|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, ik had mijn spamfilter bril op geloof ik Het staat er in een felrode balk onder! Maar eh.. ja klinkt lekker zoals verwacht, dat wordt weer 20 keer luisteren voordat ik het gaaf ga vinden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Keeeeeeenker |
|
Godver dat klinkt weer geniaal gestoord zeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goeiendag! En ik vond Ephel Duath al "druk"... Wel leuk, geloof ik. Nog maar eens een paar keer vaker luisteren |
|
OMFG |
|
Nieuwe album is gelekt...complete chaosplaat zeg |
|
Ja echt niet normaal meer, complete chaos! Dat ze zelf niet helemaal gek worden van zichzelf! Nieuw genre: zenuwcore. Maar wel ubervet! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Inderdaad x4 |
|
jaja goeie shit, technische shit al Behold.. the arctopus en spiral architect. Altijd vind je weer wat nieuws, details. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Oew hebben hebben hebben! Wanneer komt ie uit? En waar halen jullie hem nu al vandaan dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Bij Kerrazy heb ik hem gezien, maar zelf heb ik hem van Soulseek. Op de grind-hub van DC++ kon ik hem ook vinden. |
|
Okay, ik ben allemaal niet zo thuis in die download programma's tegenwoordig, maar volgens mij staat DC++ nog wel ergens op de computer hier Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
ik heb de nieuwe "Our Puzzling Encounters Considered" net binnen, compleet over de top maar...steengoed!, precies wat ik nodig had na die hartaanval over de stijlwisseling van The End... |
|
quote: +1 Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: De promo mag ik aannemen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heb inderdaad de promo en hij is wel een beetje overdone, Je moet heel erg van deze stijl death metal houden of een verschrikkleijk wiskundig brein hebben hoe ze dit in elkaar hebben gezet. Verder wel een x lekker als je vrouw moeilijk doet dan moet je hier erg op concentreren en hoor je haar niet blaten haha. |
|
Heeft weinig te maken met een muziekalbum, het is meer een clinic, veels te druk allemaal. |
|
Ik ben maar eens Psyopus aan het leren kennen met het nieuwe album. Gave wazige shit tot nu toe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: De nieuwe "Odd Senses" bedoel je neem ik aan. Promo is net bij ons binnen, ben erg benieuwd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, dat bedoel ik Ik kende hiervoor niks, maar ik begrijp dat mensen het zenuwcore noemen Al had ik me het erger voorgesteld door de beschrijvingen hier, dus misschien zijn wat minder zenuwlijers geworden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah dan zullen ze zich wel wat gedeesder houden tegenwoordig. Want de vorige twee zijn niet bepaald geschikt voor slapeloze ADHD patientjes [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-02-2009 15:48] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: hehehe, dat is misschien dan wel zo Ben benieuwd wat je van deze vindt. Ik vind het erg cool ondertussen, Mr. Bungle-grind. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik luister het nu voor het eerst, hier kan ik best wel wat mee. Volgende week eens gericht gaan zoeken. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |