|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zouden we een "Domme/onzinnige/brute post over buitenlanders" topic mogen openen "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ach wie houd je tegen... Fuck the world and fuck you |
|
De mod-squad alhier!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
pfff, die zijn er volgens mij nooit. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 15-06-2005 22:58] Fuck the world and fuck you |
|
Suck my piss |
|
quote:Haha, leuk dat je zo reageert, want als het op respect aankomt herinner ik mij ineens dat jij 'wel even' voor mij een exemplaar van Tales from Uranus zou regelen...Dat het dan niet meer kan en jij verzuimt/vergeet het mij uit te leggen getuigt zeker wel van respect Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:14] |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:14] |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:15] |
|
Ach, zo vreemd is het niet... hier in nederland mag je inderdaad in de meeste scholen ook geen hoofddoek dragen, en is er gezeik tussen discotheken en karl kani kleding, of worden er hardcore feesten afgelast uit angst voor rellen in sommige gemeenten. In belgie mag je op sommige scholen niet eens piercings hebben of mouwloze shirts dragen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:15] |
|
quote: Ik wil alleen maar zeggen dat ik het verbieden van bepaalde hardcore feesten, karl kani kleding en van piercings even erg vind dan mensen hun hanekam afscheren. Het is in beide gevallen mensen verbieden zich te uiten op hun eigen manier. Dat je piercings op belgische scholen af moet plakken kan toch neits met veiligheid te maken hebben? En met Karl Kani kleding aan sla je toch ook niet zomaar iedereen die je tegenkomt neer? Er zit dus in mijn ogen bij beide geen geldige reden achter het verbod, dus vind ik het vergelijkbaar ja. Over kledingsvoorschriften uit veiligheid heb ik het niet gehad. En ze zullen vast wel de scene uit willen roeien, maar door hanekammen af te scheren zal je dat niet bereiken hoor... als ze mijn lange haar afscheren blijf ik ook nog gewoon metal cd's kopen en luisteren, gitaar spelen in mijn band en naar concerten gaan. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
[quote]Op 15 juni 2005 22:52 schreef Heiden het volgende: Een jaar of 6 geleden werkte ik bij Nedcar in Born en daar had je op elke afdeling een complete gebedsruimte waar die gasten 2 keer dag mochten gaan liggen bidden. [quote] Ik word ook moslim, extra pauze!! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Hehe, rustig maar. Vreemd dat ze iets tegen punkers en skinheads hebben en niet tegen langharig metaltuig. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/602341 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hm, punkers en skinheads mogen niet in het noordwesten van Maleisië. Blackmetalfans mogen niet in een staat in het zuidwesten. Dan hou je toch een groot gedeelte over. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-06-2005 17:44] |
|
quote: Dan is er dus een groot percentage metalheads en punkers en skinheads in het oosten |
|
quote: dit is heel wat anders lieverd. en lees m'n andere posts ook meteen even, he. bovendien heb ik later WEL uitgelegd waarom het niet meer kon en dat vergeet jij nu weer even te melden. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-06-2005 17:46] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zo tevreden? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
........ Fuck the world and fuck you |
|
lama kome die apen Do Not Fuck With punk |
|
quote:Ik kan niks anders dan het hier mee eens zijn. Jullie hebben er toch geen last van als moslims willen bidden? Die keuze maken ze voor zichzelf. Ze doen er niemand kwaad mee, en dus hebben jullie niet het recht erover 'te vallen.' Disko Disko Partizani |
|
quote: Ja,ze komen er aan joh. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |