|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zag het laatst staan in de "ik beveel jou aan" topic http://www.collapse7.com/ staan 2 nummers, die doen het alleen niet bij mij maar ik heb wat van Limewire kunnen plukken. Het nummer "Infernal Apocalypse" heerscht hard. Wat vinden jullie? |
|
Collapse 7 is een hele goede band en klinkt superbruut voor een Oostenrijkse band. De bassist van Pungent Stench speelt er in. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
De nummers op de site doen het wel.. gewoon rechtermuisklik en doel opslaan als doen, dan slaat hij een .m3u (winamp playlist file) op, en van dat .m3u moet je dan .mp3 maken en dan kan je de nummers gewoon afspelen. Maar goed ik vind het niet geweldig moet ik zeggen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
*kick* GVD ALLEMAAL DEZE BAND CHECKEN!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik ben je al ver voor. Zeer lekker bandje inderdaad. Zit fijn in het straatje van Edge of sanity en Hypocrisy. Lekkere melodieuse en solide death metal dus. Kom maar op met dat nieuwe album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehe, mij voor zijn??? Haha... Ik was veeeeeeel eerder, wedden? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Die weddenschap wil ik met plezier aangaan. Ik heb de cd namelijk als promo. Ik vond het dus al vet voordat hij officieel uit was. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Door de promo heb ik het album leren kennen. Album met veel moeite later bemachtigd. Goed jij wint op het randje "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Uiteraard. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Inderdaad, ff hooghouden deze topic Ik moet denk ik wel ff die cd halen binnekort. Ik kwijl me kapot op infernal apocalypse (k heb m 17 keer gespeeld op een dag ) |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Gvd, die nummers blijven het maar niet doen bij mij wtf is een M3U audiolist |
|
Heb je The Core MediaPLayer voor nodig. Het zijn "voorgeprogrammeerde afspeellijsten" [edit]: Niet de nieuwste versie, maar de versie ervoor pakt 'm wel. Tja is gekloot, heb de band er ook al over gemaild. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-06-2005 22:17] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik vond het ook al zo vaag dat hte als playlist werd weergegeven.. Goed dat je ze gemaild heb |
|
Kick Komop menschen, checken! Ik vind die plaat echt steeds beter worden |
|
Ah, de mp3's werken nu wel. Ik ga het nu checken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: zeker doen! Mijn favorieten: Tombs of depravity In deep Silence Faith in Flamer (check dat outro - Kippenvel) |
|
quote: en, wat vindt je ervan? SCHOP |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja, zo'n heerschband moeten we delen natuurlijk |
|
Heb de mp3's gehoord en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Klinkt allemaal erg lekker! Moet dit plaatje maar ff ergens op de kop zien te tikken. btw: speelt Martin Schirenc nou ook bij dit orkestje? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wél Mario van Pungent Stench "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik wil die hele cd nou inderdaad ook nog eventjes écht hebben Enig idee waar ik die kan vinden, aangezien er een kleine kans is dat de free record shop het heeft Misschien boudisque in amsterdam ofzo.. [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 01-08-2005 10:49] |
|
quote: Volgens mij heeft Displeased hem op het moment. Maar er komt binnenkort een nieuwe demo uit hey......... Voot tot dat je de cd in huis hebt ---> als je de muziek als vast wilt hebben moet je me maar even mailen via adres in profiel. [edit]: Maar dan moet je me wel beloven dat je cd daarna ook daadwerkelijk koopt [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 01-08-2005 10:54] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hey, ik heb die cd nu al een maand joh Vandaar dat ik het zo een heerschband vind ook. (check me audioscrobbler ) Maar toch bedankt. Ik wil hem toch wel in het echt aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 01-08-2005 11:02] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |