|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Neuh, alweer is een beetje teveel van het goeie... |
|
Shit.. Echt TE druk gewoon met concerten. |
|
Plus 1. 3 bands in totaal. Leuk leuk leuk. Plus dat je waarschijnlijk nooit meer de kans krijgt om Dillenger in zo'n kleine zaal te zien. |
|
Dillinger in doornroosje samen met Botch ca. 2000... Mijn god, een van de beste shows die ik OOIT gezien heb. Botch speelde Dillinger toen zowat naar huis trouwens. Daarna 4 jaar niet meer gezien en nu opeens 5x in 1 jaar... Het kan verkeren, haha. Ow, en Malkovich in 't voorprogramma; kan niet meer stuk dus!!! Ik heb er zin an!! We don't take it, we just fake it... |
|
quote: edit blabla wartaal [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-06-2005 17:38] |
|
quote: ? Tijdelijk ofzo? |
|
quote: edit.. ik weet het niet [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-06-2005 17:43] |
|
nee, gvh gaat helemaal niet dicht. Wat een onzin... We don't take it, we just fake it... |
|
hoe spijtig, maar dit ga ik waarschijnlijk missen... |
|
quote: Zomerstop hebben de meeste zalen, de Willemeen ook. Maar Goudvishal is springelevend hoor, kijk maar op de website. @ Spirit, was het nog wat bij ND, was het helemaal vergeten |
|
quote: Barney springt nog steeds als een demente spastische god rond op het podium! Was een geweldig optreden, ook snoeihard. |
|
ik zie net dat deze pre party 'A Field Too Far' heet... het had natuurlijk ook in Roosje moeten staan samen met Mastodon & S****R grrrr, fuck drum and bass! |
|
Dit concert is afgelast. Een of andere blessure ofzo. Ze zullen hun tour pas vervolgen met het Fields of Rock festival. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: ja zegge, en waar haalt u uw info vandaan? |
|
blabla Dinsdag nog met de organisatie erover gehad. (Relapse) en dat ongeluk klopt wel, maar deze show gaat ook door. |
|
quote:] na-na |
|
show is niet afgelast, statement van de band zelf: quote: We don't take it, we just fake it... |
|
UPdate!! The Dillinger Escape Plan Malkovitch King Locust Vrijdag 17 juni zaal open 19.00 Entree: 10 euro (dus niet 12,50 wat op oude gvh posters staat) |
|
Ha headbangster Hey vrijdag rijden er toch geen treinen staat me bij van het nieuws? |
|
Pro rail staakt idd. Ik hoop zelf heel erg dat er treinvervangend vervoer komt, of dat de treinen alsnog wel rijden..... Naast de Willemeen is wel Neerlands beste parkeer garage, als goedmaker. |
|
vette band naast de deur! ben erbij |
|
quote: Ja klote, ik heb geen vervoer dus. Maar dan hebben we altijd nog Graspop! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
van de pro rail website "Vakbonden wijzen bemiddeling loonconflict af: staking lijkt waarschijnlijk Op 9 juni hebben de vakbonden FNV en CNV bemiddeling door een onafhankelijke adviescommissie in het loonconflict afgewezen. ProRail deed het voorstel om deze commissie in te stellen in een uiterste poging om het geschil op te lossen en daarmee de maatschappelijke schade van een staking te voorkomen. Nu dit niet tot resultaat heeft geleid, lijkt een staking op 17 juni 2005 waarschijnlijk. " Dus vingers gekruist. |
|
quote: Waarom doen ze zoiets nooit op doordeweekse dagen als het toch bijna niemand wat boeit? |
|
quote: Sinds wanneer is vrijdag geen doordeweekse dag? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |