|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd Godver,ik moet s'avonds weg, dus mis ik heel Cote d'Aver en Bowel Rupture..,wee mij! [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 30-06-2005 14:39] |
|
De kans is groot dat wij zaterdag ook in Meppel aanwezig zijn! Kunnen we gelijk het optreden van Grinroth en Scheldgeweld in Via Via Hoogeveen op 23 juli as promoten! see you at occultfest! |
|
Je moet toch 02 juli in Hoogeveen zijn? Daar spelen bands die op Occultfest hebben gespeeld. |
|
quote:Wat hadden we nou net gezegd over reclame maken in andermans topic? |
|
Tsja, hij leert het niet he. *zwaait met vingertje* [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 30-06-2005 20:59] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ontopic: veel succes aan alle bands op 2 juli. |
|
Dank je, Peter en ik kunnen op 2 juli twee keer achterelkaar aan de bak!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Line-up is wederom iets aangepast: 15.20 - 15.50 Blitz (punk-covers) 16.10 - 16.40 Scheldgeweld (lolgrindcore) 17.00 - 17.30 Error (melodieuze death metal) 17.50 - 18.20 Insatiable (rock/metal) pauze 19.30 - 20.00 The Soulshakers (rock 'n roll) 20.20 - 20.50 Another Face (hardcore punk) 21.10 - 21.40 No Regrets (rock) 22.00 - 22.30 Côte D'Aver (death grind) 22.50 - 23.20 Bowel Rupture (death metal) |
|
quote: Nou? |
|
quote: Zie pagina 1 van dit topic... quote: |
|
En zo ist maar net! |
|
het was best www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Idd! |
|
Toch vind ik het ergens wel jammer dat ik bij Bowel Rupture in de pit een flinke klap in mijn zak heb moeten inkasseren, ik heb er nu gewoon nog pijn in. Maar goed, zulk soort dingen horen erbij. Over de rest van de dag: Scheldgeweld was erg grappig, alleen denk ik dat je driekwart van de teksten/titels niet begrijpt als je niet regelmatig in het unrealcafe komt. (Rona likes it anal ). Cote d'Aver beukte erg lekker, van Bowel Rupture helaas wat te weinig gezien vanwege eerder genoemde klap. Van de rest van de bands erg weinig gezien eigenlijk |
|
Weer bijgekomen na het dubbelconcert van gisteren kijk ik zekers met een voldaan gevoel terug.. Vet gespeeld, goed geluid op het podium en een goed uitzicht op wat naast me stond gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Namens de band Bowel Rupture... Sorry... Misschien maar een nieuwe naam Balls Rupture!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: jammer dat Cock and Ball Torture al bestaat he Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |