IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dillinger Escape Plan - 17-06 - Willemeen Arnhem Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-06-2005 12:53 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zo van de Goudvishal site afgeplukt:

"Heet nieuws: The Dillinger Escape Plan in Arnhem 2005-06-03 15:47:17
In samenwerking met Willemeen kunnen we verklappen dat math metal monsters THE DILLINGER ESCAPE PLAN (Relapse) vrijdag 17 juni aan de vooravond van Fields Of Rock in Arnhem een speciale show zal geven!

Het concert vindt plaats in Willemeen. Reserveren kun je via onze site en wordt ten zeerste aangeraden! Support act zal MALKOVICH (Reflections Records) zijn. "

AANWEZIG!!!!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-06-2005 12:56 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Neuh, alweer is een beetje teveel van het goeie...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-06-2005 12:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Shit..
Echt TE druk gewoon met concerten.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2005 13:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Plus 1.
3 bands in totaal.
Leuk leuk leuk.

Plus dat je waarschijnlijk nooit meer de kans krijgt om Dillenger in zo'n kleine zaal te zien.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 09-06-2005 16:11 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Dillinger in doornroosje samen met Botch ca. 2000...

Mijn god, een van de beste shows die ik OOIT gezien heb. Botch speelde Dillinger toen zowat naar huis trouwens.

Daarna 4 jaar niet meer gezien en nu opeens 5x in 1 jaar... Het kan verkeren, haha.

Ow, en Malkovich in 't voorprogramma; kan niet meer stuk dus!!! Ik heb er zin an!!

We don't take it, we just fake it...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-06-2005 17:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2005 13:49 schreef ghoulliette het volgende:
Plus 1.
3 bands in totaal.
Leuk leuk leuk.

Plus dat je waarschijnlijk nooit meer de kans krijgt om Dillenger in zo'n kleine zaal te zien.

edit
blabla wartaal

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-06-2005 17:38]

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-06-2005 17:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 juni 2005 17:37 schreef MindlessMayo het volgende:
Helemaal niet in de goudvis, schijnt dicht te gaan

?

Tijdelijk ofzo?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-06-2005 17:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2005 17:38 schreef Burzum het volgende:
?

Tijdelijk ofzo?

edit.. ik weet het niet

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-06-2005 17:43]

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 09-06-2005 19:04 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

nee, gvh gaat helemaal niet dicht. Wat een onzin...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2005 19:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hoe spijtig, maar dit ga ik waarschijnlijk missen...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2005 22:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2005 17:38 schreef Burzum het volgende:
?

Tijdelijk ofzo?

Zomerstop hebben de meeste zalen, de Willemeen ook. Maar Goudvishal is springelevend hoor, kijk maar op de website.

@ Spirit, was het nog wat bij ND, was het helemaal vergeten

Spirit In Black
Posted 09-06-2005 23:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2005 22:27 schreef ghoulliette het volgende:

@ Spirit, was het nog wat bij ND, was het helemaal vergeten

Barney springt nog steeds als een demente spastische god rond op het podium!
Was een geweldig optreden, ook snoeihard.

Spirit In Black
Posted 09-06-2005 23:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik zie net dat deze pre party 'A Field Too Far' heet...

het had natuurlijk ook in Roosje moeten staan samen met Mastodon & S****R
grrrr, fuck drum and bass!

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 09-06-2005 23:33 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Dit concert is afgelast. Een of andere blessure ofzo. Ze zullen hun tour pas vervolgen met het Fields of Rock festival.

Penumbra hoards ye, God of revulsion

Spirit In Black
Posted 09-06-2005 23:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2005 23:33 schreef Phygor het volgende:
Dit concert is afgelast. Een of andere blessure ofzo. Ze zullen hun tour pas vervolgen met het Fields of Rock festival.

ja zegge, en waar haalt u uw info vandaan?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2005 2:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

blabla Dinsdag nog met de organisatie erover gehad. (Relapse) en dat ongeluk klopt wel, maar deze show gaat ook door.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2005 2:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2005 23:05 schreef Spirit In Black het volgende:
ik zie net dat deze pre party 'A Field Too Far' heet...

het had natuurlijk ook in Roosje moeten staan samen met Mastodon & S****R
grrrr, fuck drum and bass!
] na-na

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 10-06-2005 9:46 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

show is niet afgelast, statement van de band zelf:

quote:
Due to various injuries, the Dillinger Escape Plan have had to take a break from touring and will not return to the road until their June 17th stop in Arnhem, NET, official word is as follows:

"Dillinger Escape Plan have been forced to cancel part of their upcoming tour due to numerous injuries within members of the band. Guitarist Brian Benoit who recently underwent major surgery last December aggravated his shoulder on their last American tour. The band with Brian's blessing recruited ex Fenix TX guitarist James Love to fill in dates until Benoit was fit enough to return to the fold. However the night before the band left for Europe founding member Ben Weinman was involved in an automobile accident that left him in hospital. Undeterred Dillinger decided that canceling shows was for other bands and Ben literally went from the Hospital to the airport.

However during the bands show in Madrid Spain at the Festimad Festival it became apparent that all was not well with Ben. He blacked out at one point during the set (as a result of injuries sustained in the accident) and the band had to cut their set short as a result. On doctors orders Ben has to return home for three weeks of rest (the doctor recommended three months) - the band plan to resume their tour at The Fields of Rock festival in Holland.

Ben Weinman commented "Dillinger are not the kind of band who cancel shows without good reason and unfortunately I have a bad reason - I'm fucked" Vocalist Greg Puciato meanwhile was worried that there might be shitty movies on the plane ride home."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2005 11:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

UPdate!!

The Dillinger Escape Plan
Malkovitch
King Locust

Vrijdag 17 juni
zaal open 19.00
Entree: 10 euro
(dus niet 12,50 wat op oude gvh posters staat)

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-06-2005 11:23 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ha headbangster

Hey vrijdag rijden er toch geen treinen staat me bij van het nieuws?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2005 11:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Pro rail staakt idd.
Ik hoop zelf heel erg dat er treinvervangend vervoer komt, of dat de treinen alsnog wel rijden.....

Naast de Willemeen is wel Neerlands beste parkeer garage, als goedmaker.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-06-2005 11:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

vette band naast de deur! ben erbij

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-06-2005 12:35 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 11:27 schreef ghoulliette het volgende:
Pro rail staakt idd.
Ik hoop zelf heel erg dat er treinvervangend vervoer komt, of dat de treinen alsnog wel rijden.....

Naast de Willemeen is wel Neerlands beste parkeer garage, als goedmaker.

Ja klote, ik heb geen vervoer dus. Maar dan hebben we altijd nog Graspop!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2005 14:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

van de pro rail website

"Vakbonden wijzen bemiddeling loonconflict af: staking lijkt waarschijnlijk
Op 9 juni hebben de vakbonden FNV en CNV bemiddeling door een onafhankelijke adviescommissie in het loonconflict afgewezen. ProRail deed het voorstel om deze commissie in te stellen in een uiterste poging om het geschil op te lossen en daarmee de maatschappelijke schade van een staking te voorkomen. Nu dit niet tot resultaat heeft geleid, lijkt een staking op 17 juni 2005 waarschijnlijk. "

Dus vingers gekruist.

valfar
Usericon van valfar
Posted 13-06-2005 15:35 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 13 juni 2005 14:00 schreef ghoulliette het volgende:
van de pro rail website

"Vakbonden wijzen bemiddeling loonconflict af: staking lijkt waarschijnlijk
Op 9 juni hebben de vakbonden FNV en CNV bemiddeling door een onafhankelijke adviescommissie in het loonconflict afgewezen. ProRail deed het voorstel om deze commissie in te stellen in een uiterste poging om het geschil op te lossen en daarmee de maatschappelijke schade van een staking te voorkomen. Nu dit niet tot resultaat heeft geleid, lijkt een staking op 17 juni 2005 waarschijnlijk. "

Dus vingers gekruist.

Waarom doen ze zoiets nooit op doordeweekse dagen als het toch bijna niemand wat boeit?

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-06-2005 15:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 15:35 schreef valfar het volgende:
Waarom doen ze zoiets nooit op doordeweekse dagen als het toch bijna niemand wat boeit?

Sinds wanneer is vrijdag geen doordeweekse dag?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com