|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Na de reviews op ZM en LoM, en de bijbehorende mp3 van death I te hebben geluisterd was ik verkocht. PsyOpus heerscht en ze verdienen een eigen topic. Hier de ZM recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4352.html voor degene die te lui zijn om dat door te lezen, Psyopus gaat verder waar tDEP ophoudt. Checken die shit! [op verzoek topiquetitel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-02-2009 14:39] |
|
Ik heb mijn zegje al gedaan, maar vooruit nog een keer: DAMN WAT IS DIT GEWELDIG! NP: PsyOpus - Mannequin Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het is zeker een ideale band als je houdt van ubertechnische muziek met rare maatsoorten, vreemde breaks, jazzy loopjes, alles erop en eraan, maar wat ze toch wel een beetje missen is een goeie song. Alles klinkt puur fragmentarisch en blijft bij mij absoluut niet hangen. Doet niets af aan de technische kunst, maar is wel een groot minpunt. Net als een band als Ion Dissonance en The End (een klein beetje). Een band als Dillinger Escape Plan is ook ubertechnisch, maar die songs blijven tenminste hangen. |
|
Wat een idiote band zeg. Erg apart. |
|
quote: Dat heet 'groeien', die plaat wordt me steeds duidelijker! OMFG |
|
Ernstig vette band dit! |
|
Wanneer komen ze is naar Nederland? Ze hebben vette merch maar ik heb geen creditcard (en begin er niet aan) en geld opsturen heb ik ná het Matias Nóren debacle ook wel gehad |
|
quote: Hehe, ik ben al overstag gegaan naar wat luisterbeurtjes meer Heb hem inmiddels ook al aangeschaft. Er zit toch mer structuur in dan je aanvankelijk denkt, omdat er ook zo veel onmenselijke technische stukken inzitten die niet te volgen zijn. Heerlijk plaatje uiteindelijk Wil ik graag een keer live zien. Jammer dat al die technische Amerikaanse bands niet naar Europa komen... |
|
Nou, heb laatst The End nog gezien. Dat ging er ook extreem aan toe! Tering Maar Psyopus mag wel eens even langskomen ja, samen met ion Dissonance ofzo Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +1!!! |
|
quote: Heb je The End gezien toen ze samen met Transmission0 in Tivoli stonden? Had ik heel graag bij willen zijn. |
|
Godverdomme, wat heerst deze band toch angstaandjagend hard |
|
Heb laatst deze cd eens aangeschaft, ernstig gave zooi! Edit: Alleen ik hoorde laatst dat de drummer schijnt opgestapt te zijn??? [Dit bericht is gewijzigd door Razor Jack op 22-10-2005 14:50] ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
mjah, ik kan op het eerste gehoor de genialiteit er niet echt aan af horen. Technisch zeker, maar daar houdt het meteen op....misschien valt het kwartje later, al ga ik daar niet van uit. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 22-10-2005 17:03] |
|
quote: Yup, de drummer is pleite. Als je in Psyopus wilt drummen, moet je gewoon even solliciteren zie http://www.psyopus.com |
|
quote: Klopt, ze maken de tour wel af met de huidige. Dat ze dan ook gelijk even door naar, bijvoorbeeld, nederland komen touren! Een vervangende drummer vinden ze vast niet zo heel erg snel, denk ik. No Time For Tomatoes |
|
Dus toch ja, jammer hoor. Lijkt me vrij lastig een drummer te vinden die alles goed zal kunnen drummen. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ja, inderdaad. Verder is het natuurlijk ook dat die drummer dan ook mee moet gaan groeien met de muziek die ze maken, dat lijkt me helemaal lastig. Ik bedoel, dit is al gewoon niet normaal meer qua spel en ik neem aan dat ze alleen maar beter gaan worden. Superknap als je elk breakje etc in je hoofd kan programmeren! No Time For Tomatoes |
|
VOlgens de site repeteren ze 4 tot 12 uur per dag |
|
quote: Wow! Dedication! No Time For Tomatoes |
|
Bier zuipen is ook een vorm van repeteren Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja nogal! Ze zullen wel moeten ook natuurlijk. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Wat een brakke kwaliteit sound zeg.. en het is maar 20 seconde ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ha, die heb ik gister op YouTube gecheckt. Filmpje dat ze dat nummer spelen tijdens een soundcheck. Die gitarist man.. Fucking helll... Linkie [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-11-2006 17:36] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |