, 'See My Solution' dan?

Het was de planning van mevrouw Rona om "Zie mijn bandenplakspul" na ons te laten spelen!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 28-08-2005 12:34 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Lijkt me toch wel aan de late kant. Er komen vast wel aardig wat mensen vanuit Zwolle mee en de laatste trein gaat om 0:07 alweer. En het nachtleven van Meppel is op een donderdag niet zo heel boeiend

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2005 12:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm, iemand die het zeker weet qua tijden enzo? Het liefst voor dinsdagavond?

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 28-08-2005 13:14 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Zeker aanwezig. Heb net even wat mp3's van de website van Carnal Leftovers en See My Solution gedownload en dat klinkt goed! En ik hoef maar een minuut te lopen hahaha ideaal

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 28-08-2005 13:27 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het begint inderdaad rond 21 uur! Ik heb net de organisator een mail gestuurd en bevestigde dit tijdstip.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 28-08-2005 14:03 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Officieel begint het idd om 21:00, maar zoiets wil nog wel eens uitlopen. Vrijdag vertelde Rona me nog dat ik maar op half tien moest rekenen. 22:00 lijkt me dan wel weer aan de late kant.

Ik zal wel even proberen Rona naar dit topic te schoppen, da's misschien wat handiger

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2005 14:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2005 14:03 schreef Hades het volgende:
Ik zal wel even proberen Rona naar dit topic te schoppen, da's misschien wat handiger

Ja schop dr eens deze kant op :D
Heb dr zin in joh! Heerlijk zo net nog voor occultfest even ontspannen!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-08-2005 14:22]

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 28-08-2005 17:45 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Rona was nog aan het werk, maar ze zei dat we maar moesten rekenen tussen negen uur en half tien. En al ben je eerder, de biertap is er al wel

@Mayo: check je mail

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2005 18:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2005 17:45 schreef Hades het volgende:
@Mayo: check je mail

Nog niks ontvangen

Rona
Usericon van Rona
Posted 29-08-2005 1:53 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Hey hallo allemaal, sorry, ik ben een beetje laat met reageren, maarja, ik was aan het werk. Maar inderdaad, hoe Hades het allemaal al zei. De officiële tijd die op de poster vermeld is, is 21.00 uur. Nou is het eigenlijk standaard dat bandjes in ieder geval een half uur later beginnen dan de begintijd van de posters, dus jullie snappen het wel. En nou is het zo dat ik de bandjes zelf altijd een beetje laat bepalen hoe laat ze beginnen. Zij moeten immers proberen een avond te vullen. Carnagath is één van de bandleden van Carnal Leftovers, dus al hij zegt dat zij om 22.00 uur pas beginnen, dan is dat zo. Maar bind mij dus niet vast op die tijden. Ik snap van de occultfest mensen dat ze liever zo kort mogelijk weg zijn van de opbouw enzo, maar als je op tijd wilt zijn, dan raad ik aan rond 21.30 uur in de kroeg te zijn.

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is zo. Oh ennuh voor de mensen van occultfest. Aangezien ik vanaf vrijdag ook mee ga helpen dan bied ik jullie een slaapplek bij mij thuis (ongeveer 200 meter van Unreal af) aan. Mail mij gewoon op beregezellig@hotmail.com Ik moet namelijk de volgende ochtend ook gewoon naar hoogeveen, dus.........

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-08-2005 10:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 1:53 schreef Rona het volgende:
Hey hallo allemaal, sorry, ik ben een beetje laat met reageren, maarja, ik was aan het werk. Maar inderdaad, hoe Hades het allemaal al zei. De officiële tijd die op de poster vermeld is, is 21.00 uur. Nou is het eigenlijk standaard dat bandjes in ieder geval een half uur later beginnen dan de begintijd van de posters, dus jullie snappen het wel.

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is zo. Oh ennuh voor de mensen van occultfest. Aangezien ik vanaf vrijdag ook mee ga helpen dan bied ik jullie een slaapplek bij mij thuis (ongeveer 200 meter van Unreal af) aan. Mail mij gewoon op beregezellig@hotmail.com Ik moet namelijk de volgende ochtend ook gewoon naar hoogeveen, dus.........

Oeh, kijk eens aan.. dankje voor de reactie ik weet overigens niet of er meer mensen mee willen hoor (zal het ze eens vragen). Rond half 10 is prima te redden inderdaad (Carnal mensen nu niet stiekem eerder beginnen he haha, zoals toen eens in popfront lol). Ik heb namelijk wel vaker dat ik ze net mis vanwege tijden die niet geheel duidelijk zijn. En omdat ik in eerste instantie voor hun kom, kan ik ze natuurlijk niet gaan missen he haha.

Nog een lastige vraag, verwachte eindtijden hoe laat liggen die meestal? Vast niet na 1 uur? Dus een slaapplaats is voor mij niet nodig, maar wel harstikke bedankt voor het aanbod.

Zijn er nog mensen die van en naar Meppel moeten treinen vanaf Hoogeveen enne gaan er nog zm-ers? Even nieuwsgierig

Rona
Usericon van Rona
Posted 29-08-2005 12:27 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Bandjes mogen in Meppel optreden tot 01.00 uur, dus later dan dat wordt het niet qua optreden.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-08-2005 12:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 12:27 schreef Rona het volgende:
Bandjes mogen in Meppel optreden tot 01.00 uur, dus later dan dat wordt het niet qua optreden.

Purrrrrfect!
Heb dr zin aan! Beetje veel promotie gemaakt? Hoop dat er wel wat volk op af komt, maar zeker wel wat Zwolse mensen gok ik.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com