|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zich hebben we helemaal niet heel veel reclame gemaakt, maar blijkbaar gaat het hard met de mond-op-mond reclame, want ik krijg echt mailtjes van heel veel verschillende mensen over hoe laat het nou begint en dergelijke. Maar goed, nu is de groep fans van see my solution en carnal leftovers ook zeer groot. Maar ik vind het tof als het toch heel druk gaat worden, want ik begon me al zorgen te maken aangezien ze zaterdag weer in hoogeveen staan. Het word vast weer een ouderwets gezellige avond met de beste bands (althans dat vind ik) uit de regio). Iedereen die komt: tot donderdag (en uiteraard ook zaterdag in hoogeveen, want eenmaal fan zijn betekent dat je gewoon achter ze aan blijft rijden voor elk optreden). |
|
Carnal Leftovers was vet!! Daarnaast was het ook nog eens gezellig druk, helaas was bij See My Solution al heel wat minder volk aanwezig. Persoonlijk zou ik de twee bands ook omgewisseld hebben. Verder een erg gezellig avondje! |
|
Een erg warm avondje ook, vooral binnen |
|
quote: Da's toch een understatement www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hmm er word gezegd omdraaien.... waarom dat. Iedereen weet dat ik see my solution net iets beter vind dan carnal leftovers, en ik zet altijd de (in mijn beleving) beste band als laatste (want je moet het beste voor laatst bewaren). Ik vind het erg jammer voor degenen die see my solution niet helemaal af hebben kunnen zien (i.v.m. trein enzo). Maar zaterdag (morgen dus) is er DE herkansing in Hoogeveen (als je in meppel kunt komen, dan kun je ook in hoogeveen komen). Iedereen die er was: bedankt voor de gezelligheid. Ennuh tot morgen! |
|
Ik vond het prima om als eerste te spelen, hadden we nog niet zoveel last van 't bier enzo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik zou het omdraaien, omdat ik persoonlijk Carnal leftovers beter vond dan See My Solution, maar goed over smaak valt niet te twisten. Verder een prima avond gehad, dus mij hoor je niet klagen hoor. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |