![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Verbaast me dat Rona t niet zelf op t forum heeft gezet! Deed ze vorig jaar wel. Of organiseert ze het dit jaar niet? [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 27-05-2005 7:57] ![]() |
|
Ja,ik was het eigenlijk ook al aan het afwachten...,misschien was ze het vergeten, maar ze organiseert het nog wel... ![]() |
|
quote: Mmmh, doen die bands ook mee? Iig leuke concurrentie, alhoewel ik niet verwacht dat ze zouden winnen ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Nej,die spelen op dezelfde dag in Hoogeveen, maar dat is toch veel ongezelliger ![]() |
|
quote:Rona is dit forum een beetje vergeten, maar ze organiseert het nog steeds wel ![]() |
|
De bands die spelen (ovb) zijn: * Another Face (hardcore punk) * Bloodbastard (hardcore/grindcore) * Côte D'Aver (death grind) * Dear Ann (melodieuze rock) * DiQuapo (rock) * Grinroth (death/black metal) * No Regrets (rock) * Quintessence (trash metal) * Scheldgeweld (lolgrindcore) * The Soulshakers (rock 'n roll) * Transylvania (rock/rock 'n roll) [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 16-06-2005 15:41] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Ik ga dr wel heen denk ik ![]() ![]() |
|
Ik denk ook dat ik mijn voetjes op Meppelse bodem zet... ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Ik krijg net te lezen dat Grinroth helaas niet doorgaat..jammer, maar kben wel benieuwd wat er voor in de plaats komt ![]() |
|
Tja, drummers he? ![]() ![]() |
|
wat nou dan? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Hij bleek helaas al andere verplichtingen te hebben. Jammer, maar ja, die dingen gebeuren. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 17-06-2005 18:16] ![]() |
|
gewoon slaan met een stok ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Ja, hij slaat wel eens met een stok, inderdaad. Oeh, met twee zelfs. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 17-06-2005 21:07] ![]() |
|
Na Grinroth hebben helaas nog een paar bands afgezegd.... ![]() Dear Ann, Quintenssence en DiQuapo spelen ook niet. Als er bands geinteresseerd zijn om in Meppel te spelen, kijk ff op de website: http://www.unrealcafe.nl of mail: beregezellig@hotmail.com gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Kom nog gewoon ff naar Hoogeveen ![]() ![]() ![]() |
|
Aaah,nee man, fuck hoogeveen.. lekker naar Meppel toe komen (en op Scheldgeweld stemmen :D) ![]() |
|
IDD, waarom naar Hoogeveen als er veel brutere bands naar Meppel komen!!! Scheldgeweld, Bloodbasterd, Côte d'Aver, Bowel Rupture. En als het ff meezit ook Obtuse!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Rot op man! Ga in je eigen topic reclame zitten maken! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 28-06-2005 19:20] ![]() |
|
ja inderdaad.. ik speel trouwens ook met mijn melodic death/black/prog bandje in meppel 2 juli.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
TOP!!! Ik zie je dan op 2 juli!! ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Deze bands zijn voorlopig bevestigd. Scheldgeweld Bloodbastard The Soulshakers Côte d'Aver Transylvania Another Face No Regrets Bowel Rupture Error Insatiable gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Toch jammer dat Grinroth niet meer kan ![]() |
|
quote:Ach, wij zien elkaar 23 juli wel. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |