![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die ja. ![]() Hoeveel obscure elfmetal projectjes houd je erop na dan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Bruce Banner ![]() |
|
quote:Dat ik dit heb kunnen missen. Ik lees nogwel weekelijks de Libelle. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Kom nou maar gewoon, snotaap ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Waarschijnlijk wel ja. Ik heb toch niets beters te doen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik ga het in overweging nemen. ![]() |
|
quote: Ik hoor het nog wel yo! ![]() Edit: Hoofdkanker. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-07-2005 2:12] ![]() |
|
Wordt zoo gaaf! ![]() |
|
idd, wat gaan we heerschen ![]() De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
![]() Waarschijnlijk ben ik daar bij. Althans, dat is wel mijn bedoeling! ![]() Al is arnhem wel een beetje ver weg.. Moet ik goed vervoer regelen.. ![]() |
|
*kick* nog 1,5 week, en dan is het zover: heerschen ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
wordt gaaf. ben benieuwd hoe de podiumpresentatie is! ![]() ![]() ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote: die zal vast niet tegenvallen ![]() ![]() De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
Ik ben er wel. 'dinnetje moet werken, dus moet mijn tijd toch ergens kunnen verspillen ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: geef nou gewoon toe dat je folkmetal vet gaaf vindt ![]() Podiumpresentatie van Korpiklaani? Ik verwacht in ieder geval een aantal harige beren met gitaren, die net zo debiel doen als in hun videos ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Net gereserveerd. ![]() |
|
is reserveren nodig voor die tent? in m'n herinnering is het niet al te groot daarbinnen.. ![]() |
|
quote: Ik verwacht dat ik wat van de bands moet knipsen? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Reservering zojuist gemaakt, tis wel een pokke end rijden vanuit regio Den Haag maar volgens mij ist 't wel waard ![]() ik neem een vrolijck gezelschap van troebadoers mee dus als het echt slecht is kunnen we altijd nog het podium innemen volgens mij wordt het wel leuk ![]() ![]() |
|
Jaja, komt dit allen in grote getalen aanschouwen donderdag! Het is al bijna zover! ![]() ![]() ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Godver, als ik financieel iets ruimer zat en de vakantie niet voor de deur stond hadik zekers wel even naar Arnhem willen komen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik ben er niet bij gebrek aan zin in Korpiklaani + het is op een donderdag. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Hmmm er zijn en stel gekke Friezen die die kant ook op willen. Misschien dat je iets kan regelen qua vervoer, zodat het allemaal wat goedkoper uitvalt?! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-08-2005 23:13] Bruce Banner ![]() |
|
Firzen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |