|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jezus , wat een gezeik. Hou je bij het topic of ga bij elkaar op visite. The Wounded is wel een leuk bandje en Imperia is gewoon ruk. Dus geen bezoekje waard. |
|
quote: Oja? Mag ik dan even vragen wat JIJ hier komt doen in dit topic? Hm? Nou?? Bedoel The Wounded is leuk, Imperia kut.. geweldige onderbouwing ook. Daarbij, jij zegt zelf niet eens te gaan.. ik ga wel dus ik ben ontopic en jij niet. |
|
Even offtopic(doe ik anders nooit hoor) Ik zeg geen bezoekje waard. Er staat niet dat ik niet ga. Dus wel goed lezen . |
|
quote: De bedoeling van posten is dat je je punt duidelijk maakt en niet andere users nar de betekenis van je post moet laten raden omdat ie vol staat met spitsvondige, cryptische, dubbelzinnige hints die je gedachtengang verhullen... |
|
quote: Nou als iets geen bezoekje waard is gaat men er meestal niet naar toe. Als je er namelijk wel naar toe gaat vind je het schijnbaar toch wel een bezoekje waard. Anders bezocht je het niet.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-06-2005 10:23] |
|
ik ga ZEKER heen. 't is alweer ff geleden dat ik TW live heb gezien. Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
quote: Hoe vaak heb je ze nu al gezien? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: dat weet ik niet psies. maakt dat wat uit dan? zoals ik zei,..'k heb ze al ff niet gezien dusch.... Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
quote:Haha, lachen nummer. Ik denk dat ik wel aanwezig ben. Ligt eraan of ik vandaag werk krijg, want ik kan niet gratis naar binnen. Oftewel, hoogstwaarschijnlijk aanwezig |
|
quote:Hm nah toch maar naar Fopstront. FRNKie moet ff zuunig an doen. |
|
quote: |
|
moet frnk maar niet zo veel zoepn op al die festivals. Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Inderdation, You can either agree with me, or be wrong. |
|
Joellie komme toch auk? |
|
quote: Nope, Imperia zuigt (letterlijk en figuurlijk) en The Wounded vin'k niet zo. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik ga er heen nu... wat sterke FDrank meesmokkelen popfront dan ja [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 10-06-2005 18:33] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Op doktersadvies? |
|
Yep! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Eeeeey, tis hier verdomme geen popfront topic! Hedon ja.. |
|
Hehe, als de bands echt heel kut zijn kom ik mischien nog wel ff een pilsje drinken in PF. Life doesn't get much better than this! |
|
Tjee gelukkig heee.. ben ik niet alleen in Hedon vanavond |
|
Doomy, karnivoortje enzo zijn er ook. Wij vermaken je wel hoor Life doesn't get much better than this! |
|
quote: wij komen ook!! THE WOUNDED!!!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |