|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Huh? Daar kuj nie eens op brekk'n hey hahaha |
|
quote: wedden van wel |
|
quote:Bult bier dr in en dan wil het wel ja veel plezier jullie iig |
|
WOOOHOOOOOOHOOOOOOOOOOO! Karnivoor/Je Moeder gaat ook, in leren broek [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-06-2005 19:27] |
|
oew, dat wordt zat voeren dus! Life doesn't get much better than this! |
|
Zoooo.. weer terug. Nou The Wounded mocht openen, dat was te merken. Na deze band, zaal flink leeg hehe. The Wounded deed hun ding zoals altijd, prettig. Alhoewel ik de zang er deze keer niet helemaal lekker uit vond komen. Imperia, tja een in catsuit gestoken (ditmaal) zwartharige huppelkut met een dijk van een stem. Foto's komen nog wel een keer. |
|
M'n vriendin is ook geweest. Zal vragen of zij nog foto's gemaakt heeft.... |
|
quote:Ach het zijn allebij zaadloze bands Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Dat denk ik niet, speelden genoeg mannen in die 2 bands. |
|
quote: ik ben benieuwd naar de Catsuit Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Lekker wijf, voor der leeftijd hehe. The wounded was weer een saaie rukband zoals altijd, mede daardoor viel imperia me nog mee. Energiek aanstekelijk die zangeres. Muzikaal nog vrij stevig, jammer alleen dat dat ik een hekel aan vrouwenstemmen in de metal heb. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Heeej Mayo...wel opletten he! Marco zei al dat ie verkouden was, en dat z'n stem daarom niet optimaal was hehe The Wounded was weer erg geslaagd! Ook de nieuwe nummers klonken veel belovend. Imperia heb ik maar 1 nummer gezien, de rest van het optreden alleen gehoord en dat was al teveel van het goede. Ik had al zo'n vermoeden dat ik het niet leuk ging vinden...en dat bleek ook Niet mijn ding. ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Go sletje. Kan niet wachten op de nieuwe cd van The Wounded Wat Imrukria betreft zodra zij zo actief begon te huppelen haakte ik al af. [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 11-06-2005 14:50] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ah wist ik niet, vandaar dus.. Imperia, ja dat gehuppel.. hahaha.. Ik moest serieus lachen om dr gehuppel, heb het nog geprobeerd te onderdrukken maarja |
|
quote: ja...het was dringend tijd voor bier he ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
The Wounded was wel erg goed!!! Heb van Imperia maar heel ff kunnen zien; had verjaardag elders... |
|
quote:heej |
|
|
|
Yeah, het hoogtepunt van de avond. Volgende keer moet ze alleen gewoon der mond houden Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik hier |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |