|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Friezen... Bruce Banner |
|
balen, niets aan te doen. ik zal extra voor je headbangen Bruce Banner |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Kaartje ook maar gereserveerd. |
|
Lain gaat den deur uit! Tot vanavond Bruce Banner |
|
*heeft er zin in* |
|
Hm, zal ik gaan? Heb geen zin om me te vervelen vanavond... Zijn er nog genoeg kaarten? |
|
als ik zo de reserveringslijst eens bekijk wordt het wel erg druk, maar is 't nog niet uitverkocht... We don't take it, we just fake it... |
|
Ga toch maar niet, achter gekomen dat ik maar weinig geld heb. Helaas. Wie er wel gaan: veel plezier! |
|
quote: Werk jij nou bij de GVH of niet? Zo ja welke ben jij dan"? |
|
yup, al jaaaaren... jij hebt notabene mijn bijnaam daaro verzonnen. We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Ah, Mr. Pink! of niet Loekster en ik komen vanaaf nog ff langs. edit: Tss nu pas kijk ik op het profiel [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-08-2005 19:52] |
|
Veel plezier vanavond... ik heb 2 dagen lowlands voor de boeg, dus ik laat deze bak teringherrie + alle gezelligheid maar aan me voorbij gaan... We don't take it, we just fake it... |
|
veel plezier op Lowlands!!! |
|
quote: Mooi, ik kom alsnog, hopen dat er dan nog kaarten zijn |
|
Vet gezellige bende daar \m/ Dikke heersch!! Bruce Banner |
|
En het was dus stampvol, dus voor niks gekomen, maar ja |
|
quote: Heb je in iedergeval de vieze mannenzweetlucht ook gemist |
|
quote: Ja het was daar beneden niet echt heel prettig ofzo. Maar beneden hadden ze wel Hertog Jan |
|
Het was gezellig, alleen baby pangang metal is niks voor mij SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
het was vet... maar veeeeeeeeel te warm De heerschappij, dat ben jij! |
|
Dat was me het feestje wel! Live maakt Korpiklaani het allemaal waar! HEERSCH!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ARG kut dat was gister!!!!!!!!!!!! Waarom niet ff een belletje Lain |
|
Jij als groot fan moet dat toch weten |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |