|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
6 november in 013 tilburg wie gaat er nog meer? woohoo .. nieuwe album is goed [ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ] |
|
Dat is pas over een half jaar. Dan is die band toch weer met slaande ruzie uitelkaar. |
|
haha .. grote kans.. maar tog wil ik erheen!! [ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ] |
|
Nee. |
|
Ga ik denk ik wel heen, altijd leuk een avondje power metal. Hammerfall doet ook mee in 013. |
|
Nee hoor kijk maar op de 013 site, Hammerfall staat erbij. |
|
Denk dat ik er wel heen ga! HammerFall in een zaal is leuker dan op een groot festival. En Stratovarius heb ik alleen nog gezien op een festival en nog nooit in een zaal. dus dat word ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: idd, boyband tafarelen |
|
Ik weet niet of het klopt. Maar ik hoorde van iemand dat het 22 euro is |
|
Ik vind dat je over de prijs niet echt moet zeuren bij dit soort bands. Je weet dat ze een grote stage show hebben en dat kost nou eenmaal geld. |
|
*up* Vanavond |
|
me too wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dat verbaast me nou geen moment.. hopen voor je dat ie weer een strakke leren broek aanheeft.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:hihi ach....k meld het wel uitgebreid in mn review hahaha wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Geen close-up foto's maken he |
|
quote:nouhouou wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was super!!!!alleen jammer dat ze geen elements hebben gespeeld.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja, 't was wel ok, maar hammerfall was cooler De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote:mwaaaa, close call wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Vond ik ook een klein beetje. Maar dat kwam denk ik ook doordat het publiek vooral om mij heen als een zak zout erbij stond. |
|
heeft iemand de setlist???????? k was een beetje laat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hammerfall was gaver, absoluut zelf heb ik niet zoveel met stratovarius, maar ik moet togeven dat t wel een leuk optreden was, heel sfeervol met die videoschermen enzo |
|
quote: Wat is m'n beloning? Maniac dance Speed of Light Kiss of Judas (straigt) Eagleheart Against the wind (straight) Twilight Symphony (ac) Fight (straight) Die ik niet gehoord heb!!!! Bass solo Father time --------- United Hunting High and low ========== Forever (ac) Destiny Black Diamond Dit is het volgens het blaadje. Maar ik kan me andere dingen herinneren..... |
|
quote: zou hij niet de setlist van hammerfall bedoelen, anders was hij wel errrruuuggg laat |
|
Dat zal je haar moeten vragen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |