|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Burgers-Zoo; Pasgeleden best een leuke dag gehad daar samen met Stigma. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zaterdag nacht (18 juni) vanaf 23.00 De KLeur van de Nacht in park Sonsbeek, Arnhem. Het is gratis toegang en er vinden verschillende workshops en optredens plaats (waaronder moi om 0.30, wat een tijd om te dansen!!) Je kunt na afloop nog langs de Willemeen waar tot 5 uur een 80's party zal zijn. |
|
quote: Ja ben ik laatst ook geweest. Alleen nog niet alles gezien. Is een mooi park. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dus zaterdag naar FoR, daarna naar Sonsbeek, dan naar de Willemeen en Zondag ochtend meteen naar de ZOO! Je hebt je weekend al klaar |
|
Onlangs nog in Hulst rondgelopen mooie buurt, hoor, alleen fietsen ze daar een stuk meer dan bij ons Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Wat heb je daar dan? Weet iemand waar je leuk kan wandelen? Natuur, of juist een stad/dorp? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Delft!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Rondom Assen heb je flink wat bos, heide, zandvlaktes waar je mooi kan wandelen, bijv. sterrenbos,. kun je daarna meteen historische en PC doen door naar het jodenkamp te gaan wat daar aan vast ligt. |
|
quote: Ja maar dat ken ik hier al Ik ben hier in de omgeving opgegroeid, dus ben er vaak geweest. Maar Het is idd zeker mooi. @Levi. Wat is er in Delft dan? Ben er een tijdje geleden wel geweest, naar het legermuseum. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Of ga zeehondjes kijken in Pieterburen |
|
quote: Alles in de provincie Grun'n heb ik al gezien Drenthe ook bijna [edit] www.dierentuinmaand.nl [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 16-06-2005 10:16] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jullie mogen ook allemaal hier in de moerassen van de peel komen zwemmen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Pieterburen ligt toch in Friesland? |
|
quote: Mooie stad en het Delftse Hout is wel leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
[quote]Op 16 juni 2005 10:18 schreef Jenje het volgende: Pieterburen ligt toch in Friesland?[/quote Nee hoor, weet zeker dat het in Groningen ligt. |
|
quote: Nee in Groningen. http://www.pieterburen.info/pieterburentoeristenpagina.html even naar beneden scrollen [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 16-06-2005 10:28] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Een tip: zoek je eens wat anders om je dag door te brengen of zoek je een leuk cadeau voor iemand, misschien is http://www.vliegclubhoogeveen.nl dan wat. De manier om het mooie Drenthse landschap *kuch kuch* te bezichtigen |
|
Deventer op stelten! 1 tm 3 juli Straattheater op stelten. Mooie optredens, met name 's avonds, bizarre creaties. Zeer de moeite waard. http://www.vvvdeventer.nl/11_07_evenementenOpstelten.php |
|
quote:Oh nha ja, ik dacht, dorp ligt zo buiten de moderne tijd .. dat mot friesland zijn .... |
|
quote: Zweefvliegen trok mij nooit zo. Ik ga soms met mijn chef in zijn vliegtuig vliegen. Een Piper Saratoga zeszitter. Gaaf is het. Wel jammer dat er in Nederland zoveel beperkingen op het vliegen zitten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ballonvaart lijkt me nog wel een keer een beleving. Weet alleen niet of ik dat durf. Ach kwestie van instappen denk ik. Zal wel duur zijn...? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Klopt je mag niet veel in nederland, daarom hebben zoveel mensen het vliegtuig duits of engels geregistreerd. Waar vandaan vlieg je dan? Zweefvliegen trok mij eerst ook niet, ben ook met motorvliegen begonnen, zat ook bij een oldtimerclub. Maar dat is een stuk duurder, vooral voor een scholier niet te betalen. Maar nu wil ik niet anders, vooral de stilte is prettig. @zillah-morte als je het geld er voor hebt moet je het doen, tis echt mooi, maar je hebt gelijk het is best prijzig |
|
quote:Ah vaker geweest ja. Idd leuk. Binnenkort nog weer een PlugPlantsoenPop in dat parkje dan? Ook altijd erg gezellig daar in Damnter. |
|
quote: Van de stomme banner hierboven: Ballonvaart per luchtballon Romantisch, avontuurlijk en ontspannend. Een prachtig uitzicht en een rustgevende stilte u zult zich verbonden voelen met moeder aarde. Hoogtevrees? Nee hoor geen last van. Van ballon opbouwen tot een uur varen met de wind mee. Een genot van begin tot het eind. Om deze prachtige ervaring nog even te vieren drinken we nog een glas champagne en krijgt u een certificaat met alle vaargegevens. Tijdstip: 2 uur voor zonsondergang wordt er gevaren. Locatie ballonvaart: heel Nederland en België. Prijs Nederland: € 160,-- Prijs Belgie: locatie afhankelijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Lelystad. Hij staat op US kenteken. Ik zal er eens een site opzoeken waar wat foto's van een 'Around the World' tripje voor allemaal Pipers staan. Hij heeft daaraan deelgenomen. (inclusief problemen boven Iran i.v.m. zijn US kenteken) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |