IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The accused Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-06-2005 19:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nog andere liefhebbers hier van deze zeer orginele hardcore/metalband? een paar geleden waren ze best populair als ik het goed heb. De muziek was keiagressief, zeer goed en werd aangevuld met de gestoorde over de top stijl die de zanger hanteerde. Opeens was de band gestopt maar gelukkig is de band weer actief en hebben ze zelfs een nieuwe cd uit. Onderstande link brengt je naar hun officiële site, waar je meer info over de band vind en waar je gelijk de nieuwe cd kan bestellen (een exemplaar is al onderweg naar mij )

http://www.splatterrock.com/

attila_de_hun
Posted 20-06-2005 11:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

stelletje cultuurbarbaren

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-06-2005 11:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik kan het wel van vroeger, Martha Splatterhead ofzo? Ik vond er nooit erg veel aan.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-06-2005 11:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vind het niks aan. Iets te veel doelloos geram voor mij.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
Posted 20-06-2005 11:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

[tegeltjeswijsheid] er is nog nooit een kok gevonden die naar ieders mond kan koken [/tegeltjeswijsheid]

smaken verschillen nu eenmaal ik vond (hoplijk: vind) de band echt boven de middelmaat uitspringen.

attila_de_hun
Posted 20-06-2005 11:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 11:41 schreef Heiden het volgende:
Ik kan het wel van vroeger, Martha Splatterhead ofzo? Ik vond er nooit erg veel aan.

ja, die band. met hun icoon martha splatterhead.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-06-2005 11:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een goede vriend van me vond het erg goed en had er een paar LP's van back in the good old nineties, maar het heeft me nooit iets gedaan. Ik luisterde toendertijd liever naar Carcass, Septic Death, Repulsion, Satanic Malfunctions en vooral Napalm Death. Waar blijft de tijd?

Damn, ik bedoel dus de good old eighties. Als je je in decennia gaat vergissen gaat het de verkeerde kant op.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 20-06-2005 11:55]

attila_de_hun
Posted 20-06-2005 11:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 11:50 schreef Heiden het volgende:
Een goede vriend van me vond het erg goed en had er een paar LP's van back in the good old nineties, maar het heeft me nooit iets gedaan. Ik luisterde toendertijd liever naar Carcass, Septic Death, Repulsion, Satanic Malfunctions en vooral Napalm Death. Waar blijft de tijd?

ja, dat vraag ik me ook wel eens af als ik iets lees over bijv. dynamo open air. ik kan me echt niet voorstellen dat het al weer zolang geleden is dat ik daar naar toe ben geweest. die periode was het muzikaal voor mij overigens de top. zie ook jou lijstje die ik allen erg goed vind. alleen satanic malfunctions is mij onbekend. (en "siege", die ken jij vast ook wel)

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-06-2005 12:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 11:55 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, dat vraag ik me ook wel eens af als ik iets lees over bijv. dynamo open air. ik kan me echt niet voorstellen dat het al weer zolang geleden is dat ik daar naar toe ben geweest. die periode was het muzikaal voor mij overigens de top. zie ook jou lijstje die ik allen erg goed vind. alleen satanic malfunctions is mij onbekend. (en "siege", die ken jij vast ook wel)

Natuurlijk ken ik Siege, ik was helemaal into extreme muziek eind jaren 80. Satanic Malfunctions is inderdaad heel onbekend. Een andere vriend van me had daar een LP van. Hellbound. Superkrakerig klinkende basloze grind uit Engeland, met zang varierend van grunts en screams tot cleane zang, met een zeer interessante nogal vreemde songstructuur.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 20-06-2005 12:01]

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-06-2005 12:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

als je op Satanic Malfunctions googled krijg je vooral vage tradinglists te zien.

Klein stukje tekst uit 1989 gevonden;
Satanic Malfunctions was probably one of the first British acts to introduce the
"tidal-wave-just-wiped-life-off-the-face-of-the-planet"-core noise assault full
of strong political statements. Here they are with their first LP, still dishing
it out but no doubt getting no recognition whatsoever. And they probably don't care
either. Still, here are 27 songs that stop at nothing, roaring rapidly with a
buzzsaw guitar and growling vocals. If this type of sound is your cup of tea,
then it's Hellbound.

Probeer het maar eens te vinden, zou ik zeggen. Ik zou die LP ook graag eens toevallig willen vinden, puur jeugdsentiment.

attila_de_hun
Posted 20-06-2005 12:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zal eens kijken. ik zal ook eens soulseek proberen

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-06-2005 12:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

yess, eindelijk! ook maar meteen een schijfje besteld, 11,32 euro incl verzendkosten....dat zijn nog eens prijzen....Oh Marthahahahaha!

attila_de_hun
Posted 20-06-2005 12:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 12:29 schreef Spirit In Black het volgende:
yess, eindelijk! ook maar meteen een schijfje besteld, 11,32 euro incl verzendkosten....dat zijn nog eens prijzen....Oh Marthahahahaha!

dat dacht ik ook. ken jij hun DVD ?

Spirit In Black
Posted 20-06-2005 12:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nope ken ik niet...is het wat?

attila_de_hun
Posted 20-06-2005 12:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ken die helaas ook niet. eens kijken of die ook tegen zo een schappelijke prijs te bestellen is.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-06-2005 12:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Hmmm, ik was erg benieuwd naar deze band na aanleiding van het interview in de Aardschok. En dit topic heeft me direkt een reden gegeven om het eens te beluisteren.

Maar ik vind het nou niet direkt wereldschokkend. Opzich klinkt het allemaal wel lekker opgefokt en agressief maar het is me allemaal veel te rommelig.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-06-2005 21:31 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

De eerste drie albums heb ik in mijn verzameling. More Fun Than An Open Casket Funeral (1987) vind ik persoonlijk hun beste album.

Grinning Like An Undertaker vond ik echter nogal tegenvallen. Met hun latere materiaal ben ik niet bekend. Is dat nog wat?

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-06-2005 21:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

'martha Splatterhead; the worms crawl in...!!!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

attila_de_hun
Posted 22-06-2005 21:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 21:31 schreef RrroooaaarrR het volgende:
De eerste drie albums heb ik in mijn verzameling. More Fun Than An Open Casket Funeral (1987) vind ik persoonlijk hun beste album.

Grinning Like An Undertaker vond ik echter nogal tegenvallen. Met hun latere materiaal ben ik niet bekend. Is dat nog wat?

niet zo goed als het eerste materiaal. maar ben toch wel benieuwd naar hun nieuweling.

Spirit In Black
Posted 27-06-2005 20:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hij is binnen..Oh Martha..het eerste wat opvalt is de vette productie. Vind ik persoonlijk wel een beetje jammer...ik wil retro sound!! Eerst maar es goed luisteren.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 27-06-2005 20:46 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ontzettend vette shit, heb alleen 'martha splatterhead's maddest stories, geweldig

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 27-06-2005 21:12 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Oh Martha is super. Die Tommy laat goed horen hoe je thrash-riffs hoort te spelen. Ook de opnieuw opgenomen versies van oudere nummers die er als bonus opstaan zijn gaaf.

attila_de_hun
Posted 05-07-2005 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 21:12 schreef Der_Pim het volgende:
Oh Martha is super. Die Tommy laat goed horen hoe je thrash-riffs hoort te spelen. Ook de opnieuw opgenomen versies van oudere nummers die er als bonus opstaan zijn gaaf.

ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. to nu toe mijn lievelings-cd van het jaar.

Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 01-12-2007 22:50 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Een van mijn favoriete bands! Blaine's "zang" blijft ongeevenaard. Jammer dat ie de band heeft verlaten. Ik heb ze gelukkig 2 x gezien (begin jaren 90) en heb al hun cd's.

Hier een link naar een fragment van hun dvd (die MOET ik hebben)

http://www.youtube.com/watch?v=Hll2b1q4tH8

Er is trouwens best veel van The Accused te vinden op youtube.

[Dit bericht is gewijzigd door Judas Spritz op 01-12-2007 23:13]

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-12-2007 23:19 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Geniale band! :D

"id love to change the world"

Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-12-2007 23:42 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik heb alleen the return of martha splatterhead op lp, maar het is volgens mij minimaal 15 jaar geleden dat ik die beluisterd heb, geen idee meer hoe het precies klonk, maar het was wel smerig, dat weet ik nog wel. Binnenkort maar weer eens een keertke opzetten.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com