|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht eerst laat motorhead maar lekker opflikkeren met hun 38 euro entree, maar de support act laat me nu wel twijfelen... |
|
Yep, dat was een goed concert .... |
|
Jullie gaan een mes meenemen? |
|
Whaaaaahhhh!! COC!!! bij zijn bij zijn bij zijn... Hatsjikidee! |
|
quote: hahaha... We don't take it, we just fake it... |
|
Wanneer is dat? .. |
|
You can either agree with me, or be wrong. |
|
28 oktoberitus anno domini 2005 Hatsjikidee! |
|
Maar vinden jullie die entree prijs ook niet zo belachelijk? |
|
Die is zeker belachelijk. De servicekosten zijn ook bijna 10% gestegen zie ik...nu EUR 3,80 Hatsjikidee! |
|
een beetje wel, maar ja Lemmy moet ook zijn pedicure kunnen blijven betalen... |
|
geen messen toegestaan.. belachelijke prijs trouwens... Human blood, The perfect place, Birth of descendants, Creatures living, In my veins the horror, Frightening, sickening, The pain that I am bearing, Begging, please get them, OUT OF MY BODY |
|
Corrosion of Conformity , maar de prijs is mij ook te hoog. Hopelijk komt COC nog met een solo tour... |
|
38 E HAHHAHA het wordt steeds gekker da's 85 gulden!!! daar ging je nog niet al te lang geleden 3 x voor naar Motorhead! |
|
Nou... Nee. Prijzig [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-06-2005 21:21] |
|
quote: Kijk, dat zou nog eens een goed idee zijn Voor eur 15,- ofzo ergens in de Effenaar...of nog beter: Tivoli Hatsjikidee! |
|
quote: Tivoli is een goede keus, alweer een tijdje niet geweest. |
|
Corrosion komt niet mee Hatsjikidee! |
|
WAT?!!??!?! |
|
Check de site van 013. Of die van COC. COC's Pepper Keenan woont in New Orleans + Katrina = geen COC in 013 Ze zijn wel allemaal in orde, dat dan weer wel. Mogelijk komen er nieuwe data voor COC, de site van COC zegt iets over nader onderzoek naar de mogelijkheid 'to reschedule the European dates' [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 16-09-2005 14:58] Hatsjikidee! |
|
Er staat dat er gezocht wordt naar een goede vervanger. Tja dat moet wel een grote act worden, wie weet net zo vet. Het is afwachten... |
|
Ik zeg Monster Magnet Hatsjikidee! |
|
Ik hoop iets meer metal. Ze hebben laatst bands zoals Sepultura en In Flames als support gehad. |
|
In Flames is ook goed. Ga jij het regelen?? Hatsjikidee! |
|
Haha zou ik wel willen. Het is trouwens niet zo'n gek idee, want In Flames is de support in Engeland. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |