|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm zielig. Alleen als je het naar de dierenarts brengt kost het jou heeel veel geld. Maar het aanblik is altijd sneu! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Beestjes gaan ook dood |
|
Net als wij. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik had ook nog bedacht dat ik hem dood kon trappen... maar ja; da's ook weer zo drastisch. Bovendien, dan was er vast een rel ontstaan in het centrum. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Heb ik ook eens meegemaakt. Ik zat op een terrasje en opeens stort er een duif neer. Het beest zag er niet uit en lag daar wat te sterven. Iedereen lag er naar te kijken, maar niemand durfde het beest uit zijn lijden te verlossen (ik ook niet)... Ik had de reacties wel eens willen zien als er toch iemand dat beestje de nek had omgewrongen ofzo Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Wij zijn ook beestjes. |
|
deze dieren worden opgevangen in een vogelasiel van de vogelbescherming en worden weer vrijgelaten als ze beter zijn . |
|
moet er niet aan denken. paar weekenden geleden vloog er een duif in iemand z'n wiel. Diegene of iemand die met die gene meefietste heeft hem uit zijn leiden verlost. Ik zou dat nou nooit kunnen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zou het beestje ook uit zijn lijden verlossn, Met de kou sterft ie anders toch wel maar dan langzaam. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 10-12-2001 15:57] |
|
Nou, als een dier echt het aanzien heeft dat hij pijn heeft (darmen eruit ofzo), dan denk ik dat ik geen moment zal aarzelen. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
en nog even een taalles: het is "lijden", niet leiden (da's iets regeren of een stad ezelsbrug: als je het niet zeker weet: denk aan het woord "pijn"; da's ook met ij If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Wij danken Sarjenka voor deze bijdrage Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ok... hetzelfde topic, inclusief exact dezelfde tekst ga ik dus eens ff posten bij het vegetariërs forum waar ik bij zit... Eens zien hoe zij reageren... ik krijg namelijk de indruk dat die menschen aldaar helemaal niet zo tolerant zijn en over alle meningen wel iets te zeiken hebben... jullie zijn vooralsnog een stuk liever If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
We zijn schatjes en we weten het... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Misschien komt het omdat er hier misschien wel een paar gasten bij zitten die het cool vinden als er op het podium een kip zijn kop wordt afgebeten of zo (ff de metalscene generaliseren ) |
|
Als een dier nog in orde lijkt, ondanks een mankementje, hoeft het niet dood. Als het echt pijn lijkt te hebben is het IMHO beter het uit zijn lijden te verlossen... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wij hebben thuis altijd ontzettend veel katten, en soms als een van de poezen 'n nest vol mismaakte kittens krijgt, ben ik helaas wel is genoodzaakt die kleine dotjes uit hun lijden te verlossen en das dus helemaal niet leuk |
|
quote: *trommelgeroffel* je kunt ze laten castreren, weet je? (geldt voor poezen en katers) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Das waar, maar wat ik me zelf niet toewens, doe ik mijn geliefde poezebeesten zeker niet aan, daarbuiten krijg je er trouwens mega luie dikke katten van, en gelukkig gebeurt het zelden dat 1 van mijn 6 poezen 'n miskraam heeft, tot nu toe 2x gebeurt, 1x zaten de vier kittens bij de staart aan elkaar vat gegroeid miste er 1 een pootje en waren ze alle vier zonder oortjes geboren en 1x waren ze wel in leven maar leken ze amper op kittens en meer op een soort mismaakte monstertjes, en die 2x heb ik ze helaas moeten afmaken met pijn aan m'n hart want ik ben echt hartstikke gek op katten. |
|
Tja... maar lees je eigen bericht nou nog eens een paar keer... en denk dan eens na. Wat is nou belangrijker?? dat ze hun mannelijk/vrouwelijkheid verliezen en dik worden? of een stel ongelukkige diertjes die je moet doden... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Leven is lijden, en wij zijn de meesters in het veroorzaken van leven. Dit slaat nergens op. |
|
Denk nog een paar keer na??????????? Als of ik m'n hoofd er nog geen honderd keer over gebroken zou hebben?!?! Denken wij soms dat ik een of andere barbaar ben of zo??? Ik houd ziels en ziels veel van al mijn katten, en ik zou ze nooit enig kwaad toe wensen!!! Maar ik vind juist dat ze een goed leven moeten hebben hebben en het behoud van hun gelachtsorganen hoort daar bij, dat is een risco, een risico waar ik niet blij mee ben, maar 1 waarvan ik heb geleerd er mee te leven. |
|
Ik hou meer van alle dieren op de planeet, dan de mensheid! Reden? Mensheid zuigt over 't algemeen! We doden, maken kapot etc etc..waarom? Dat weten we zelf ook niet.. Dieren, maken ook dood, maar dan om voedsel, voor de rest doen ze niemand kwaad.. En wordt een mens aangevallen door een dier, is dat de schuld van de mens zelf! Die kwam te dicht in de buurt, die wou het dier pijn doen! Huppa! Go animals!!! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ik zou zeggen laten gaan (ff terug naar't musje) je kan niet overal wat aan doen, in't wild (weinige wild nowadays) gebeurt dit ook dus hier ook...... that's life... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vind in principe dat de natuur zijn gang moet kunnen gaan zonder daarin gehinderd of beïnvloed te worden door mensen. Daar is het echter veel te laat voor... en het is ook erg triest als een dier veel pijn lijdt. Toch zou ik zelf een dier niet uit z'n lijden kunnen verlossen, ik zou denk ik compleet machteloos staan. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |