IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sin City Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 13-06-2005 11:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ga dit topic niet lezen, ik geef na vanaaf wel commentaar volgens mij staan er plenty spoilers hier namelijk


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Iced Guardian
Usericon van Iced Guardian
Posted 13-06-2005 12:07 by Iced Guardian Wijzig reactieProfiel van Iced GuardianQuote dit bericht

Idd een brute film


IF NOT,DAN TOCH!!!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-06-2005 13:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 juni 2005 10:05 schreef zillah-morte het volgende:
Ja dat snap ik. Maar we hadden het hier over na de film. Meestal bestaat er een verband tussen bepaalde gebeurtenissen in een film. Je ziet natuurlijk wel steeds dezelfde mensen weer in een ander verhaal.
Ik ken de strips niet.


De rode draad door al die verhalen is de criminele familie Roarke. Die komen in elk verhaal wel even terug. En de verhalen overlappen elkaar hier en daar ook. Dan zie je scenes uit het ene verhaal terug in een andere. Maar opzich zijn het inderdaad een aantal losse verhalen. Maar dat vond ik geen probleem aangezien elk verhaal sterk wordt opgebouwt en ook sterk wordt afgerond.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-06-2005 13:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 juni 2005 13:05 schreef XnegativeX het volgende:
De rode draad door al die verhalen is de criminele familie Roarke. Die komen in elk verhaal wel even terug. En de verhalen overlappen elkaar hier en daar ook. Dan zie je scenes uit het ene verhaal terug in een andere. Maar opzich zijn het inderdaad een aantal losse verhalen. Maar dat vond ik geen probleem aangezien elk verhaal sterk wordt opgebouwt en ook sterk wordt afgerond.


Ja is leuk om te zien hoe zo'n persoon een stuk van zijn leven meemaakt. Nee ik vond het wel een leuke film verder hoor.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Lies
Usericon van Lies
Posted 13-06-2005 17:47 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 11:40 schreef madeline usher het volgende:
Dat wil dus zeggen dat de acteurs grotendeels voor een bluescreen (maw zonder decor, dat werd pas achteraf erbij gezet)moesten spelen, respect!

Ik dacht dat alles voor een green screen gedaan was? Rourke en Wood deden hun vechtscène zelfs apart, als ik het goed gelezen heb.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 13-06-2005 21:09 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Volgens een vriend van me, tevens liefhebber van de strips, is het idd een verfilming van 3 boeken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-06-2005 22:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad een heersch-film, ik moest even wennen, ik vond hem wat tegenvallen in het begin, maar het tweede of derde verhaal met die hoeren is geniaal. Het verhaal is Tarantino-achtig. En het geweld is gewoon heerlijk bruut ende meedogenloos.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-06-2005 23:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tarantino was dan ook mede producer; karakteristieke stijl dus

Ik vond em ook zeer vermakelijk; erg fris, typisch overdreven stripelementen, zwarte humor ...toffe film!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2005 23:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vond het echt een film van bijna niks!! Totaal blanco personages, stijlfiguren waarmee niks gedaan werd (zoals het gebruik van "kleur"), bordkartonnen verhaaltjes en plotwendingen.... een loodzware desinteresse daalde over mij neer bij het aanschouwen van de opeenvolgende betekenisloze geweldsexplosies.

En dit is "de film van het jaar"??? Pfff...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-06-2005 23:24]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-06-2005 23:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 juni 2005 23:23 schreef M. het volgende:
Ik vond het echt een film van bijna niks!! Totaal blanco personages, stijlfiguren waarmee niks gedaan werd (zoals het gebruik van "kleur"), bordkartonnen verhaaltjes en plotwendingen.... een loodzware desinteresse daalde over mij neer bij het aanschouwen van de opeenvolgende betekenisloze geweldsexplosies.

En dit is "de film van het jaar"??? Pfff...


Grappig.
Ik vond het ook zeker niet de meest geweldige film. Wel amuzzzzzant. Speciaal gefilmt dat wel. Maar ben het een beetje met je eens.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2005 0:52 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 23:23 schreef M. het volgende:
Ik vond het echt een film van bijna niks!! Totaal blanco personages, stijlfiguren waarmee niks gedaan werd (zoals het gebruik van "kleur"), bordkartonnen verhaaltjes en plotwendingen.... een loodzware desinteresse daalde over mij neer bij het aanschouwen van de opeenvolgende betekenisloze geweldsexplosies.

Op de "inhoud" was me dunkt niet veel aan te merken.

Of misschien moet ik de strips gewoon 'ns gaan lezen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-06-2005 1:24 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

heersfilm 1e klas
de mensen die hem ruk vinden hebben vast een kutcam gezien of getuigen gewoon van geen smaak en dito karakter


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2005 1:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 1:24 schreef invictis het volgende:
heersfilm 1e klas
de mensen die hem ruk vinden hebben vast een kutcam gezien of getuigen gewoon van geen smaak en dito karakter


nah, precies.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-06-2005 6:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 juni 2005 23:23 schreef M. het volgende:
Ik vond het echt een film van bijna niks!! Totaal blanco personages, stijlfiguren waarmee niks gedaan werd (zoals het gebruik van "kleur"), bordkartonnen verhaaltjes en plotwendingen.... een loodzware desinteresse daalde over mij neer bij het aanschouwen van de opeenvolgende betekenisloze geweldsexplosies.

En dit is "de film van het jaar"??? Pfff...


Dit verbaast me dus echt voor geen meter.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-06-2005 10:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 23:23 schreef M. het volgende:
Ik vond het echt een film van bijna niks!! Totaal blanco personages, stijlfiguren waarmee niks gedaan werd (zoals het gebruik van "kleur"), bordkartonnen verhaaltjes en plotwendingen.... een loodzware desinteresse daalde over mij neer bij het aanschouwen van de opeenvolgende betekenisloze geweldsexplosies.

En dit is "de film van het jaar"??? Pfff...


Je begrijpt wel dat dit een comicboek verhaaltje is, dat dus betekend dat de dialogen wat vreemd overkomen en het plot niet is zoals je gewend bent.


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-06-2005 10:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 10:50 schreef 0Tolerence het volgende:
Je begrijpt wel dat dit een comicboek verhaaltje is, dat dus betekend dat de dialogen wat vreemd overkomen en het plot niet is zoals je gewend bent.


En dan nog...

Ik vond het persoonlijk lichtelijk geforceerd hoe ze drie verhalen in één hebben proberen te duwen, waarbij zelfs een personage in het derde deel ineens weer/nog leefde die in het tweede deel al het loodje gelegd had. Het plot ging echt alle kanten op zonder dat alle losse eindjes ook weer aan elkaar geknoopt werden. Ok, er was een rode draad, maar dat was wel een heel dun draadje.

Verder vond ik de geweld-scenes veel te overdreven. Normaal merk ik nog wel een gevoel van afschuwen als ik sommige geweld-scenes bekijk. Nu kon er niet meer af dan een glimlach.

Ongeveer hetzelfde vond ik op gaan voor het vele (onfunctionele) naakt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet vies van of zo. Maar niet iedereen loopt naakt door huis als er een kennis bij is en zelfs op de Amsterdamse Wallen lopen hoeren niet halfnaakt over straat. Het zal in de strips ook wel zo zijn, denk ik, maar persoonlijk vond ik het ietwat overdreven.

En daarbij, als ik naakt wil zien, zet ik wel gewoon een sex-film op of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-06-2005 11:01 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 juni 2005 10:59 schreef altx het volgende:
En dan nog...

Ik vond het persoonlijk lichtelijk geforceerd hoe ze drie verhalen in één hebben proberen te duwen, waarbij zelfs een personage in het derde deel ineens weer/nog leefde die in het tweede deel al het loodje gelegd had. Het plot ging echt alle kanten op zonder dat alle losse eindjes ook weer aan elkaar geknoopt werden. Ok, er was een rode draad, maar dat was wel een heel dun draadje.

Verder vond ik de geweld-scenes veel te overdreven. Normaal merk ik nog wel een gevoel van afschuwen als ik sommige geweld-scenes bekijk. Nu kon er niet meer af dan een glimlach.

Ongeveer hetzelfde vond ik op gaan voor het vele (onfunctionele) naakt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet vies van of zo. Maar niet iedereen loopt naakt door huis als er een kennis bij is en zelfs op de Amsterdamse Wallen lopen hoeren niet halfnaakt over straat. Het zal in de strips ook wel zo zijn, denk ik, maar persoonlijk vond ik het ietwat overdreven.

En daarbij, als ik naakt wil zien, zet ik wel gewoon een sex-film op of zo...


Ok en hier ben ik het helemaal mee eens. Dit is ook mijn mening over de film.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2005 11:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jammer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er enigszins op verheugde. Echter de vrees die ik had blijkt dus door meerdere mensen bevestigd te worden.

Een platte film met weinig diepgang...oftewel 13 in een dozijn.

Jammer.

Maar toch ga ik kijken...tsja. Kan ik ook lekker gefundeerd zeiken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-06-2005 11:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 juni 2005 11:04 schreef Chelman het volgende:
Jammer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er enigszins op verheugde. Echter de vrees die ik had blijkt dus door meerdere mensen bevestigd te worden.

Een platte film met weinig diepgang...oftewel 13 in een dozijn.

Jammer.

Maar toch ga ik kijken...tsja. Kan ik ook lekker gefundeerd zeiken.

Nou op zich wel de moeite waard om te zien.
Er zijn wel interesante elementen, maar het feit wat dhr Altx hieboven vertelde is waar. Maar dat gaat over de inhoud.
Oordeel zelf zou ik zeggen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 14-06-2005 11:42 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Ik vind dit echt 1 van de beste films in het genre.... en tuurlijk is het extreem overdreven, ik heb vrijwel de hele film in een deuk gelegen... als je een wat minder overdreven film wil zien moet je maar Bridget Jones'Diary 2 gaan kijken ofzo...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2005 11:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 23:23 schreef M. het volgende:
En dit is "de film van het jaar"??? Pfff...


nee, dat wordt King kong natuurlijk. een grote aap die op tilt slaat, hoe kun je daar nu de mist mee ingaan!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-06-2005 11:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 juni 2005 11:42 schreef B-O-L-D-E-Y het volgende:
Ik vind dit echt 1 van de beste films in het genre.... en tuurlijk is het extreem overdreven, ik heb vrijwel de hele film in een deuk gelegen... als je een wat minder overdreven film wil zien moet je maar Bridget Jones'Diary 2 gaan kijken ofzo...

Is een hele andere genre


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2005 11:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 11:04 schreef Chelman het volgende:
Jammer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er enigszins op verheugde. Echter de vrees die ik had blijkt dus door meerdere mensen bevestigd te worden.



maar anderen zijn toch juist weer positief (het merendeel zelfs)? dus vanwaar die negatieve instelling?


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 14-06-2005 11:47 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

wel een beetje ja...



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2005 11:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 11:46 schreef attila_de_hun het volgende:
maar anderen zijn toch juist weer positief (het merendeel zelfs)? dus vanwaar die negatieve instelling?


De enige onderbouwde posts waren de posts die niet zo positief waren.

De positieve posts gaan meestal als volgt: bruut!, geweld!, gore!, het gaat nergens over want dat hoort zo, het is immers een comic! etc. etc. etc.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen