IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Maleisië strijdt tegen punkers Vorige pagina
metal_fan13
Psychotic waltz - Opeth - Death - Adagio
Usericon van metal_fan13
Posted 19-09-2005 19:41 by metal_fan13 Wijzig reactieProfiel van metal_fan13Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com

houdt iedereen ff zun bek over maleisie


MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom?
Als ik dat een zaadland vind wat slechts goed is voor afzinken, dan zal ik dat zeggen/


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 19:42 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Nee, dan zijn we offtopic.


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Scherp!


metal_fan13
Psychotic waltz - Opeth - Death - Adagio
Usericon van metal_fan13
Posted 19-09-2005 19:43 by metal_fan13 Wijzig reactieProfiel van metal_fan13Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com

als 1 land een zaadland is is het nederland wel


MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ga je toch weer terug?


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 19:44 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 19:43 schreef metal_fan13 het volgende:
als 1 land een zaadland is is het nederland wel

Emigreren naar Maleisië, een hanekam nemen en extreem rechts gaan leven. Zijn we jou mooi kwijt.



Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

uhum ... ijsregen ... punk en extreem rechts is als een hippie die zich doucht


metal_fan13
Psychotic waltz - Opeth - Death - Adagio
Usericon van metal_fan13
Posted 19-09-2005 19:45 by metal_fan13 Wijzig reactieProfiel van metal_fan13Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com

emigreren??? gn probleem


MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wij zullen je iig hartelijk uitzwaaien


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 19-09-2005 19:46 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

dat vind ik ziek dat ze daar tegen strijden ze kunnen krijgen stelletje idioten daarow


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 19:46 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 19:45 schreef Jenje het volgende:
uhum ... ijsregen ... punk en extreem rechts is als een hippie die zich doucht

Oi punx?

@Metal_Fan13; Laeter!


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oi en punk moet je niet met elkaar vergelijken ... ten eerste omdat de echte Oi aanhanger een workingclassman is en een punker een luie kutflikker.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 19:50 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Not like really.


Disko Disko Partizani


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-09-2005 22:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 19:47 schreef Jenje het volgende:
Oi en punk moet je niet met elkaar vergelijken ... ten eerste omdat de echte Oi aanhanger een workingclassman is en een punker een luie kutflikker.
Wijze woorden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-09-2005 7:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:52 schreef Morghodius het volgende:
laat die kotslims maar komen stel idioten dat het zijn

En waar woon jij dat jouw straatbeeld niet vervuild wordt door moslims?

Verder ben ik het met je eens, laat ze zich met zichzelf bemoeien en niet anderen hun wil opleggen. Typisch gedrag, angst voor datgene wat je niet begrijpt en dus moet het uitgeroeid worden.

(werkt 2 kanten op, inderdaad.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-09-2005 8:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Lewenborg strijdt ook gewoon tegen punkers hoor! Nietwaar, Geer?


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-09-2005 12:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:52 schreef Morghodius het volgende:
laat die kotslims maar komen stel idioten dat het zijn






Hahahaha, daar heb je er weer zo een.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-09-2005 12:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Wat een bijzonder kansloos topic.. nauwelijks de moeite waard om 'on-topic!' te zeggen, maar goed..

On-topic!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 20-09-2005 12:31 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 19:47 schreef Jenje het volgende:
Oi en punk moet je niet met elkaar vergelijken ... ten eerste omdat de echte Oi aanhanger een workingclassman is en een punker een luie kutflikker.

Oi!-aanhangers zijn ook niet zelden fascisten. Daarmee wil ik niét zeggen dat élke oi!-luisteraar een bruinhemd is, want dat zou dan weer even kort door de bocht zijn als de bewering dat alle punkers luie kutflikkers zijn.


"I find your lack of faith disturbing."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-09-2005 12:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 september 2005 19:45 schreef metal_fan13 het volgende:
emigreren??? gn probleem


Wanneer ga je?

Veel plezier in Maleisië

Gaat je vriendin mee? Vergeet dan de Burka niet

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-09-2005 12:41]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2005 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 12:31 schreef Curunír het volgende:
Oi!-aanhangers zijn ook niet zelden fascisten. Daarmee wil ik niét zeggen dat élke oi!-luisteraar een bruinhemd is, want dat zou dan weer even kort door de bocht zijn als de bewering dat alle punkers luie kutflikkers zijn.
Klopt


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen