|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Verbaast me dat Rona t niet zelf op t forum heeft gezet! Deed ze vorig jaar wel. Of organiseert ze het dit jaar niet? [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 27-05-2005 7:57] |
|
Ja,ik was het eigenlijk ook al aan het afwachten...,misschien was ze het vergeten, maar ze organiseert het nog wel... |
|
quote: Mmmh, doen die bands ook mee? Iig leuke concurrentie, alhoewel ik niet verwacht dat ze zouden winnen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nej,die spelen op dezelfde dag in Hoogeveen, maar dat is toch veel ongezelliger |
|
quote:Rona is dit forum een beetje vergeten, maar ze organiseert het nog steeds wel |
|
De bands die spelen (ovb) zijn: * Another Face (hardcore punk) * Bloodbastard (hardcore/grindcore) * Côte D'Aver (death grind) * Dear Ann (melodieuze rock) * DiQuapo (rock) * Grinroth (death/black metal) * No Regrets (rock) * Quintessence (trash metal) * Scheldgeweld (lolgrindcore) * The Soulshakers (rock 'n roll) * Transylvania (rock/rock 'n roll) [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 16-06-2005 15:41] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik ga dr wel heen denk ik |
|
Ik denk ook dat ik mijn voetjes op Meppelse bodem zet... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik krijg net te lezen dat Grinroth helaas niet doorgaat..jammer, maar kben wel benieuwd wat er voor in de plaats komt |
|
Tja, drummers he? |
|
wat nou dan? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Hij bleek helaas al andere verplichtingen te hebben. Jammer, maar ja, die dingen gebeuren. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 17-06-2005 18:16] |
|
gewoon slaan met een stok "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja, hij slaat wel eens met een stok, inderdaad. Oeh, met twee zelfs. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 17-06-2005 21:07] |
|
Na Grinroth hebben helaas nog een paar bands afgezegd.... Dear Ann, Quintenssence en DiQuapo spelen ook niet. Als er bands geinteresseerd zijn om in Meppel te spelen, kijk ff op de website: http://www.unrealcafe.nl of mail: beregezellig@hotmail.com gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Kom nog gewoon ff naar Hoogeveen |
|
Aaah,nee man, fuck hoogeveen.. lekker naar Meppel toe komen (en op Scheldgeweld stemmen :D) |
|
IDD, waarom naar Hoogeveen als er veel brutere bands naar Meppel komen!!! Scheldgeweld, Bloodbasterd, Côte d'Aver, Bowel Rupture. En als het ff meezit ook Obtuse!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Rot op man! Ga in je eigen topic reclame zitten maken! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 28-06-2005 19:20] |
|
ja inderdaad.. ik speel trouwens ook met mijn melodic death/black/prog bandje in meppel 2 juli.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
TOP!!! Ik zie je dan op 2 juli!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Deze bands zijn voorlopig bevestigd. Scheldgeweld Bloodbastard The Soulshakers Côte d'Aver Transylvania Another Face No Regrets Bowel Rupture Error Insatiable gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Toch jammer dat Grinroth niet meer kan |
|
quote:Ach, wij zien elkaar 23 juli wel. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |