|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klinkt saai |
|
EmPeeGay's! |
|
Ze komen uit Rusland dank u. Heeft iemand hier een mp3tje voor me van deze band? |
|
quote: Waarom zijn al hun titels in het Pools dan? http://www.zenial.nl/html/arkona.htm KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Er zijn 3 bands genaamd arkona, 2 russishe en 1 poolse maar dit gaat neem ik aan over: http://www.arkona.black.prv.pl [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 26-08-2005 12:29] |
|
Nou ja. Hij had het over de plaat Konstelacja Lodu he? Maar je hebt ook nog Arkona Infaustus of zo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
arkon infaustus hehe zon latex metal band ja bah. maar er is een pagan en een nsbm bandje uit rusland ook genaamd arkona |
|
Onlangs de Russische Arkona ontdekt (de Arkona uit Moskou). Wat een geweldige band is dit....zeker eens checken op www.myspace.com/arkonarussia [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-03-2007 10:39] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nha, geweldig is een groot woord, maar het is best lekker ja. Heb anderhalf jaar terug nog eens de promo van Revival mogen ontvangen. Aardige plaat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De pagan Arkona vind ik erg lekker klinken (gaan we nu alle Arkona's in deze topic bespreken? =p). Zangeres heeft een goede strot, leuk gitaarwerk en genoeg afwisseling voor mij. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Vind het woord geweldig zelf niet overdreven hehehe Heb momenteel de live-plaat opstaan....geweldige sfeer daar (gaan we weer met het woord geweldig hehehe). De DVD is nu onderweg van dit optreden Ik ga zeker naar nog 1 van hun optredens zodra ze weer in Moskou staan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Meestal is er rond oktober/november altijd een festival waar bands als Nokturnal Mortum, Temnozor, Arkona en dergelijke staan. Het is ergens in de Oekraïne "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik zag dat 17 april in Moskou al een kleinschalig festival is met o.a. Arkona en Nevid...helaas red ik dat niet met een visum te regelen aangezien ik net enkele dagen eerder terug kom van een tourtje. Beetje kort dag dus. Maar dat festival in de Ukraine klinkt interessant....tegenwoordig is namelijk geen visum meer nodig voor de Ukraine dus is afreizen daar naar toe geen probleem meer Voor degenen die die eerste plaat (hier gerecenseerd op ZM) iets minder vonden die moeten deze plaat uit 2005 maar eens beluisteren: Vo Slavu Velikim (For the Glory of Great). Het woord geweldig is zeer zeker op z'n plaats [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-03-2007 10:55] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Volgens mij heb ik een keer een promo gehad van die Russische. Iets met fluitjes en een slechte productie, geloof ik. |
|
quote:OK. Dan ga ik die zeker proberen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Die 2e persing van de debuutplaat heb je gerecenseerd ja....met fluitjes inderdaad, maar geen slechte produktie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dan ben ik in de war. |
|
Kan ik me voorstellen....ben ik ook vaker na zoveel platen te hebben gerecenseerd/gehoord. Dan verwissel je wel eens namen... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Voor de liefhebbers die de russische arkona altijd al eens live hebben willen zien: http://www.rock-for-roots.de/ En de halve liters kosten maar 1,50! Genoeg reden dus om hiernaartoe te gaan, ook al is het een redelijk eindje rijden. |
|
Ik ben er zeker bij, Arkona en Helheim Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En Wapenspraak Ik ging mee kunnen gaan met de mannen van W&D maar dan zit ik in Ierland. W&D heerscht live Pure heathen pagan schtormfolk attack Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Iets te veel aan de Guinness gezeten knaap? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Neuh, W&D heerscht gewoon Maar als ze spelen met Arkona zal ik in het andere land wel aan de Guinness zitten vrees ik Maar over Arkona, het klinkt niet slecht, het heeft wel wat weg van Eluveitie vind ik. Geef mij toch maar folkmetal als Cruachan, Skyclad, Waylander, Aes Dana, Heol Telwen,... [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-07-2007 19:44] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Na het zien van de bandlijst en de prijs, wordt het toch even denken of we niet ook maar richting berlijn gaan dan. Hmmm, eens kijken hoe het dan met mijn geldzaken staat. Hoewel ik dan natuurlijk ook in duitsland kan tanken, wat de benzinekosten weer omlaag brengt. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 14-07-2007 20:24] |
|
quote: Hoe ga jij eigenlijk? reis je met één van de bands mee? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |