|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik heb ook Fish gezien. Het oude Marillion werk was geweldig om te horen, maar zijn eigen werk kan mij inderdaad ook niet boeien. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Assassing verreweg mijn fav nummer Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Iemand het nieuwe album "Somewhere Else" al gehoord? Ik moet zeggen dat ik het een uitstekend werkje vind en me verheug op het concert volgende maand in Podium Hardenberg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hehe, Net "Easter" van Marillion weer gedraaid , doe ik al jaren op deze dag |
|
Wat een zeldzaam mooi optreden gisteravond in Hardenberg. Slechts 4 nieuwe nummers en voor de rest een uitgebalanseerde reis door de cd's uit de "H" periode van Marillion. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
7 oktober staan ze in MC Frits Philips hier in Eindhoven |
|
Komen vast wel meer data bij. Anders zeer waarschijnlijk aanwazig. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-07-2009 20:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
kijkt u eens: http://www.marillion.com/tour/index.htm |
|
Hmzzz, misschien had ik vorige week toch naar Enschede moeten gaan. Gaza You're Gone Beautiful SlĂ inte Mhath The Sky Above The Rain Neverland Estonia Power King The Great Escape Encore: Kayleigh Lavender Encore 2: Sugar Mice Three Minute Boy Wat een heerlijke setlist. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wederom een geweldig optreden gisteren in een uitverkocht TivoliVredenburg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ach, waarom ook niet. Omdat ik het laatste album erg sterk vind heb ik besloten toch nog een 2e concert van de huidige tour mee te pakken. Dat wordt dus een keer Vredenburg en een keer Turbinenhalle in Oberhausen. In het kader van 'Happy wife = Happy life' een hotel met ontbijt erbij en de dag erna shoppen bij Centro. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |