|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
houdt iedereen ff zun bek over maleisie MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
Waarom? Als ik dat een zaadland vind wat slechts goed is voor afzinken, dan zal ik dat zeggen/ |
|
Nee, dan zijn we offtopic. Disko Disko Partizani |
|
Scherp! |
|
als 1 land een zaadland is is het nederland wel MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
Ga je toch weer terug? |
|
uhum ... ijsregen ... punk en extreem rechts is als een hippie die zich doucht |
|
emigreren??? gn probleem MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
Wij zullen je iig hartelijk uitzwaaien |
|
dat vind ik ziek dat ze daar tegen strijden ze kunnen krijgen stelletje idioten daarow Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Oi punx? @Metal_Fan13; Laeter! Disko Disko Partizani |
|
Oi en punk moet je niet met elkaar vergelijken ... ten eerste omdat de echte Oi aanhanger een workingclassman is en een punker een luie kutflikker. |
|
Not like really. Disko Disko Partizani |
|
quote:Wijze woorden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:En waar woon jij dat jouw straatbeeld niet vervuild wordt door moslims? Verder ben ik het met je eens, laat ze zich met zichzelf bemoeien en niet anderen hun wil opleggen. Typisch gedrag, angst voor datgene wat je niet begrijpt en dus moet het uitgeroeid worden. (werkt 2 kanten op, inderdaad.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lewenborg strijdt ook gewoon tegen punkers hoor! Nietwaar, Geer? Bruce Banner |
|
quote: Hahahaha, daar heb je er weer zo een. |
|
Wat een bijzonder kansloos topic.. nauwelijks de moeite waard om 'on-topic!' te zeggen, maar goed.. On-topic! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Oi!-aanhangers zijn ook niet zelden fascisten. Daarmee wil ik niét zeggen dat élke oi!-luisteraar een bruinhemd is, want dat zou dan weer even kort door de bocht zijn als de bewering dat alle punkers luie kutflikkers zijn. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Wanneer ga je? Veel plezier in Maleisië Gaat je vriendin mee? Vergeet dan de Burka niet [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-09-2005 12:41] |
|
quote:Klopt |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |