|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kheb sins of mankind liggen, maar nog nooit naar geluisterd. Es kijken. aanraders? signature |
|
Ik heb alleen die eerste. Wat ik me er nog van kan herinneren, is dat ik 'em nogal saai vond. Waarom ik 'em ooit gekocht heb, geen idee. Op die 2de rammelt james Murphy toch gezellig mee? |
|
To The Gory End en Death Shall Rise (zoals ik al zei). Sins Of Mankind moet je kapot stampen, in de plee dumpen, onderschijten en doorspoelen. |
|
Ik ken alleen die Corporation$ EP. Die heeft weinig tot niets met oldschool death metal te maken. Ik vond het eerder richting industrial metal neigen (ik weet het niet meer zeker, het is al een tijdje terug dat ik hem voor het laatst heb gehoord). |
|
quote: To The Gory End? Als je 'm kwijt wilt... |
|
Wat een kutnaam voor een band. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik kan mij hun videoclip nog herrineren,in een hooischuur met het nummer 'back from the dead' als ik het goed heb. |
|
quote: Prima, meel me maar. edit: quote: Idd. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 25-06-2005 15:06] |
|
quote: En? Wat vind je ervan? |
|
to the gory end en death shall rise waren best leuke DM schijfjes toendestijds en James Murphy natuurlijk erbij en John Tardy als backing vocals op Die Die Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik kende hem allang, had hem op mp3. Maar hij is hardstikke gaaf, nog bedankt Wim! |
|
quote: Mooi. |
|
In welke periode heeft Chuck nou precies bij Cancer gezeten? |
|
Hahhah, typisch Coen, dat jij dit topic opent Bruce Banner |
|
quote: Chuck? Schuldiner? Bij Cancer? Oh the irony. En James Murphy ook met z'n baseball-sized oogkastumor. |
|
quote: Hmm.. misschien ben ik in de war met iets anders.. Anyway.. hoe gaat het met Murphy dan? |
|
quote: Volgens mij heeft James M. alleen de solo's ingespeeld op de 2de cd. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-07-2005 0:30] |
|
quote: Kanker op dwaas. Oud Vuil heeft gelijk, enkel de tweede cd heeft Murphy op gespeeld. |
|
quote: Misschien heb je hier iets aan: http://www.msanthrope.com/jamesmurphy/ |
|
In August of 2001 James Murphy, the guitarist you all know from Testament, Death, Obituary, Disincarnate, Shrapnel solo albums and numerous guest spots on CD's and tours throughout the world, was discovered to have a massive tumor growth near the base of his brain and was quickly scheduled for an urgent life saving operation. He is currently staying with his family in Florida during his recovery and follow-up treatments. Hehe, Cancer laten ze maar effe weg. |
|
Conform de nieuwe forumregels moet dit topic dicht. Het gaat over een band met een illegale naam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
mamma ze pesten me |
|
Kom kom, we hebben hier het niet over een krachtterm, maar over een bandnaam. Die waardeloos is, maar dit terzijde. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
O my God...... Sommige mensen vervelen zich kennelijk wel zo ernstig dat er GEZOCHT wordt naar gevarenzones. Ik ben er een voorstander van om degene, die het nodig vond om dit topic omhoog te schoppen, te bannen om zijn ontiegelijk kinderachtige gedrag. Is het nou zo spannend of stoer om een ban boven je hoofd te hebben hangen? Of is het soms opwindend? Je kunt een bandnaam natuurlijk ook in een verkeerde context gaan plaatsen... Zo is "Death" een mogelijk gevolg van... En dan moderators gaan smeken om aandacht? Pffffffff............. Snotverpikkels zeg... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 12-10-2007 0:03] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Iedereen die Kreeft is als sterrenbeeld worden ook gebanned. (Cancer) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |